Dagelijks...quote:
Ik heb dat echt moeten leren hoor, Sig.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:02 schreef sig000 het volgende:
Iedereen is autistisch in meer of mindere mate.
Ik ook je moet het ontdekken eerst,quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb dat echt moeten leren hoor, Sig.
]Die van mij is er nog steeds na 48 jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:05 schreef Bluezz het volgende:
Topic vd nacht
Gaan deze littekens op den duur weg?
Moet ik al doodquote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:06 schreef Staal het volgende:
Voor Golfer als hij zich los weet te wrikken.
Die winkelhaakquote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
]Die van mij is er nog steeds na 48 jaar.
Denk dat je voor sociale problemen een deurtje verder moet zijn.quote:
PI gemistquote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Denk dat je voor sociale problemen een deurtje verder moet zijn.
Snap ook niet waarom je zo doet. Je kent mij toch al heel wat jaartjes om te weten wie ik ben.
Ik woon daar ook niet, dat weet je.
Ik heb hier ook helemaal geen trek in. Maar ik laat me ook echt niet wegjagen. Jammer voor je als dit je doel is.
Laten we het daar maar op houden he.quote:
Auchquote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:10 schreef sig000 het volgende:
Fietsen in de sneeuw en stuur dwars door de wang.
Jij noemde dit nummer. Maar alles voor de nacht.quote:
Had ik dit al gezegd?quote:
Vast wel enzo. En misschien maar naar bed?quote:
Neem jij dat vrouwtje van je maar naar bed want die ziet spoken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Vast wel enzo. En misschien maar naar bed?
Je draaft wat door.
Ehquote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Neem jij dat vrouwtje van je maar naar bed want die ziet spoken.
Ga je nu de oude wijze uithangen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Vast wel enzo. En misschien maar naar bed?
Je draaft wat door.
Cyndi is flink afgetakeld helaas.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Cyndi Laupers nieuwe bloesCD is leuk trouwens
In de weekenden dus. Met wisseldiensten zijn er veel overlappende weekeinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat is je meest favoriete tijd om je kerel te neuken?
Soort van 2e jeugd maar dan met ervaring.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:21 schreef Karzai het volgende:
ik moet ook toegeven dat ik de 40 heb gehaald, hoe gingen jullie daar mee om?
Ik voel me nog steeds 18
2 nummers en daarna werd het stil.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind wat ik hoor best leuk anders hoor
Dan moet je dus nog 25 worden. Innerlijk word je namelijk niet ouder dan 25.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:21 schreef Karzai het volgende:
ik moet ook toegeven dat ik de 40 heb gehaald, hoe gingen jullie daar mee om?
Ik voel me nog steeds 18
En soms iets teveel de weg kwijt, zoals Staal, maar goed...die moet nog 40 worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:23 schreef sig000 het volgende:
Soort van 2e jeugd maar dan met ervaring.
Ploegendienst is best lastig, heb dat ook 25 jaar gedaan,mijn vrouw heb ik op de meest onmogelijke tijdstippen geneukt, ideaal is het niet maar aan de andere kant wel een uitdaging.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:20 schreef Staal het volgende:
[..]
In de weekenden dus. Met wisseldiensten zijn er veel overlappende weekeinden.
Bij wakker maken vind ik het niks eigenlijk. Ik wil namelijk altijd wel even mijn bakkes poetsen.
Kan best een tik zijn maar dat wil ik dan graag.
jaja hoe oud voel jij je dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan moet je dus nog 25 worden. Innerlijk word je namelijk niet ouder dan 25.
Wat is onmogelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ploegendienst is best lastig, heb dat ook 25 jaar gedaan,mijn vrouw heb ik op de meest onmogelijke tijdstippen geneukt, ideaal is het niet maar aan de andere kant wel een uitdaging.
25 jaar. Innerlijk zal ik niet ouder worden. Wel wijzer door ervaringen natuurlijk.quote:
Ik weet het weer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ploegendienst is best lastig, heb dat ook 25 jaar gedaan,mijn vrouw heb ik op de meest onmogelijke tijdstippen geneukt, ideaal is het niet maar aan de andere kant wel een uitdaging.
Maar wat is het dat je 25 laat voelen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:40 schreef Staal het volgende:
[..]
25 jaar. Innerlijk zal ik niet ouder worden. Wel wijzer door ervaringen natuurlijk.
Een enkeling voelt zich hier duidelijk 14..
Je denkt dat ik 19 jaar niet heb meegemaakt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar wat is het dat je 25 laat voelen?
Het vervalt hier een beetje in stoere praat, ik kom later terugquote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Je denkt dat ik 19 jaar niet heb meegemaakt?
Ik word 38 jaar en ben van binnen altijd nog 25 jaar. Mij oma van dik in de negentig en voelt zich van binnen nog altijd 25 jaar. Ouder word je ook gewoon niet. Wel wijzer door levenservaring.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar wat is het dat je 25 laat voelen?
Kom dan maar niet meer terug.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het vervalt hier een beetje in stoere praat, ik kom later terug
Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom die vijandige houding? Dat siert je niet.
Ik kom hier net even kijken maak je niet drukquote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:56 schreef Staal het volgende:
Wat verbeeld je je eigenlijk niet.
Beetje aapjes kijken voor je VMBO schoolprojectje?
Nou niet weaselen he. Zeg het maar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik kom hier net even kijken maak je niet druk
Ik kom ook maar ff uit de lucht vallen en daarna verdwijn ik weer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ken alle users hier niet, dit is duidelijk jouw domein
No sweat
Ik bedank ook rap.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kom ook maar ff uit de lucht vallen en daarna verdwijn ik weer.
Neuh, we gaan slapen.quote:
Ben het er niet mee eens. Sig ken ik al zoveel jaar.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik schakel zo weer over naar Piet, die heeft positiever trillingsgetal.
Die maar houden dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens. Sig ken ik al zoveel jaar.
Jah.quote:
Peace slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:35 schreef Staal het volgende:
Hoe het ook zij, ik snap gewoon niet waarom iemand zo doet.
Het zal wel.
Bedankt voor de leuke nummers. Niet allemaal even tof maar zeker leuk om te luisteren.
Trusten!
Zoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 03:35 schreef Staal het volgende:
Hoe het ook zij, ik snap gewoon niet waarom iemand zo doet.
Het zal wel.
Bedankt voor de leuke nummers. Niet allemaal even tof maar zeker leuk om te luisteren.
Trusten!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Jawel, laat naar bed en laat op als ik vrij ben
Eigenlijk mijn normale ritme
Jarig en wakker, daar kan ik zelfs autocorrectie de schuld niet meer van geven.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef Provinciaaltje het volgende:
Geen moeite met slapen, liggen is pitten. Ik wordt echter wel altijd net voor de wekker jarig.
Door de week dus om 5.55 als de wekker om 6.00 gaat
Zelf heb ik een kat die gek op dozen is, er moet dan ook ten minste één doos op de grond aanwezig zijn liggen slingeren.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:55 schreef Staal het volgende:
Maru is een heel bekende kat geworden.
Als ik het me goed herinner heeft hij een aardbeving overleefd en is the happy dude na zijn overleving wereldwijd bekend geraakt door al zijn kattenfratsen die geupload werden om te laten zien dat hij nog leeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |