Hallon.quote:
Wat gemeen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tegen Oognip heb ik geopend met 'Slank'
[..]
H4O1I2
En wie ben jij?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef Ikina het volgende:
Zo, maar even een foto bij mn naam gezet... en mijn geslacht veranderd hihi stond kennelijk niet goed.
Bedankt! En welkomquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:28 schreef Ikina het volgende:
een al weken (maanden) fanatiek lurker op dit forum (A) ---> Sterkte morgen, Greys
Mij lijkt het niks aanquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt! En welkom
Echt puur uit nieuwsgierigheid he.. is dat nou echt leuk om in een SC te lurken?Ik ben altijd wel benieuwd hoeveel lurkers we hier hebben, was daar niet een of ander tooltje voor? Even zoeken zo. Maar zijn we zo interessant ja?
Ik heb ook lang gelurkt hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt! En welkom
Echt puur uit nieuwsgierigheid he.. is dat nou echt leuk om in een SC te lurken?Ik ben altijd wel benieuwd hoeveel lurkers we hier hebben, was daar niet een of ander tooltje voor? Even zoeken zo. Maar zijn we zo interessant ja?
Nee, ik was niet thuis.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
deed de verwarming het niet dan?
Maar Muis bv is ook ooit (dat vergeet ik nooitquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij lijkt het niks aan. Ik post gewoon mee en lees op die manier ook mee. Ik lees niet terug, ongeschreven FOK!-regel
.
Ik lees voor ik m'n eerste post maak wel even waar het een beetje over gaat. Maar ik ga niet eerst een maand meelezen en dan hoi zeggen of zoquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Muis bv is ook ooit (dat vergeet ik nooit) als schattig verlegen lurkertje binnengekomen hier
![]()
Ik heb wel een paar weken gelurkt voordat ik hier kwam postenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt! En welkom
En nu heeft ze de grootste waffel van allemaalquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Muis bv is ook ooit (dat vergeet ik nooit) als schattig verlegen lurkertje binnengekomen hier
![]()
awwwquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Jullie zijn nog steeds eng hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar jullie waren toen nog te eng om mee te doen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Dit topic heeft 53 volgers die niet gereageerd hebben.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook lang gelurkt hoor
Maar jullie waren toen nog te eng om mee te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |