Welkom jongeman !quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:15 schreef sage-noko het volgende:
Ik ben 18 en haat mijn generatie, het enigste wat ze doen is gamen en stoned worden. Dat je geniet van je leven is niet erg, maar dat je niks wil bereiken en leeft met de dag, daar erger ik me aan. Klagen maar geen behoefte aan informatie tonen. Plus de meeste jongeren van mijn leeftijd zijn hopeloos, ze praten nog steeds over dat ze elke dag een andere meisje hebben gepakt, hoe groot hun penis is en drinken overmatig bier. Ze hebben geen respect voor hun lichaam, en roken zich kapot. Mensen die fitnessen / trainen zijn maf volgens hun. Verder heeft de jongere generatie geen goeie jeugd gehad (Dragonball Z, Biker Mice From Mars, Cartoon Network) Dus hebben ze geen goed gevoel ontwikkeld voor bepaalde emoties. Dragonball Z heeft me daar veel over geleerd. Verder is de muziek van deze generatie troep. Het zit vol met gecomputerizeerde bla. Mensen kijken me raar aan als ik zeg dat ik Hip-Hop en Rock luister. Vooral als ik zeg dat ik Electrische gitaar speel.
Danku, ik draag veel wijsheid. Ik geloof dat informatie een mens vormt zoals ze willen zijn, goed zijn in wat je interesseert en leuk vinden wat je doet en doen wat je leuk vind, daar gaat het mij om. Maar ik probeer niemand te imponeren met mijn geavanceerde woordkeuze. Ik probeer alleen volwassen over te komen, zodat ik serieus word genomenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welkom jongeman !
Je klinkt behoorlijk wijs voor je leeftijd
Wie is Goku ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:15 schreef sage-noko het volgende:
En toen ik mijn broertje Goku zag nadoen op televisie, kreeg ik tranen uit mijn ogen.
Ik neem je serieus, maar ik was verbaasd over je postquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:19 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Danku, ik draag veel wijsheid. Ik geloof dat informatie een mens vormt zoals ze willen zijn, goed zijn in wat je interesseert en leuk vinden wat je doet en doen wat je leuk vind, daar gaat het mij om. Maar ik probeer niemand te imponeren met mijn geavanceerde woordkeuze. Ik probeer alleen volwassen over te komen, zodat ik serieus word genomen
Dat was het hoofdfiguur uit een Animeserie, bedacht door Akira Toriyama. Het ging meer over vechten enz, maar de gebeurtenissen zijn toe te passen op de dagelijkse realiteit. Het leerde mij nooit op te geven, en te vechten voor wat ik belangerijk vind. Verder was Dragonball een van de redenen waarom ik mijn lichaam zo gedefinieerd wou hebben zoals hun.quote:
Op een positieve manier?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik neem je serieus, maar ik was verbaasd over je post
Dankuwel. Ik moest dit gewoon echt even kwijt, want natuurlijk word ik omringd met mensen van mijn leeftijd, en daar kan je dit echt niet kwijt. Dus bedankt voor het lezen van mijn verhaaltjequote:
Ik moest Googelenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:21 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Dat was het hoofdfiguur uit een Animeserie, bedacht door Akira Toriyama. Het ging meer over vechten enz, maar de gebeurtenissen zijn toe te passen op de dagelijkse realiteit. Het leerde mij nooit op te geven, en te vechten voor wat ik belangerijk vind. Verder was Dragonball een van de redenen waarom ik mijn lichaam zo gedefinieerd wou hebben zoals hun.
Denk het ook wel, maar ik denk niet dat je zin hebt om dit nu te gaan kijken. Maar het is het wel waard, het blijft wel een stoere serie, maar er zit veel emotie achter, het inspireerde me belachelijk veel. Ik krijg heel snel kippenvel als ik dit kijk.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest Googelen![]()
Maar ik had het gevonden
[ afbeelding ]
http://dragonball.wikia.com/wiki/Goku
Ik weet daar dus echt helemaal niks van, ik heb er ook niks mee, maar dat zal
wel de ''generatiekloof'' zijn
Graag gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:24 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Dankuwel. Ik moest dit gewoon echt even kwijt, want natuurlijk word ik omringd met mensen van mijn leeftijd, en daar kan je dit echt niet kwijt. Dus bedankt voor het lezen van mijn verhaaltje
Is prima, ik heb morgen ook school. Dus moet nu ook richting bed, bedankt voor het luisteren! Trusten FANNvanhetlaatsteuurquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Kom gewoon wat vaker langs dan, iedereen is welkom hoor, maar nu ga ik wel slapen
ben tenslotte geen 18 meer![]()
Trusten sage-noko![]()
Wat lief en wat lang al.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Zelf heb ik een kat die gek op dozen is, er moet dan ook ten minste één doos op de grond aanwezig zijn liggen slingeren.
Overigens is het niet eens mijn kat maar die van de buren op de hoek.
Hij moet zijn stekkie delen met 2 reusachtige bakbeesten(honden dus) en hij kan daar geen rustig plekje vinden. Iedere dag als ik thuis kom zit hij op de kliko me op te wachten, en dat nu bijna 10 jaren.
Dat zijn nu de kleine leuke dingetjes...
Ik taai ook af. Trusten mensen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:28 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Is prima, ik heb morgen ook school. Dus moet nu ook richting bed, bedankt voor het luisteren! Trusten FANNvanhetlaatsteuur
Veel plezier morgen op school.quote:
Ja, jij ook he.quote:
Ik heb destijds als verrassing nog een levensgroot DragonballZ figuur op de muur van mijn jongste geschildert.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moest Googelen![]()
Maar ik had het gevonden
[ afbeelding ]
http://dragonball.wikia.com/wiki/Goku
Ik weet daar dus echt helemaal niks van, ik heb er ook niks mee, maar dat zal
wel de ''generatiekloof'' zijn
Ah dat is echt lief! Ik zou je voor altijd dankbaar zijn als dat mij overkwam.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb destijds als verrassing nog een levensgroot DragonballZ figuur op de muur van mijn jongste geschildert.
Hij was helemaal gelukkig toen ie uit school kwam
Ah........ dat is liefquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb destijds als verrassing nog een levensgroot DragonballZ figuur op de muur van mijn jongste geschildert.
Hij was helemaal gelukkig toen ie uit school kwam
nah......quote:Op woensdag 11 januari 2012 02:24 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Ah dat is echt lief! Ik zou je voor altijd dankbaar zijn als dat mij overkwam.
Ik ga even checken en evt. aanpassenquote:
Het fhf forum is meer voor mensen die het financieel even moeilijk hebben maar vragen mag altijd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 06:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah......ik krijg bijna zin om me aan te bieden om het voor je te doen
![]()
maar dat doe ik niet want daar heb ik echt geen tijd voor en op dit moment ook
de rust niet voor ...... maar...... er bestaat een topic waar je misschien zoiets kan
vragen FOK!kers helpen FOK!kers
Dank je voor het aanpassenquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga even checken en evt. aanpassen
Als iemand een nieuw deel aanmaakt: nummertje hoeft niet aangepast te worden, gaat vanzelf.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 06:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het zal wel zijn dat ik zelf geen kinderen heb dat dat soort dingen me helemaal niks zeggen![]()
Toen mijn neefje me laatst trots zijn nieuwe I-Pad liet zien en wat hij er allemaal mee
kon, vond ik dat geweldig dat dat allemaal kon, maar toen hij me wilde gaan uitleggen
hoe het dan allemaal werkte, haakte ik snel afis leuk hoor maar ik heb al moeite genoeg
met mijn laptoppie
quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga even checken en evt. aanpassen
Als iemand een nieuw deel aanmaakt: nummertje hoeft niet aangepast te worden, gaat vanzelf.
Hehe eigenlijk wel, maarja dat is de jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou die Aaipet uit zijn handjes rukken, het neefje afleiden met wat anders en ermee aan de haal gaan, want zo ben ik dan ook wel weer
Dat zei mijn moeder vroeger ook al hoor, als ik met pikzwarte oogschaduw naar buiten ging bijvoorbeeld, dus dat is niets nieuwsquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Hehe eigenlijk wel, maarja dat is de jeugd van tegenwoordig.
Ow.. ja tuurlijk, eerst vragen natuurlijkquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het fhf forum is meer voor mensen die het financieel even moeilijk hebben maar vragen mag altijd.
Dus sage-noko moet even de één van de moderators daar een Pm_mtje sturen.quote:Grijze gebieden
De wereld is niet zwart-wit, en dat is FHF ook niet. Twijfel je of je een topic hier mag openen, PM ons even!
Maar volgens mij is Cat22 hier ook Mod toch?quote:Wie zijn de moderators?
- Liesje1979
- Cat22
deed het 'm voor mij, maar ik ben een watjequote:Ah dat is echt lief! Ik zou je voor altijd dankbaar zijn als dat mij overkwam.
Schudt handje met Plumootje ...quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:23 schreef Plumootje het volgende:
[..]...kunnen we elkaar handje schudden.
Ol zou niet weten wat ik met zo;n ding zou moetenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou die Aaipet uit zijn handjes rukken, het neefje afleiden met wat anders en ermee aan de haal gaan, want zo ben ik dan ook wel weer
Vroegah had je gewoon helemaal geen computers of Internet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:47 schreef RAVW het volgende:
hahaha over inet gesproken en even terug te komen op de naam van het topic
Inet is nu ten minste goed bereikbaar ......
vroeguh was het met een 21 k modem inbellen naar een BBS (1)![]()
En dan uren wachten tot dat je een bestandje van 3 mb binnen had
maar goed dat was vroeguh ... dus niet alles was beter dan vroeguh
ja die tijd heb ik ook gekend.... mensen waren toen nog mensen en social als je nu ziet dat ze zelf op de fiets zitten met en BB of IPhone en maar sms en..quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroegah had je gewoon helemaal geen computers of Internet.
Misschien kan je je het niet voorstellen, maar de mensen leefden toen ook redelijk gelukkig.
Carbonpapier erbij voor de doorslag en veel type-ex.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:33 schreef Karina het volgende:
Ik typte de brieven nog op een ouderwetse typemachine en daarna op eentje met zo een bolletje met correctielint.
Ja en dan zag je de fouten alsnog op de doorslagquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Carbonpapier erbij voor de doorslag en veel type-ex.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:48 schreef Karina het volgende:
En we hadden ook een telex, dat was een wonder, je kon dan ook rechtstreeks "chatten" met de persoon aan de andere kant via de telex.
Dan typte de een iets en daarna kon de ander iets terugtypen wat dan op je telexpapier binnenkwam.
Beetje lastig uit te leggen.
...om het vervolgens op Marktplaats te geef aan te biedenquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:55 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Carbonpapier erbij voor de doorslag en veel type-ex.
Ik heb nog op zo'n ding gewerkt waar zo'n papieren gele strook uitkwamquote:
Ik kan mijn naam nog schrijvenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:02 schreef Aleandra het volgende:
Er is een tijd geweest dat ik steno kon schrijven en teruglezen.
Zag laatst ergens op zolder, diep weggestopt in een doos nog een schriftje liggen.
Bij werkelijk geen enkel krabbeltje dacht ik: Oja, dat betekende dat.
En je wil niet weten hoeveel bloed, zweet en tranen dat stomme stenodiploma me gekost heeft.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:46 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Met de hand schrijven vond ik maar niets,
Kan nu dus nog steeds niet leesbaar schrijven
Ik ben weer sollicitatie brieven aan het schrijven. Ik deed dat 20 jaar geleden met de hand. Moet er niet meer aan denken hoe ik dat geflikt heb. Mijn handschrift is echt naar de kloten. En copy paste is hemelsquote:
Ik merkte het toen ik kerstkaarten zat te schrijven, ik kreeg schrijfkramp en het zag er eigenlijk niet uit. Terwijl het maar iets van 12 kaarten warenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben weer sollicitatie brieven aan het schrijven. Ik deed dat 20 jaar geleden met de hand. Moet er niet meer aan denken hoe ik dat geflikt heb. Mijn handschrift is echt naar de kloten. En copy paste is hemels
You got me therequote:Op woensdag 11 januari 2012 20:13 schreef trabant het volgende:
Een code vs een bevolkingsgroep. Dat is appels met peren vergelijken. Of bedoel je de spelling vàn de jeugd van tegenwoordig?[ afbeelding ]
Ik ken het, daarom schrijf ik ook geen kerstkaarten meer. Die ene tante die geen email, sms of Facebook heeft, heeft pech gehad. (Die zie ik altijd met kerst dus kaartje hoeft nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik merkte het toen ik kerstkaarten zat te schrijven, ik kreeg schrijfkramp en het zag er eigenlijk niet uit. Terwijl het maar iets van 12 kaarten waren
haha met een kroontjes pen .... die rot vlekken die je altijd had daar mee... kon je weer de hele zooi over doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:20 schreef Plumootje het volgende:
Op de lagere school heb ik zelfs les gehad in Schoonschrijven.
Daar is in de praktijk geen bal van terecht gekomen.
Zeer herkenbaar!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:26 schreef Eska het volgende:
Ik moest vanmiddag (of misschien was het ook wel gister dat zou ook kunnen), toevallig hier aan denken.
[ afbeelding ]
Dat was de schrijfmethode zoals wij 'm op de lagere school kregen.
...waar je zo lekker mee kon krassen en de meester ergerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef RAVW het volgende:
[..]
haha met een kroontjes pen .... die rot vlekken die je altijd had daar mee... kon je weer de hele zooi over doen
Ver van na mijn tijd en dequote:Op woensdag 11 januari 2012 23:59 schreef Eska het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hiermee leerden we lezen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:01 schreef Felixa het volgende:
Oh ja... wat een feest der herkenning!
Ja hè!quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Die onderste komt me zoooooooo bekend voor
Die vind ik stiekem wel mooier. Ik houd erg van de Jetses-platen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:03 schreef golfer het volgende:
Ver van na mijn tijd en de
[ afbeelding ]
Ik snap het ff niet, waarom moet ik een PM sturen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow.. ja tuurlijk, eerst vragen natuurlijkanders heb je straks hommels
![]()
in de Faq daar staat dit:
[..]
Dus sage-noko moet even de één van de moderators daar een Pm_mtje sturen.
[..]
Maar volgens mij is Cat22 hier ook Mod toch?
Maar misschien niet aanwezig nu of ze kijkt hier niet zo vaak, dat kan ook, dus gewoon een
Pm-mtje sturen sage-noko, van mij zou het wel mogen, de zin
[..]
deed het 'm voor mij, maar ik ben een watje
Ik heb even teruggelezen: als je een topic wilt openen in FHF en je bent niet helemaal zeker of het "mag" daar, kun je Cat22 of Liesje1979 een dm sturen om te vragenquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:06 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Ik snap het ff niet, waarom moet ik een PM sturen?
Als je nog leuke poeziealbumversjes weet, er is een topic overquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:21 schreef Plumootje het volgende:
En dit niet te vergeten...![]()
https://sc.sbcommerce.nl/prodimg/images18/DD%20poeziealbum.jpg
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nooit met boekjes etc. leren lezen, ik kon al lezen toen ik 4 was. Weet nog wel dat we in de eerste klas "hakken en plakken" hadden. Dat ging ook met letterdozen en daar moest je dan ook handbewegingen bij doen. En ik verveelde me rot.
Dat moeten ze bij ons op de basisschool ook gedaan hebben, maar hoewel ik druk genoeg was om geregeld straf te krijgen, kan ik me dat niet als straf herinneren. Sorteren vond ik heerlijk! Al mijn Legosteentjes haden ook hun eigen vak in de kist. Bijgevolg konden mijn vriendjes niet helpen opruimen, want die begrepen het 'systeem' niet. Kleur bij kleur en grootte bij grootte, kan het simpeler?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:13 schreef Eska het volgende:
Oh, en dan herkennen jullie deze vast ook wel?
[ afbeelding ]
De letterdoos.
Zo nu en dan (of wat vaker) viel er eens eentje op de grond. Die werd dan apart gehouden voor de eerstvolgende leerling die straf verdiend had.
Mijn moeder had hetzelfde. Mijn zusje schrijft wel links, maar verder heeft ze bijvoorbeeld wel mes en schaar rechts.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:18 schreef Karzai het volgende:
Heeeeeeeeel vroagah mocht je trouwens alleen met rechts schrijven, mijn oma kon hierdoor met links en rechts schrijven.
Wel na de nodige tikken op haar hand
Is dat Fries ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Een ander leesplankje:
[ afbeelding ]
Mestreechter taol. Maastricht, dus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat Fries ?
eh... uit Friesland dus bedoel ik...
Mijn moeder kreeg nog meppen op haar hand met het Spaanse rietje van die klote nonnen,quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:18 schreef Karzai het volgende:
Heeeeeeeeel vroagah mocht je trouwens alleen met rechts schrijven, mijn oma kon hierdoor met links en rechts schrijven.
Wel na de nodige tikken op haar hand
Nee, dat is deze:quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat Fries ?
eh... uit Friesland dus bedoel ik...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mestreechter taol. Maastricht, dus.
Ah ! Dank, ik kon het al niet thuisbrengen, die zijn ook niet te verstaan dan als ze echtquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
Denk Maastricht, aangezien er Mestreech onder staat.
spuit11
Leuk, alleen mem herken ik dat is moeder of mama dat weet ik van mijn schoonzusquote:
Heit staat naast mem.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leuk, alleen mem herken ik dat is moeder of mama dat weet ik van mijn schoonzus
die is geboren en getogen in Friesland,
Heit staat er niet opdie is zeker de koeien melken
oepsquote:
Een hollende koe werkt op m'n lachspieren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oepsik had de arme man helemaal over het hoofd gezien !
![]()
en wat doet Heit ? dat kan ik nou net weer niet zien, toch geen koeien melken heh
Heb jij vijanden dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:39 schreef Plumootje het volgende:
Toen ik mij aanmeldde op FoK! dacht ik even: 'zou ik dat nú wel doen?' Was tenslotte de elfde van de elfde 11, pure toeval. Nu twee maanden verder: is me redelijk goed vergaan, gelukkig, ik zou FoK niet willen missen. (Dus even dit, voor eventuele vijandig gezinden: ik blijf lekker hier op m'n kont posten op FoK!
Hoe krijg je dat voor elkaar om die posts van je kont naar Internet en op Fok! te laten belandenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:39 schreef Plumootje het volgende:
(Dus even dit, voor eventuele vijandig gezinden: ik blijf lekker hier op m'n kont posten op FoK!
''burp''quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga wentelteevies bakken effe mijn BMI opkrikken
welke weddenschap?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:52 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Ik heb weddenschap gewonnen! ¤ 20 verdiend als ik het goed had
Nee, ze waren net zo lekker, alleen vroeger deed mijn moeder het (en dan hollandse wentelteevies)quote:
...een pietsie...quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ze waren net zo lekker, alleen vroeger deed mijn moeder het (en dan hollandse wentelteevies)
en nu moet ik het zeluf doen, maar ik maak dan weer Griekse wentelteevies dat werkt effe
andersmet yogurt en olijfolie enzo, maar met kaneel en suiker erop smaken ze
weer hetzelfde eigenlijk als Hollandsche wentelteefies,
snap je?
Prima te verstaan hoor. Ik praat niks anders op m'n werk (en op veel andere plekken).quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Ah ! Dank, ik kon het al niet thuisbrengen, die zijn ook niet te verstaan dan als ze echt
zo gaan praten
Lekker makkelijk, hoef je geen ABN te lerenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Prima te verstaan hoor. Ik praat niks anders op m'n werk (en op veel andere plekken).
ja,te oordelen aan het plankje wel...quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:38 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben drietalig opgegroeid, hoefde dat allemaal niet te leren. (Moet wel nog eens fatsoenlijk Maastrichts leren schrijven, ik rommel maar wat aan.)
die is scherpquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:41 schreef Plumootje het volgende:
[..]
ja,te oordelen aan het plankje wel...
Was de Veldeke-vereniging niet uit elkaar gespat vanwege de juiste schrijfwijze van het Mestreechs? Kort of 'laaaank' laat ik dan nog in het midden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:38 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik ben drietalig opgegroeid, hoefde dat allemaal niet te leren. (Moet wel nog eens fatsoenlijk Maastrichts leren schrijven, ik rommel maar wat aan.)
Gelukkig ben ik niet bijgelovigquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet bijgelovigMijn collegaatje wel, als je een paraplu opsteekt binnen dan flipt ze zowat en schoenen op tafel dat mag ook niet
Poeh ik moet wat gaan doen, echt totaal geen fut...
Mooi liedje voor bij de schoonmaak
Jah, zonde he,quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Karina het volgende:
Als ik ergens een hekel aan heb is het shoppen, dat doe ik alleen als het ECHT nodig is, ik koop bijna alles via internet.
En nu zit ik alweer mijn tijd te verdoen hier![]()
Lang wief!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
Bij mij zijn broeken vaak NET iets te kort, daarom bestel ik daar de L maat (met iets langere pijpen).
Dat werkt bij mij helaas niet, want dan is de broek overal te groot!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
Ach ik ben niet zo kieskeurig. En de internetwinkel waar ik nu mijn spijkerbroeken koop die heeft goedkope spijkerbroeken en ze zitten heerlijk. En wat ook handig is, je kunt sommige broeken in drie lengtematen krijgen. Bij mij zijn broeken vaak NET iets te kort, daarom bestel ik daar de L maat (met iets langere pijpen).
...bij Levis-broeken wèl: 3 lengte-maten ja. Maar om nu altijd in spijkerbroek te lopen...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:33 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij helaas niet, want dan is de broek overal te groot!
Gewoon met terreurdreiging door Bangkok gewandeld (wisten we niks vanquote:
Ukkiequote:
Als het goed is bij deze niet, het zijn geen Amerikaanse maten, simpele spijkerbroeken maar dan ik kort-normaal-lang.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:33 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij helaas niet, want dan is de broek overal te groot!
Ik draag alleen maar spijkerbroeken. Bij de Amerikaanse maten heb ik het probleem dat ik 30-34 heb en die is vaak lastig te krijgen (plus Levi's bijv. is me te duur tegenwoordig, vroeger kocht ik die wel).quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:39 schreef Plumootje het volgende:
[..]
...bij Levis-broeken wèl: 3 lengte-maten ja. Maar om nu altijd in spijkerbroek te lopen...
Heb een bedrijfsfeest vanavond en ben van plan veel plezier te hebben.quote:
Nee, nog niet de huid verkopen voordat je de beerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:16 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon met terreurdreiging door Bangkok gewandeld (wisten we niks van) en met een brak vliegtuig teruggevlogen
Okay, de dag is nog niet voorbij...
En alle anderen:quote:
Ik ben zojuist door een mug gestokenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:33 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Nee, nog niet de huid verkopen voordat je de beer
geschoten hebt
Ik moet nog heel veel afleveringen van Homeland, Dexter en Hell on Wheels inhalenquote:
Geweldige filmquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:34 schreef trabant het volgende:
[..]
En alle anderen:
Vanavond bij RTL5, 22:20h: Office Space.
Wie in een kantoortuin werkt of heeft gewerkt en die film nog niet gezien heeft: I want you to go ahead and watch it, should we say by ten.twenty?
Wie niet in een kantoortuin werkt noch heeft gewerkt en die film nog niet gezien heeft: Ook kijken.
Wie ooit een printerjam heeft gehad: kijken.
Wie zijn buren ooit heeft horen neuken: kijken.
Wie niet wil kijken: Don't jump to conclusions.
"You slept with Lumberg!"
Hmmm..... vrijdag de 13equote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben zojuist door een mug gestoken![]()
![]()
Zal wel mee teruggevlogen zijn
De traditionele nieuwjaarsorgiequote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:37 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Heb een bedrijfsfeest vanavond en ben van plan veel plezier te hebben.![]()
Bijgelovig of niet. Die kater is er morgen toch wel.
Hiero, voor het paardenmeisje.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hmmm..... vrijdag de 13e
Nah... zal je net zien, heb je alles overleefd en dan is er een mug met je meegelift
in je koffer![]()
Als ie er zo uitzag, dat moet je je zorgen gaan maken...
[ afbeelding ]
maar jah... meneer was weer eigenwijs en wilde zijn pilletjes niet nemen
hopenlijk was het een gewoon mugje![]()
Dat paard komt die Indo die niet kan zwemmen reddenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:59 schreef trabant het volgende:
Grappig, als hier een knol te water is, staat er meteen een legioen brandweermannen omheen...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dat paard komt die Indo die niet kan zwemmen redden
Paardenmeisje ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:55 schreef APK het volgende:
[..]
Hiero, voor het paardenmeisje.
Of was jij dat niet?
[ afbeelding ]
Net even een half uurtje geslapen en ik had geen idee waar ik was toen ik wakker werd
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe maar een stukkie appeltaart erbij...
Daar zal je wel een heel goede reden voor hebben!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook wel jaloers zijn, maar ik ben het niet![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Mijn herinneringen aan onze reis naar Australië bijvoorbeeld
Wat een verschrikkelijk kutnummer, die gast moeten ze echt -samen met Bryan Adams- naar dat tribunaal in Den Haag brengen wegens misdaden tegen de musicaliteit!quote:
...daarom postte ik het ook...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk kutnummer, die gast moeten ze echt -samen met Bryan Adams- naar dat tribunaal in Den Haag brengen wegens misdaden tegen de musicaliteit!![]()
Mijn mening hoor, niet zaligmakend
Oh, ik dacht dat je misschien mooie herinneringen aan dat nummer hadquote:
De plaatjes zijn wel mooi...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je misschien mooie herinneringen aan dat nummer had
Ik zie het, geen onvertogen succes. Die zwarte spaghetti lijkt een bord wormen em die handschoentjes zien er niet echt charmant uitquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het, geen onvertogen succes. Die zwarte spaghetti lijkt een bord wormen em die handschoentjes zien er niet echt charmant uit![]()
Jammer dat het zo tegenviel.
Het lijkt meer of je bij de dokter zit dan in een restaurant.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Hoe hij ook de kreeft verkrachtte mét handschoenen aan was ook al geen pretje om te zien eigenlijk
Het beestje hoefde nog net niet in de beugels....quote:Op maandag 16 januari 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Het lijkt meer of je bij de dokter zit dan in een restaurant.
Aan dat soort dokter moest ik inderdaad denkenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Het beestje hoefde nog net niet in de beugels....
Daar ben ik ook wel eens geweest, maar da's ook alweer meer dan 10 jaar geleden ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit ziet er wel heeeeeeeeeel lekker uit, was het ook lekker?
Nu krijg ik juist zin om daar weer eens heen te gaanondanks jullie recensie
dit bedoel ik...
de Melanzana in Carozza: gebakken aubergines gegratineerd met tomaat, mozzerella, parmigiano en basilicum:
Of een recept als jullie die hebben is ook welkom, maak ik het zelfmisschien nog beter.
En als toetje nam ik altijd geflambeerde flensjes met kersenhebben ze dat ook nog?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah jah... alles beter dan een Muis tussen je Bic Mac![]()
of niet dan?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ssen_Big_Macs__.html
Is toch te goor voor woorden, ben ik effe blij dat ik Vegetarisch benquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:50 schreef Plumootje het volgende:
[..]...Big Mac Mouse
gelukkig leefde het beestje nog
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is toch te goor voor woorden, ben ik effe blij dat ik Vegetarisch ben
Dat wist ik niet dat jij ook Vegetarisch was/bent !quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:09 schreef Plumootje het volgende:
[..]anders ìk wel... toen ik voor een kennisje een kat ging ophalen bij een veeboer
en één blik door een piepklein ruitje... die kalfjes, en eentje keek mij met die grote
kijkers aan... toen wilde ik geen vlees meer![]()
en ik kan het missen als kiespijn
...schud ook handje...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat wist ik niet dat jij ook Vegetarisch was/bent !![]()
Kenne we mekaar weer een handje geven
ow.... kan je niet beter een linkje doen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef Plumootje het volgende:
[..]
...schud ook handje...
lees m'n post eens (heb toen bijna ruzie gehad)
postgeschiedenis
Ik weet het weer KLB Vegetariers etc. etc.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik keek in je Fobo Plumootje geen fotomaar je bent wel pas heel kort
op Fok? 11/11/2011, ik verwarde je volgens mij met een andere Fokker
volgens mij heette die Kaat ofzoiets die had dezelfde Ava als jij![]()
was uit de RLS volgens mij.
Mijn korte termijn geheugen wordt steeds slechter merk in nu
ah... ik heb het geloof ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:18 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Ik weet het weer KLB Vegetariers etc. etc.
JAquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... ik heb het geloof ik![]()
hiero???
Vegetariers of mensen die weinig eten die dan op jou commentaar geven
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens geweest, maar da's ook alweer meer dan 10 jaar geleden ofzo![]()
Wat die man hier doet, dat nam de mijnese altijd dat heette 4 kazen spaghetti ofzoiets
vond ie lekker![]()
als ik de foto weg moet halen moet je het zeggen, ik doe hem effe onder een spoiler...
want dat deed die man dan ''ter plekke'' zeg maar, doen ze dat nog steeds zo?
of is het een oude foto van een website?Ja ze doen het nog zo zagen weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit ziet er wel heeeeeeeeeel lekker uit, was het ook lekker?
Nu krijg ik juist zin om daar weer eens heen te gaanondanks jullie recensie
dit bedoel ik...
de Melanzana in Carozza: gebakken aubergines gegratineerd met tomaat, mozzerella, parmigiano en basilicum:
Of een recept als jullie die hebben is ook welkom, maak ik het zelfmisschien nog beter.
En als toetje nam ik altijd geflambeerde flensjes met kersenhebben ze dat ook nog?
![]()
Ik heb er een fotootje van gemaakt toen ie het bij de buurtafel deed.... en wij hebben het niet gegeten dus weet niet of het lekker is.
De aubergines is makkelijk te maken (als voorgerecht vond ik het teveel) en qua smaak hebben we het zelf wel eens lekkerder gemaakt![]()
Alleen op FOK hoor, voor de rest echt nog nooit, dit is niet de eerste keer dat ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Ruzie heb ik er echt niet over gehad over het vegetarisch zijn.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ze doen het nog zo zagen we![]()
Ik heb er een fotootje van gemaakt toen ie het bij de buurtafel deed.... en wij hebben het niet gegeten dus weet niet of het lekker is.
De aubergines is makkelijk te maken (als voorgerecht vond ik het teveel) en qua smaak hebben we het zelf wel eens lekkerder gemaakt
Ah... als die Griek dat ziet, wil ie ook wel weer denk ik, kan ik wel die flensjes etenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen fotoHet flamberen zie je niet
![]()
Daarna ging er de spaghetti in en maar roeren en roeren en roeren...
Welke griek?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... als die Griek dat ziet, wil ie ook wel weer denk ik, kan ik wel die flensjes eten
Ow... zo noem ik de mijnese altijdquote:
Super !!!quote:
Mijn Italiaans is niet zo goedquote:
...zal ik voor je vertalen..?.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn Italiaans is niet zo goedmaar daar kom ik wel uit, op zijn Grieks dan maar
voor Bluezz en Golfer![]()
Efcharisto Para Poli !!!
straks effe een boodschappelijssie makenanders vergeet ik de helft
Ach, ik heb een tijdje op POL gepost en nu ook nog wel eens op NWS. Van belediging of bedreiging meer of minder kijk ik niet meer op.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Alleen op FOK hoor, voor de rest echt nog nooit, dit is niet de eerste keer dat ik
Vegetarisch ben, vroeger had ik ook al een periode en toen kreeg je Biologisch
vlees, toen ben ik dat gaan eten, wel met mate maar toch..., maar nu hoef ik het
helemaal nooit meer, ik ben voorgoed genezen, en nee, buiten FOK heb ik daar
nog nooit ruzie over met iemand over gehad.
Maar jah.. tis FOK maardus..........
Ik ook niet meer...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ach, ik heb een tijdje op POL gepost en nu ook nog wel eens op NWS. Van belediging of bedreiging meer of minder kijk ik niet meer op.
Je weet het gewoon.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga iets anders doen anders heb ik straks weer ruzie![]()
Nieuwe gezinsvakanties: Giraffen doodknallen
Was dat in de koloniale tijd niet begonnen, dat haantjesgedrag: met groot geweer en een voet op een nog grotere gedode olifant op de fotoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Je weet het gewoon.
De meeste van die usertjes hebben nog nooit een giraffe in het wild gezien. Trek het je niet aan.
De kritiek is wat mij betreft voornamelijk op het vermaak.
Het zou in mijn ogen ook gaar zijn om wel dolgedraaide kippen te kopen en het voor Giraffes zielig vinden. Maar het idee dat dit voor juist niet Afrikaaners vermaak is? Daar kan ik echt niet bij.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Je weet het gewoon.
De meeste van die usertjes hebben nog nooit een giraffe in het wild gezien. Trek het je niet aan.
De kritiek is wat mij betreft voornamelijk op het vermaak.
Het zou in mijn ogen ook gaar zijn om wel dolgedraaide kippen te kopen en het voor Giraffes zielig vinden. Maar het idee dat dit voor juist niet Afrikaaners vermaak is? Daar kan ik echt niet bij.
Hebben sommige heren ook met auto'squote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:56 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Was dat in de koloniale tijd niet begonnen, dat haantjesgedrag: met groot geweer en een voet op een nog grotere gedode olifant op de foto
Ja. En nee, dat is me gelukkig bespaard gebleven.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]effe ademhalen ....
Jij hebt daar gewoond toch?
Heb je die etters ook wel eens gezien die ''gezellig'' met kinderen en alop
Leeuwen, Giraffen of Olifantjes gaan schieten of is je dat bespaard gebleven?
Echt, ik snap het niet, ik vind zoiets onbegrijpelijk en dan gaan ze naar huis en danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja. En nee, dat is me gelukkig bespaard gebleven.
Maar ik woonde gewoon in de Kaap provincie van de RSA. We gingen op vakantie naar bijv. Namibia. En natuurlijk worden reservaten in de gaten gehouden, dat is juist goed.
Maar lekker schieten als toeristenattractie heb ik heb gelukkig nooit meegemaakt.
Ik vind het een onbegrijpelijke manier van vermaak. Echt, het is zo mooi om te zien hoe die dieren leven en in balans, hoe ze bijv. na elkaar gebruik maken van een watergat. En een kudde olifanten zien hardlopen, of een groep giraffes. Dat is totaal anders dan een dierentuin.
Daarom vind ik het opvallend dat dit Britten, Amerikanen en Zweden aantrekt. En gezinnen nog wel. Waarom he?
... en diequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Echt, ik snap het niet, ik vind zoiets onbegrijpelijk en dan gaan ze naar huis en dan
knuffelen ze hun hond en hun kat weer.![]()
Maar goed, ik ga mijn Vegetarisch Boodschappenlijstje maken voor het recept van Bluezz
en Golfert. want ik word de laatste tijd een beetje agressief van FOK![]()
Truste Staal![]()
en de rest ook natuurlijk Plumootje en kweeniewienogallemaal hier rondzwerven
Tijd om wat afstand te nemen.... been there done that.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
. want ik word de laatste tijd een beetje agressief van FOK![]()
Probeer gewoon niet met al je beste bedoelingen met een missie te posten. Beetje beschouwend proberen te zijn. Zoek het niet op want dat soort schijndiscussies frustreren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Echt, ik snap het niet, ik vind zoiets onbegrijpelijk en dan gaan ze naar huis en dan
knuffelen ze hun hond en hun kat weer.![]()
Maar goed, ik ga mijn Vegetarisch Boodschappenlijstje maken voor het recept van Bluezz
en Golfert. want ik word de laatste tijd een beetje agressief van FOK![]()
Truste Staal![]()
en de rest ook natuurlijk Plumootje en kweeniewienogallemaal hier rondzwerven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk, druk druk zeker. Ik ging toenstraks naar de kapper, op de heenweg een hagelbui op mijn kop en op de terugweg een regenbuiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:10 schreef Plumootje het volgende:
FANN... wat is het hier uitgestorven he,
waar zou dat nou aan leggen!?
Dat is ook sip. Kom je er mooi vandaan en als een verdronken kat thuis.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Druk, druk druk zeker. Ik ging toenstraks naar de kapper, op de heenweg een hagelbui op mijn kop en op de terugweg een regenbuiHet is 2 minuten lopen vanaf hier, maar ik was zeiknat toen ik thuiskwam.
Oh dat viel wel mee, het was alleen een beetje bijpunten. Het ergste is altijd een natte spijkerbroek, dat voelt zo vies aan je benen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:44 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is ook sip. Kom je er mooi vandaan en als een verdronken kat thuis.
Was het weer vroeger ook zo veranderlijk als nu?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat viel wel mee, het was alleen een beetje bijpunten. Het ergste is altijd een natte spijkerbroek, dat voelt zo vies aan je benen.
Nouhou, dat moet je niet aan mij vragen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:10 schreef Plumootje het volgende:
FANN... wat is het hier uitgestorven he,
waar zou dat nou aan leggen!?
Wat is er met Plumootje gebeurd?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:58 schreef Plumootje het volgende:
Misschien dit:
http://www.klimatosoof.nl/
Geen idee waar ze is gebleven. Jammer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is er met Plumootje gebeurd?
Dit was haar laatste post, waar hij op sloeg weet ik niet, maar maakt niet uit, Ava weg.
Is Plumootje met pensioen gegaan?
Ow. jah Kingstown ook, het lijkt hier wel een soort Bermuda Driehoekquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee waar ze is gebleven. Jammer.
Toch niet weer een mysterie he? Net als met Kingstown toen... wat achteraf niets bleek te wezen.
Daar heb ik nou nooit last van, helaasquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb vaak genoeg geen zin om te posten, dan lees ik wat zinloze topics en surf weer verder.
Wat bleek dan achteraf?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee waar ze is gebleven. Jammer.
Toch niet weer een mysterie he? Net als met Kingstown toen... wat achteraf niets bleek te wezen.
Er was niets aan de hand, hij had gewoon geen zin meer om te posten denk ik. Hij was in ieder geval niet ziek of iets dergelijks.quote:
Hoe heb je dat gehoord, dan, want ik wist nog steeds van niks.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was niets aan de hand, hij had gewoon geen zin meer om te posten denk ik. Hij was in ieder geval niet ziek of iets dergelijks.
Eén dagje niets gepost, moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is er met Plumootje gebeurd?
Dit was haar laatste post, waar hij op sloeg weet ik niet, maar maakt niet uit, Ava weg.
Is Plumootje met pensioen gegaan?
da's waar, maar er ''hing iets in de lucht'' seg maarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Eén dagje niets gepost, moet kunnen toch?
Van wie ben jij een kloon dan ?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga weer eens van kloon wisselen, ben deze wel weer beetje zat eik.
Jawel begint net.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo in bed nog een beetje filmpjes kijken of zo, Lady Gaga is leuk, maar ik heb deze show al gezien en voor de rest is er niets op tv volgens mij.
Ik maakte het op uit deze post, dat er niets aan de hand was:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gehoord, dan, want ik wist nog steeds van niks.
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jawel begint net.
http://www.tvgids.nl/programma/12126849/National_lampoon's_animal_house/
Niets van gemerktquote:Op zondag 22 januari 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
da's waar, maar er ''hing iets in de lucht'' seg maaronderhuidse spanningen enzo..
Da's een fijne Avaquote:Op zondag 22 januari 2012 00:14 schreef sig000 het volgende:
op zijn tijd eens wisselen heeft zo zijn voordelen.
Dat ziet er niet gezellig uitquote:Op zondag 22 januari 2012 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
Niets van gemerkt
Maar ik ben dan ook effe weggeweest....
[ afbeelding ]
Hekje op Bali, een huis is geen huis zonder een vette Swastika![]()
Is een symbool voor reïncarnatie daar.
Heb ik ook nog wel hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ziet er niet gezellig uit![]()
Ik vond de foto's van het stand mooier
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op zondag 22 januari 2012 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Heb ik ook nog wel hoor.
Uitzicht vanaf de eettafel aan het strand
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dusda's effe beter...
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's een fijne Ava![]()
Ik snap de lol daar niet zo van, maar jah... ieder zijn ding denk ik dan maar...
Kiek dan...... da's toch mooooooooiquote:Op zondag 22 januari 2012 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje regen boven Lombok erbij
Dat is een mooie fotoquote:Op zondag 22 januari 2012 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje regen boven Lombok erbij
Waarom niet? Je kunt ook gewoon minder posten natuurlijkquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kiek dan...... da's toch mooooooooi
Het is ook gewoon grappig om te zien hoe mensen anders reageren op een gebruikersplaatje.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:25 schreef Karina het volgende:
Waarom niet? Je kunt ook gewoon minder posten natuurlijk
Nah... die zal je toch ook wel hebben gehad? of niet?quote:
Mmmm ik heb nog een kloon op de plank, weet alleen het PW niet meer, misschien weer eens tot leven roepen voor de grap.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon grappig om te zien hoe mensen anders reageren op een gebruikersplaatje.
Gelukkig maarquote:Op zondag 22 januari 2012 00:30 schreef APK het volgende:
Ik ga nog even een serie kijken.
Als ik een dagje niet meer post is er hopelijk niets mis
Heb er ook nog aardig wat die na databasehack in digitale ruimte zijn verdwenen.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm ik heb nog een kloon op de plank, weet alleen het PW niet meer, misschien weer eens tot leven roepen voor de grap.
Deze is wel heel vertrouwd.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon grappig om te zien hoe mensen anders reageren op een gebruikersplaatje.
Ik heb toen mijn passwords opnieuw aangevraagd dacht ik, maar die kloon gebruikte ik nooit meer en dat nieuwe PW ben ik ondertussen alweer vergeten.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb er ook nog aardig wat die na databasehack in digitale ruimte zijn verdwenen.
Had eerst een stilstaande kale versie, die kreeg wat later in zo'n geniaal GIF topic hier een bewegende mond en daana toupet.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:39 schreef Eska het volgende:
[..]
Deze is wel heel vertrouwd.(vind ik dan)
Oh, ik weet niet van wanneer die dan is? (misschien herken ik dat ook nog ergens welquote:Op zondag 22 januari 2012 00:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Had eerst een stilstaande kale versie, die kreeg wat later in zo'n geniaal GIF topic hier een bewegende mond en daana toupet.
Heb 1x nominatie gehaald bij de Fok nachtbraker van het jaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet van wanneer die dan is? (misschien herken ik dat ook nog ergens wel)
Maar deze heb ik vaak zat voorbij zien komen. En op een gegeven moment (weet echt niet meer wanneer) realiseerde ik me dat ik 'm nooit meer zag. Wist toen nog niet dat je ineens iemand anders was geworden.
Laatstequote:Op zondag 22 januari 2012 00:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toffe foto's maak je APK, gevoel voor detail.
Ik ken jou nog wel van toen ik ook nog tot diep in de nacht op FOK! zatquote:Op zondag 22 januari 2012 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb 1x nominatie gehaald bij de Fok nachtbraker van het jaar.
Maar da's wel een flink poosje geleden dan toch? (in mijn hoofd iig welquote:Op zondag 22 januari 2012 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb 1x nominatie gehaald bij de Fok nachtbraker van het jaar.
Ook leuk was samen met Conflict tegelijk uit de nachtdienst flink aan het bier, 's ochtends lekker melig posten.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken jou nog wel van toen ik ook nog tot diep in de nacht op FOK! zat
Ik jou ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken jou nog wel van toen ik ook nog tot diep in de nacht op FOK! zat
Ja, toen Lamon's Bikkeltijd nog leefde.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:59 schreef Eska het volgende:
[..]
Maar da's wel een flink poosje geleden dan toch? (in mijn hoofd iig wel)
Ja, dat klinkt wel bekend. Dat was toch ook (deels?) in de tijd dat er een apart SC-subforum was?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, toen Lamon's Bikkeltijd nog leefde.
30+ heb ik toendertijd idd wel in gepost, maar als ik jouw post history bekijk snap ik wel dat we elkaar nauwelijks tegenkomenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:01 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik jou ook.Maar dan meer in-het-voorbij-gaan of zo. Volgens mij postten we niet veel in dezelfde topics. Hoewel jij soms ook wel even langs kwam in de toenmalige 30+topics.
De splitsing van het ONZ forum.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel bekend. Dat was toch ook (deels?) in de tijd dat er een apart SC-subforum was?
Mijn (redelijk) recente post-history, bedoel je? Dat snap ik ook, ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
30+ heb ik toendertijd idd wel in gepost, maar als ik jouw post history bekijk snap ik wel dat we elkaar nauwelijks tegenkomen
Ja idd.quote:
Ik amuseer nog steeds wel hier op zijn tijd, heb 't altijd al als vermaak gezien en paar toffe mensen leren kennen daardoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja idd.Toch was wel het heel leuk ook toen.
(Mja, ik weet 't....niet blijven hangen in 't 'toen')
Oh ja, ik heb het ook nog steeds naar m'n zin hier!quote:Op zondag 22 januari 2012 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik amuseer nog steeds wel hier op zijn tijd, heb 't altijd al als vermaak gezien en paar toffe mensen leren kennen daardoor.
Dat is niet zo moeilijk hoor, want Static was en is een zeiksnor.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:11 schreef sig000 het volgende:
De 1e dag op dit forum had ik gelijk ruzie met static.
Dat wist ik toen nog niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, want Static was en is een zeiksnor.
En jij een gluiperd.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, want Static was en is een zeiksnor.
Ik ben blij dat ik niet 10 jaar geleden rondwandelde op FOK !quote:Op zondag 22 januari 2012 01:19 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb het ook nog steeds naar m'n zin hier!(niet voor niets een ABO
). Maar toch ook wel vastgesteld dat het anders is dan toen. Zal de leeftijd wel zijn.
En anders is niet per definitie slechter/minder.
Heb je per ongeluk op een fout knopje bij de instellingen geklikt?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik snap er geen zak van ik heb wel internet maar geen telefoon...
Telefoon is gewoon dootik kan niet naar buiten bellen en ik kan ook niet
gebeld worden, da's best kut
welk knopje ? van de telefoon ?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk op een fout knopje bij de instellingen geklikt?
De volumebutton ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welk knopje ? van de telefoon ?
noem eens een voorbeeld dan ?
Eikel, je moest eens weten hoe vaak Fokkers zijn geholpen door andere.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Rare mensen op FOK,onbetrouwbaar ook enzo...
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Eikel, je moest eens weten hoe vaak Fokkers zijn geholpen door andere.
De volumeknop?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]Ik werd net nog goed geholpen toen ik iets stoms had gedaan. Ook iets met knopjes waar ik beter vanaf had kunnen blijven
Nee, de text only knop in de FOK! layout opties, ik kreeg het niet meer terug veranderd, maar ik zag over het hoofd dat je in text only op wijzig moet drukkenquote:
Waar ga je dan naar toe?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Laatste
Nog elf maanden, dan mag ik weer
[ afbeelding ]
Ik viel bijna in slaap dus die serie kijk ik morgen wel verder
Nah... nee ik heb nu een hele moderne juistquote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
De volumebutton ofzo?![]()
Nah, jij hebt nog een oudje toch?
Zullen wel niet zoveel opties op zitten....
Als het even kan niet, wel naar Lombokquote:Op maandag 23 januari 2012 22:46 schreef CarOnline het volgende:
Waar ga je dan naar toe?
Weer niet naar Bali?
Fok kent ook meerder forums dan KLB en ONZ.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]Ik werd net nog goed geholpen toen ik iets stoms had gedaan. Ook iets met knopjes waar ik beter vanaf had kunnen blijven
Whahaha, ik kon het eerste uur niet SMS'en.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Soury het volgende:
Morgen komt mijn smart foonKijken of ik er mee kan bellen
Tering, jij kan echt zo een museum inquote:Op maandag 23 januari 2012 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow... maar ik had het gewoon over mijn huistelefoon, vast nummer enzo
niet over mijn mobiele eenheid !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |