Maar wel een heel mooie naamquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben dus wel een top 20 naam gegeven.
Ik verveel me de tyfus. En sterf van de rugpijn. Mits je me kan laten lopen, is er ws niks wat je kan doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Verveel je je nog?
Ik vind het echt klote voor je. Kunnen we iets doen?
Nou nu niet meerquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:42 schreef Oognip het volgende:
Oeh Greys, het wordt nog spannend op webfeud
Bofkontjequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:57 schreef Maes het volgende:
Ik had een kaartje vandaag van papa en mamaElisaB
Toen ik thuis kwam was het goed en ik kon haar al snel in bed liggen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef Maes het volgende:
De politie is je beste vriend f_r alleen wel wat zielig voor Ean
Gefelicteerd, mooie eindsprintquote:
Thnxquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:03 schreef Barbaaf het volgende:
Gefelicteerd, mooie eindsprint![]()
waarmee ik dus bedoel dat ik mijlen voorlag maar Elies met een paar sneaky woorden d'r op en d'r over ging![]()
Mij nietquote:
LEUGENS, allemaal LEUGENSquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Oh shut it, met je meer dan 100 punten voorsprong
Aw! Knus!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:13 schreef Oognip het volgende:
Kijk een hoe gezellig ik het heb4 stuks
[ afbeelding ]
WELLESquote:
Wat zul jij warme benen hebben!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:14 schreef Oognip het volgende:
Deze is beter
[ afbeelding ]
Luuntje ligt nooit op schoot
Wat een lekker bosje kattenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:14 schreef Oognip het volgende:
Deze is beter
[ afbeelding ]
Luuntje ligt nooit op schoot
Je liet vast een scheet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:15 schreef Oognip het volgende:
Oh nu is mijn schoot weer leegze schrokken zich wild van niks en weg zijn ze
O'nee, alleen de foto is omgewisseldquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef Oognip het volgende:
Joe en Odie staan op de site
Alleen zijn de namen omgewisseld
Ohquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:19 schreef Oognip het volgende:
Joe en Odie staan op de site
Alleen zijn de namen omgewisseld
Ik heb ze maar even gemaild inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
OhDat willen ze vast morgen even omkeren
Waarom staan ze eigenlijk nu pas op de site?
Ze zijn misschien ook afhankelijk van 1 iemand die dat steeds aanpast voor ze oid.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb ze maar even gemaild inderdaad.
Volgens Samzz stonden meer katten niet op de site. Waarom, geen idee, maar het is wel jammer.
Oh ff kieken, thanks!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:27 schreef ElisaB het volgende:
Greeeees.... had je al ontdekt dat Webfleut je naam en wachtwoord onthoudt als je dat aanklikt? Da's makkelijker terug inloggen als je te lang afwezig bent geweest (je moet alleen niet in het vakje klikken, maar op het woord ernaast)
Dit, idd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn misschien ook afhankelijk van 1 iemand die dat steeds aanpast voor ze oid.
Kan me voorstellen dat niet alle mensen die daar werken dat kunnen/mogen.
Degene die de website van dierenthuis bijhoudt bijvoorbeeld mag ook wel weer eens terug komen van een kennelijk maanden durende vakantie
Ik had geluk met de letters.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja godgloeiende
Muis begint gewoon met een woord van 120 punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |