Het is ook gewoon grappig om te zien hoe mensen anders reageren op een gebruikersplaatje.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:25 schreef Karina het volgende:
Waarom niet? Je kunt ook gewoon minder posten natuurlijk
Nah... die zal je toch ook wel hebben gehad? of niet?quote:
Mmmm ik heb nog een kloon op de plank, weet alleen het PW niet meer, misschien weer eens tot leven roepen voor de grap.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon grappig om te zien hoe mensen anders reageren op een gebruikersplaatje.
Gelukkig maarquote:Op zondag 22 januari 2012 00:30 schreef APK het volgende:
Ik ga nog even een serie kijken.
Als ik een dagje niet meer post is er hopelijk niets mis
Heb er ook nog aardig wat die na databasehack in digitale ruimte zijn verdwenen.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm ik heb nog een kloon op de plank, weet alleen het PW niet meer, misschien weer eens tot leven roepen voor de grap.
Deze is wel heel vertrouwd.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon grappig om te zien hoe mensen anders reageren op een gebruikersplaatje.
Ik heb toen mijn passwords opnieuw aangevraagd dacht ik, maar die kloon gebruikte ik nooit meer en dat nieuwe PW ben ik ondertussen alweer vergeten.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb er ook nog aardig wat die na databasehack in digitale ruimte zijn verdwenen.
Had eerst een stilstaande kale versie, die kreeg wat later in zo'n geniaal GIF topic hier een bewegende mond en daana toupet.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:39 schreef Eska het volgende:
[..]
Deze is wel heel vertrouwd.(vind ik dan)
Oh, ik weet niet van wanneer die dan is? (misschien herken ik dat ook nog ergens welquote:Op zondag 22 januari 2012 00:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Had eerst een stilstaande kale versie, die kreeg wat later in zo'n geniaal GIF topic hier een bewegende mond en daana toupet.
Heb 1x nominatie gehaald bij de Fok nachtbraker van het jaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet van wanneer die dan is? (misschien herken ik dat ook nog ergens wel)
Maar deze heb ik vaak zat voorbij zien komen. En op een gegeven moment (weet echt niet meer wanneer) realiseerde ik me dat ik 'm nooit meer zag. Wist toen nog niet dat je ineens iemand anders was geworden.
Laatstequote:Op zondag 22 januari 2012 00:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toffe foto's maak je APK, gevoel voor detail.
Ik ken jou nog wel van toen ik ook nog tot diep in de nacht op FOK! zatquote:Op zondag 22 januari 2012 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb 1x nominatie gehaald bij de Fok nachtbraker van het jaar.
Maar da's wel een flink poosje geleden dan toch? (in mijn hoofd iig welquote:Op zondag 22 januari 2012 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb 1x nominatie gehaald bij de Fok nachtbraker van het jaar.
Ook leuk was samen met Conflict tegelijk uit de nachtdienst flink aan het bier, 's ochtends lekker melig posten.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken jou nog wel van toen ik ook nog tot diep in de nacht op FOK! zat
Ik jou ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken jou nog wel van toen ik ook nog tot diep in de nacht op FOK! zat
Ja, toen Lamon's Bikkeltijd nog leefde.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:59 schreef Eska het volgende:
[..]
Maar da's wel een flink poosje geleden dan toch? (in mijn hoofd iig wel)
Ja, dat klinkt wel bekend. Dat was toch ook (deels?) in de tijd dat er een apart SC-subforum was?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, toen Lamon's Bikkeltijd nog leefde.
30+ heb ik toendertijd idd wel in gepost, maar als ik jouw post history bekijk snap ik wel dat we elkaar nauwelijks tegenkomenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:01 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik jou ook.Maar dan meer in-het-voorbij-gaan of zo. Volgens mij postten we niet veel in dezelfde topics. Hoewel jij soms ook wel even langs kwam in de toenmalige 30+topics.
De splitsing van het ONZ forum.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel bekend. Dat was toch ook (deels?) in de tijd dat er een apart SC-subforum was?
Mijn (redelijk) recente post-history, bedoel je? Dat snap ik ook, ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
30+ heb ik toendertijd idd wel in gepost, maar als ik jouw post history bekijk snap ik wel dat we elkaar nauwelijks tegenkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |