Die ligt volgens mij nog met zijn ballen in de zonquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:38 schreef Staal het volgende:
Ik was +3
Toen had je nog strenge winters natuurlijk..
Heeft iemand APK nog eens ergens gezien? Vind het toch wat gek. Die gozer komt niet meer terug.
Ik dacht veertien dagen met zijn ballen in de zon.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Die ligt volgens mij nog met zijn ballen in de zon
Pietje, vertel es? Jij hebt klonen.quote:
Ik zou er voor tekenen. Roken, drinken en stokoud worden. En niet dement.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ,ik wil niet als tong eindigen.
Jazeker.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:17 schreef sig000 het volgende:
De rest werkt niet meer na de Hack en reset password.
Joh, toen was ik pas 16 en lag voor het eerst met een (Amerikaanse) vrouw in m'n bedje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Staal het volgende:
Kolere, Golfer praat elders over zijn belevenissen in 1970.
Meen je dat echt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Joh, toen was ik pas 16 en lag voor het eerst met een (Amerikaanse) vrouw in m'n bedje.
Je bent toch niet ook specularium. Want die ga ik sarren als zonnetje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Piet_Piraat was nog vrij en die is vrolijker.
Waar is je jeugdsentiment.quote:
Iets met kraaksandalen en een schuumert, verder niet echt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Je bent toch niet ook specularium. Want die ga ik sarren als zonnetje.
Die musical Hair heb ik in 1969 ofzo geloof ik in London gezien.quote:
Ik luister het nu en echt ik zit altijd compleet stuk. Draai het nog altijd regelmatig laat op de avond. Het heeft indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Die musical Hair heb ik in 1969 ofzo geloof ik in London gezien.
Robert Jan Stips was laatst mijn gast.quote:
Deze nu en daarna die van Bluezzquote:
Ik heb er niks meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik luister het nu en echt ik zit altijd compleet stuk. Draai het nog altijd regelmatig laat op de avond. Het heeft indruk gemaakt.
Jouw gast?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Robert Jan Stips was laatst mijn gast.
Jij bent niet de sprinkhaan he.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Robert Jan Stips was laatst mijn gast.
De enige indruk die het op mij als 15-jarige ofzo maakte tijdens onze schoolreis naar London was het feit dat er opeens allemaal naakte mensen met enorme bossen schaamhaar (ja, dat was toen nog zo) op het podium stonden te zingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:35 schreef Staal het volgende:
Ik luister het nu en echt ik zit altijd compleet stuk. Draai het nog altijd regelmatig laat op de avond. Het heeft indruk gemaakt.
Komt optreden en ik begeleid zo een geweldige artiest, de parkeerplaats, de ingang, de kleedkamer, de zaal, de vleugel, de inhoud van de koelkast, het licht, het geluid enzo.quote:
Ik ben sig en Piet en verder zijn al mijn klonen uit gemakzucht verdwenen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:40 schreef Staal het volgende:
Sig, zeg me in ieder geval voor het slapen gaan dat je niet de sprinkhaan bent.
Dat kun je gewoon echt niet maken namelijk.
Wat tof. Mijn moeder heeft ook iets naars meegemaakt met Jim Morrison qua concert trouwens.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
De enige indruk die het op mij als 15-jarige ofzo maakte tijdens onze schoolreis naar London was het feit dat er opeens allemaal naakte mensen met enorme bossen schaamhaar (ja, dat was toen nog zo) op het podium stonden te zingen.
Zo zou ik me er ook vanaf maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Komt optreden en ik begeleid zo een geweldige artiest, de parkeerplaats, de ingang, de kleedkamer, de zaal, de vleugel, de inhoud van de koelkast, het licht, het geluid enzo.
Ik heb helaas Jim nooit echt zien live optreden, maar hij mag wel zingen op mijn crematie met The End.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:43 schreef Staal het volgende:
Wat tof. Mijn moeder heeft ook iets naars meegemaakt met Jim Morrison qua concert trouwens.
Ze vond hem helemaal niks meer..
Ik wel.
Secretaressequote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Komt optreden en ik begeleid zo een geweldige artiest, de parkeerplaats, de ingang, de kleedkamer, de zaal, de vleugel, de inhoud van de koelkast, het licht, het geluid enzo.
The End.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb helaas Jim nooit echt zien live optreden, maar hij mag wel zingen op mijn crematie met The End.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nah, 'klessebessen'![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lul hier over het veertigplus zijn, klaag over je werk, over het eten dat is verbrand, of jubel over je nieuwe of oude liefde.
Pronk met je nieuwe bikeof je nieuwe jurkje / H&M onderbroek
of laat ons leuke muziek uit je jeugd horen.
Dat zou je natuurlijk ook niet kunnen doen![]()
En ook niet veertigplussers zijn welkom natuurlijk
quote:
Hap je bij Ryan ook zo lekker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |