Ik amuseer nog steeds wel hier op zijn tijd, heb 't altijd al als vermaak gezien en paar toffe mensen leren kennen daardoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:11 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja idd.Toch was wel het heel leuk ook toen.
(Mja, ik weet 't....niet blijven hangen in 't 'toen')
Oh ja, ik heb het ook nog steeds naar m'n zin hier!quote:Op zondag 22 januari 2012 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik amuseer nog steeds wel hier op zijn tijd, heb 't altijd al als vermaak gezien en paar toffe mensen leren kennen daardoor.
Dat is niet zo moeilijk hoor, want Static was en is een zeiksnor.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:11 schreef sig000 het volgende:
De 1e dag op dit forum had ik gelijk ruzie met static.
Dat wist ik toen nog niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, want Static was en is een zeiksnor.
En jij een gluiperd.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, want Static was en is een zeiksnor.
Ik ben blij dat ik niet 10 jaar geleden rondwandelde op FOK !quote:Op zondag 22 januari 2012 01:19 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb het ook nog steeds naar m'n zin hier!(niet voor niets een ABO
). Maar toch ook wel vastgesteld dat het anders is dan toen. Zal de leeftijd wel zijn.
En anders is niet per definitie slechter/minder.
Heb je per ongeluk op een fout knopje bij de instellingen geklikt?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik snap er geen zak van ik heb wel internet maar geen telefoon...
Telefoon is gewoon dootik kan niet naar buiten bellen en ik kan ook niet
gebeld worden, da's best kut
welk knopje ? van de telefoon ?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je per ongeluk op een fout knopje bij de instellingen geklikt?
De volumebutton ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
welk knopje ? van de telefoon ?
noem eens een voorbeeld dan ?
Eikel, je moest eens weten hoe vaak Fokkers zijn geholpen door andere.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Rare mensen op FOK,onbetrouwbaar ook enzo...
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Eikel, je moest eens weten hoe vaak Fokkers zijn geholpen door andere.
De volumeknop?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]Ik werd net nog goed geholpen toen ik iets stoms had gedaan. Ook iets met knopjes waar ik beter vanaf had kunnen blijven
Nee, de text only knop in de FOK! layout opties, ik kreeg het niet meer terug veranderd, maar ik zag over het hoofd dat je in text only op wijzig moet drukkenquote:
Waar ga je dan naar toe?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Laatste
Nog elf maanden, dan mag ik weer
[ afbeelding ]
Ik viel bijna in slaap dus die serie kijk ik morgen wel verder
Nah... nee ik heb nu een hele moderne juistquote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
De volumebutton ofzo?![]()
Nah, jij hebt nog een oudje toch?
Zullen wel niet zoveel opties op zitten....
Als het even kan niet, wel naar Lombokquote:Op maandag 23 januari 2012 22:46 schreef CarOnline het volgende:
Waar ga je dan naar toe?
Weer niet naar Bali?
Fok kent ook meerder forums dan KLB en ONZ.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]Ik werd net nog goed geholpen toen ik iets stoms had gedaan. Ook iets met knopjes waar ik beter vanaf had kunnen blijven
Whahaha, ik kon het eerste uur niet SMS'en.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Soury het volgende:
Morgen komt mijn smart foonKijken of ik er mee kan bellen
Tering, jij kan echt zo een museum inquote:Op maandag 23 januari 2012 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow... maar ik had het gewoon over mijn huistelefoon, vast nummer enzo
niet over mijn mobiele eenheid !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |