quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe maar een stukkie appeltaart erbij...
Daar zal je wel een heel goede reden voor hebben!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook wel jaloers zijn, maar ik ben het niet![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:58 schreef Bluezz het volgende:
Mijn herinneringen aan onze reis naar Australië bijvoorbeeld
Wat een verschrikkelijk kutnummer, die gast moeten ze echt -samen met Bryan Adams- naar dat tribunaal in Den Haag brengen wegens misdaden tegen de musicaliteit!quote:
...daarom postte ik het ook...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk kutnummer, die gast moeten ze echt -samen met Bryan Adams- naar dat tribunaal in Den Haag brengen wegens misdaden tegen de musicaliteit!![]()
Mijn mening hoor, niet zaligmakend
Oh, ik dacht dat je misschien mooie herinneringen aan dat nummer hadquote:
De plaatjes zijn wel mooi...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je misschien mooie herinneringen aan dat nummer had
Ik zie het, geen onvertogen succes. Die zwarte spaghetti lijkt een bord wormen em die handschoentjes zien er niet echt charmant uitquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het, geen onvertogen succes. Die zwarte spaghetti lijkt een bord wormen em die handschoentjes zien er niet echt charmant uit![]()
Jammer dat het zo tegenviel.
Het lijkt meer of je bij de dokter zit dan in een restaurant.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:37 schreef Bluezz het volgende:
Hoe hij ook de kreeft verkrachtte mét handschoenen aan was ook al geen pretje om te zien eigenlijk
Het beestje hoefde nog net niet in de beugels....quote:Op maandag 16 januari 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Het lijkt meer of je bij de dokter zit dan in een restaurant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |