Ja, heb eraan gedacht om haar via Facebook een berichtje te sturen. Maar dat leek mij niet de juiste manier. Beter doe ik dat onder vier ogen met d'r. Alleen ben ik daar heel slecht in.quote:
Alleen maar vrouwen waar ik geen gevoelens voor heb. Komt de laatste tijd wel wat vaker voor.quote:
Ja, zo ga ik het proberen te brengen. Als ik maar sterk genoeg in mijn schoenen sta op het moment dat het moet gebeuren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:26 schreef cablegunmaster het volgende:
Friendzone haar.
"Even over laatst, ik vond het een beetje ongemakkelijk dat je zo aan me zat. Ik weet niet of ik wat heb gedaan toen maar ik had nogal veel op die avond maar ik zie je meer als een vriend dan als m'n vriendin. Hopelijk kunnen we nog vrienden zijn? "
Heb haar als vriend op Facebook. Zal wel met d'r afspreken aankomende week.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:30 schreef Lienekien het volgende:
Wanneer ga je deze ex-collega weer zien, dan?
Waarom ga je met haar afspreken?!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heb haar als vriend op Facebook. Zal wel met d'r afspreken aankomende week.
Zou jij het via de telefoon doen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ga je met haar afspreken?!
Zou ik wat doen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zou jij het via de telefoon doen?
Nee, dank je. Ik moet gevoelens hebben voor iemand. Anders wordt het een lastig verhaal. Ik weet al wat ik moet zeggen. Bedankt cablegunmaster.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:31 schreef Mr-White het volgende:
Wat ben je nou voor een man?
Zo lang je niet vreemd gaat, loop je gewoon je lul achterna?
Een persoon zeggen over de telefoon dat het eerder een vriend voor je is dan de ware ( vriendin/vriend). in plaats van in het echt.quote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik moet gevoelens hebben voor iemand. Anders wordt het een lastig verhaal. Ik weet al wat ik moet zeggen. Bedankt cablegunmaster.
Triootje met beide dames ook geen optie?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik moet gevoelens hebben voor iemand. Anders wordt het een lastig verhaal. Ik weet al wat ik moet zeggen. Bedankt cablegunmaster.
Ik snap er dus echt niks van. Hebben ze dan verkering?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Een persoon zeggen dat het eerder een vriend voor je is dan de ware ( vriendin/vriend).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |