quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe maar een stukkie appeltaart erbij...
Daar zal je wel een heel goede reden voor hebben!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook wel jaloers zijn, maar ik ben het niet![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Mijn herinneringen aan onze reis naar Australië bijvoorbeeld
Wat een verschrikkelijk kutnummer, die gast moeten ze echt -samen met Bryan Adams- naar dat tribunaal in Den Haag brengen wegens misdaden tegen de musicaliteit!quote:
...daarom postte ik het ook...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk kutnummer, die gast moeten ze echt -samen met Bryan Adams- naar dat tribunaal in Den Haag brengen wegens misdaden tegen de musicaliteit!![]()
Mijn mening hoor, niet zaligmakend
Oh, ik dacht dat je misschien mooie herinneringen aan dat nummer hadquote:
De plaatjes zijn wel mooi...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je misschien mooie herinneringen aan dat nummer had
Ik zie het, geen onvertogen succes. Die zwarte spaghetti lijkt een bord wormen em die handschoentjes zien er niet echt charmant uitquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het, geen onvertogen succes. Die zwarte spaghetti lijkt een bord wormen em die handschoentjes zien er niet echt charmant uit![]()
Jammer dat het zo tegenviel.
Het lijkt meer of je bij de dokter zit dan in een restaurant.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Hoe hij ook de kreeft verkrachtte mét handschoenen aan was ook al geen pretje om te zien eigenlijk
Het beestje hoefde nog net niet in de beugels....quote:Op maandag 16 januari 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Het lijkt meer of je bij de dokter zit dan in een restaurant.
Aan dat soort dokter moest ik inderdaad denkenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Het beestje hoefde nog net niet in de beugels....
Daar ben ik ook wel eens geweest, maar da's ook alweer meer dan 10 jaar geleden ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit ziet er wel heeeeeeeeeel lekker uit, was het ook lekker?
Nu krijg ik juist zin om daar weer eens heen te gaanondanks jullie recensie
dit bedoel ik...
de Melanzana in Carozza: gebakken aubergines gegratineerd met tomaat, mozzerella, parmigiano en basilicum:
Of een recept als jullie die hebben is ook welkom, maak ik het zelfmisschien nog beter.
En als toetje nam ik altijd geflambeerde flensjes met kersenhebben ze dat ook nog?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah jah... alles beter dan een Muis tussen je Bic Mac![]()
of niet dan?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ssen_Big_Macs__.html
Is toch te goor voor woorden, ben ik effe blij dat ik Vegetarisch benquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:50 schreef Plumootje het volgende:
[..]...Big Mac Mouse
gelukkig leefde het beestje nog
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is toch te goor voor woorden, ben ik effe blij dat ik Vegetarisch ben
Dat wist ik niet dat jij ook Vegetarisch was/bent !quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:09 schreef Plumootje het volgende:
[..]anders ìk wel... toen ik voor een kennisje een kat ging ophalen bij een veeboer
en één blik door een piepklein ruitje... die kalfjes, en eentje keek mij met die grote
kijkers aan... toen wilde ik geen vlees meer![]()
en ik kan het missen als kiespijn
...schud ook handje...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat wist ik niet dat jij ook Vegetarisch was/bent !![]()
Kenne we mekaar weer een handje geven
ow.... kan je niet beter een linkje doen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef Plumootje het volgende:
[..]
...schud ook handje...
lees m'n post eens (heb toen bijna ruzie gehad)
postgeschiedenis
Ik weet het weer KLB Vegetariers etc. etc.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik keek in je Fobo Plumootje geen fotomaar je bent wel pas heel kort
op Fok? 11/11/2011, ik verwarde je volgens mij met een andere Fokker
volgens mij heette die Kaat ofzoiets die had dezelfde Ava als jij![]()
was uit de RLS volgens mij.
Mijn korte termijn geheugen wordt steeds slechter merk in nu
ah... ik heb het geloof ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:18 schreef Plumootje het volgende:
[..]
Ik weet het weer KLB Vegetariers etc. etc.
JAquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... ik heb het geloof ik![]()
hiero???
Vegetariers of mensen die weinig eten die dan op jou commentaar geven
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens geweest, maar da's ook alweer meer dan 10 jaar geleden ofzo![]()
Wat die man hier doet, dat nam de mijnese altijd dat heette 4 kazen spaghetti ofzoiets
vond ie lekker![]()
als ik de foto weg moet halen moet je het zeggen, ik doe hem effe onder een spoiler...
want dat deed die man dan ''ter plekke'' zeg maar, doen ze dat nog steeds zo?
of is het een oude foto van een website?Ja ze doen het nog zo zagen weSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit ziet er wel heeeeeeeeeel lekker uit, was het ook lekker?
Nu krijg ik juist zin om daar weer eens heen te gaanondanks jullie recensie
dit bedoel ik...
de Melanzana in Carozza: gebakken aubergines gegratineerd met tomaat, mozzerella, parmigiano en basilicum:
Of een recept als jullie die hebben is ook welkom, maak ik het zelfmisschien nog beter.
En als toetje nam ik altijd geflambeerde flensjes met kersenhebben ze dat ook nog?
![]()
Ik heb er een fotootje van gemaakt toen ie het bij de buurtafel deed.... en wij hebben het niet gegeten dus weet niet of het lekker is.
De aubergines is makkelijk te maken (als voorgerecht vond ik het teveel) en qua smaak hebben we het zelf wel eens lekkerder gemaakt![]()
Alleen op FOK hoor, voor de rest echt nog nooit, dit is niet de eerste keer dat ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Ruzie heb ik er echt niet over gehad over het vegetarisch zijn.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ze doen het nog zo zagen we![]()
Ik heb er een fotootje van gemaakt toen ie het bij de buurtafel deed.... en wij hebben het niet gegeten dus weet niet of het lekker is.
De aubergines is makkelijk te maken (als voorgerecht vond ik het teveel) en qua smaak hebben we het zelf wel eens lekkerder gemaakt
Ah... als die Griek dat ziet, wil ie ook wel weer denk ik, kan ik wel die flensjes etenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:25 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen fotoHet flamberen zie je niet
![]()
Daarna ging er de spaghetti in en maar roeren en roeren en roeren...
Welke griek?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... als die Griek dat ziet, wil ie ook wel weer denk ik, kan ik wel die flensjes eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |