quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
enne, wat betreft dat origineel-remix gedoe; als de remix goed is, kan ik er best naar luisteren, maar er gaat niks boven het origineel(in 99% van de gevallen)
plus dat ik graag oude plaatjes hoor, opdat die gouden tijden (2003-2007) nooit nooit nooi vergeten zullen worden!!![]()
GTPquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Damn je maakt een nostalgisch gevoel bij me los
ah, GTP = Get This Place, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef T-Force het volgende:
[..]![]()
Waaaaa waaaaa....G-G-GET THIS PLACE!!!
Tuuuuuu tsjiketjuwquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die melodie
[..]![]()
Waaaaa waaaaa....G-G-GET THIS PLACE!!!
doet me ergens aan denken, met name laatste stukjequote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
TT is trouwens best leuk
[..]
GTP(vraag maar aan Machiel
)
Formule van GTP:quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
goad (te passe) goan!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef haakon het volgende:
[..]
[..]
Formule van GTP:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
how about these?!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef K.A.Bouter het volgende:
Een klassieker voor het nieuwe topic:
Briljante platen m'n bestequote:
dank, dankquote:
leuk voor in de autoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef T-Force het volgende:
Mixje voor Harddefinition, downloadbaar op mijn gezichtsboek.
01. Space Frog vs. The Grim Reaper - I Feel Ur Pain (Vox Extended Mix)
02. Hunter - Code 303 (Trance Code Mix)
03. Yoji Biomehanika - Ding A Ling (Scot Project Remix)
04. Kai Tracid - Trance & Acid
05. Brennan & Heart - Acid Revenge
06. Zany - Rock The Beatz
07. Hardstyle Masterz - Beat Diz (Technoboy & K-Traxx Original Mix)
08. Technoboy - Ravers Rules (The Prophet 2004 Remix)
09. Showtek - Brain Crackin'
10. Alpha Twins vs. Seizure - Motherfucker
11. Southstylers - Jazeker
12. Sy & Technikore - The Fly (Technikal's 150 Remix)
13. W.A.S.H. - Mover
14. Showtek - Black 2008
15. Zany & Tatanka - Wise Guys
16. Sebulba - Shut It Down
17. Catatonic Overload - Pump That
18. Crypsis ft. Thera - If All Fails
Edit: Met veel reverse bass dus, omdat dat lekker is![]()
Ook leuk voor op de bureaustoel, in de bus, op de fiets, aan het strand, op een flatgebouw, in een zwembad en uiteraard in de sporthalquote:
Wat een tracklistquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef T-Force het volgende:
13. W.A.S.H. - Mover
14. Showtek - Black 2008
onder anderequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ook leuk voor op de bureaustoel, in de bus, op de fiets, aan het strand, op een flatgebouw, in een zwembad en uiteraard in de sporthal
Die introquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef K.A.Bouter het volgende:
De eerste keer dat ik Showtek - Black 2008 hoorde kwam ik stiekem een beetje klaar
Het intro is inderdaad goddelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die intro![]()
![]()
De rest van die plaat
![]()
![]()
![]()
Du hast PM
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef T-Force het volgende:
13. W.A.S.H. - Mover
14. Showtek - Black 2008
Preciesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die intro![]()
![]()
De rest van die plaat
![]()
![]()
![]()
Du hast PM
Mooi voor bij 't sporten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef T-Force het volgende:
mooie tracklist
Dat laat ik me geen 2x zeggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:25 schreef Levitas het volgende:
Trouwens... Nog mensen hier die zaterdag naar Euphoria gaan? Ik trakteer alle FOK'ers op een biertje, omdat het m`n laatste feest in Nederland is!
YUP! Gezellig!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat laat ik me geen 2x zeggenJosh & Wesz linksvooraan?
PM gezien?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat laat ik me geen 2x zeggenJosh & Wesz linksvooraan?
Volgens mij woont hij daar al een tijdje niet meer....was Breda toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:37 schreef haakon het volgende:
Harm jonge, ik reed net bijna langs je huis in assen. Daj t eem weet
Goed zo, ik probeer gewoon enkele kritische noten te plaatsen bij het wereldje maar dat wil niet zeggen dat ik jullie niet mag hè:Pquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:33 schreef T_Killer het volgende:
Ow en ik vatte je antwoord niet als persoonlijke kritiek, ik weet dat Bartman op alles wel wat heeft aan te merken
Om toch nog even in te haken. Er bestaat misschien ook een technisch argument aangezien er in de afgelopen 2 jaar qua mastering en sounddesign een behoorlijke ontwikkeling heeft plaatsgevonden.. Als je nu dus een "oudere" plaat draait in je set als DJ dan kan deze volgens mij een beetje verloren/dof/zacht klinken op de betere geluidsystemen tussen al die recente volgepropte platen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar waarom is het dan zo moeilijk om gewoon de oude te draaien, dat is dan de vraag.
Geen kritiek op jou hoor, want ik begrijp je punt, maar dat blijf ik me gewoon afvragen.
Dat is wat ik ook denk, luister bijvoorbeeld naar het recentere Zatox werk, dat staat zo hard en zit zo vol geluid, als je die platen luistert op goede monitoren of luidsprekers hoor je wat ik bedoel. Zatox - Unborn bijvoorbeeld, plus dat de platen ontzettend plat worden gedrukt door compressie en limiting.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:43 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Om toch nog even in te haken. Er bestaat misschien ook een technisch argument aangezien er in de afgelopen 2 jaar qua mastering en sounddesign een behoorlijke ontwikkeling heeft plaatsgevonden.. Als je nu dus een "oudere" plaat draait in je set als DJ dan kan deze volgens mij een beetje verloren/dof/zacht klinken op de betere geluidsystemen tussen al die recente volgepropte platen.
De Aliens remix krijgt van mij trouwens het oordeel dikke prima
I know. Zn oude crib bedoelde ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Volgens mij woont hij daar al een tijdje niet meer....was Breda toch?
Probeer je Axel toch mee te krijgen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:46 schreef NLS04 het volgende:
Sorry voor de dubbelpost maar mocht iemand hier nog een kaartje voor XQ kwijt willen dan ben ik geïnteresseerd
Zatox - Unborn is ook wel echt een rommelige track imo..quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:02 schreef K.A.Bouter het volgende:
Unborn bijvoorbeeld, plus dat de platen ontzettend plat worden gedrukt door compressie en limiting.
Nee Stevie wil heel graag meequote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef T_Killer het volgende:
Probeer je Axel toch mee te krijgen?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Edit: om deze post nog een fikse lading kwaliteit mee te geven.
Wat een absolute knalplaat, heerlijk![]()
![]()
![]()
Zet hem op 1080p en volume goed open en gaan!
Zeker!quote:
Tsja ik heb eerlijk gezegd meer last van mensen die asociaal met hun sigaret omgaan of teveel alcohol drinken dan mensen die veel met hun telefoon bezig zijn...quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.djbroadcast.nl(...)an_de_dansvloer.html
Ik ben het hier wel mee eens eigenlijk
Asociaal met hun sigaret omgaan. Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tsja ik heb eerlijk gezegd meer last van mensen die asociaal met hun sigaret omgaan of teveel alcohol drinken dan mensen die veel met hun telefoon bezig zijn...
Op dát moment kwamen wij binnen. Eerst een blik de zaal in geworpen en zei "TERING, het is écht druk!". Vervolgens naar het podium "Oh, dat valt eigenlijk best wel tegen". Zo "negatief" begon mijn avond, maar zo positief eindigde die!quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:09 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik ook, vooral met het filmen.
Je weet dat er iemand op de tribune zit die het in 10x betere kwaliteit gaat filmen![]()
Niet om mezelf nu schoon te praten of whatever, want je hebt aan de ene kant gelijk. Als er echt een strenge controle is, ga ik ook wel naar de rookruimte. Zorgt er overigens ook voor dat ik een stuk minder rook. Laatst in de time-out rookte niemand, en ben over de hele nacht 3 keer naar de rookruimte geweest.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:35 schreef 16meter het volgende:
Zou mooi zijn als mensen het rookverbod eens respecteren. Na elk feest heb je weer brandplekken op je armen en kleding.
Qlimax werd ik aangetikt om hem uit te maken maar was toch al bijna op dus nam nog een hijs en trapte hem uit. Verder kijk ik wel erg uit zodat ik andere niet mijn mijn rook of brandende sigaret lastig val maar dat geldt niet voor iedereen want heb al vaak genoeg brandwondjes op mijn handen enzo gehadquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:44 schreef 16meter het volgende:
Ik zou het zelf waarschijnlijk ook doen als roker, omdat het geen fuck uitmaakt of je je er aan houdt of niet. Ze vragen je hoogstens of je je sigaret uitmaakt.
Ik denk dat de beste man best een punt heeft.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tsja ik heb eerlijk gezegd meer last van mensen die asociaal met hun sigaret omgaan of teveel alcohol drinken dan mensen die veel met hun telefoon bezig zijn...
Mwa, dat valt nog wel mee.. Met die mensen kan ik altijd gigantisch ouwehoeren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:52 schreef K.A.Bouter het volgende:
Of van die lui die je tien keer vragen of je pillen kunt regelen
Da's waar, liever vage lui dan stomdronken lui. Over het algemeen heb ik weinig last van mensen op feesten trouwens, ik heb me eigenlijk altijd wel stevig vermaakt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:03 schreef haakon het volgende:
[..]
Mwa, dat valt nog wel mee.. Met die mensen kan ik altijd gigantisch ouwehoeren.
Net doen alsof je wat bij je hebt en dan in paniek raken dat het kwijt bent geraakt of iets in die richtingGaan ze helpen zoeken op de grond
en dan dit denken:
Ik vind dat volk in ieder geval een stuk chiller dan dronken mensen.
Tuurlijk, mensen die teveel hebben gehad en echt nauwelijks op hun benen kunnen staan mogen er van me uitgekickt worden.
Dronken mensen hebben dat ook maar zijn er vaak ook nog agressief bij.
Geniet, maar gebruik veel met mate
QFT.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik erger me ook nooit zo aan mensen op feesten, of ze nou wappie of dronken zijn
waar ik me dan WEL weer extreem aan erger zijn de mensen die moeilijk gaan lopen kijken/doen wanneer jij compleet los aan het gaan bent (ergens vooraan)![]()
precies, stil gaan staan (en dan ook nog vooraan ook, waar het vaak wel losgaat) en dan raar gaan lopen doen wanneer mensen om je heen dat niet doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:56 schreef haakon het volgende:
[..]
QFT.
En van die opgepompte tjappies die stil staan en mooi staan te doen ipv even flink los te gaan.
als ik los aan het gaan ben, heb ik geen tijd van telefoonnummers uitwisselenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:03 schreef K.A.Bouter het volgende:
Ik ga altijd met vreemden los en kom thuis met tig telefoonnummers van lui die ik toch niet ga bellen
Edit: vreemden die ik dan tegenkom ergens op de dansvloer bedoel ik dan
PRECIES!!! niks en niemand wordt gespaard, hoppaquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:16 schreef T-Force het volgende:
Ik irriteer me niet zo gauw op een feest![]()
Wel vind ik de sfeer maar bij sommige feesten echt top, bij de rest is het nooit zo dat een hele zaal ontploft bij een bepaalde plaat ofzo![]()
DIT wil ik zien verdomme![]()
1 groot slagveld!! en zo hoort het
Stond ik tussenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:16 schreef T-Force het volgende:
Ik irriteer me niet zo gauw op een feest![]()
Wel vind ik de sfeer maar bij sommige feesten echt top, bij de rest is het nooit zo dat een hele zaal ontploft bij een bepaalde plaat ofzo![]()
DIT wil ik zien verdomme![]()
1 groot slagveld!! en zo hoort het
bedanktquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:37 schreef haakon het volgende:
Harm jonge, ik reed net bijna langs je huis in assen. Daj t eem weet
Ik denk dat nu deze beste man een punt heeft.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik denk dat de beste man best een punt heeft.
Als ik kijk naar sfeer en mijn eigen feestervaring over de jaren heen moet ik concluderen dat er een verband LIJKT te zijn tussen de jaren waarin mobiele telefoons nog waren om mee te bellen, en de jaren dat je er ook mee kon filmen.
Toen je er mee kon bellen, gingen mensen gedurende langer los, dat collectieve bewustzijn dat je naar een feest ging om daar even alles achter je te laten was veel groter dan tegenwoordig. Nu door de telefoons met camera's en facebook etc, maar ook door het veel grotere aanbod van feesten is dat veel minder, en lopen mensen constant met hun mobiel te kutten waardoor dat collectieve gevoel eigenlijk nooit meer ontstaat.
We zijn nog bezig met een pendelbusregeling maar dat moet de politie nog goedkeuren!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Sc0tTy het volgende:
Oeh die Rebirth lineup is wel lekkahJammer dat het vervoer een beetje kut is...
We houden er natuurlijk wel wat aan over maar dat gaat in de pot voor het jaar erop. Ik bedoel: iedereen ziet hopelijk ook wel dat we flink hebben geinvesteerd in de line-upquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:37 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Is jullie doel straks ook winst maken? Vette line up ! Vorig jaar was het echt super alleen beetje warm:)
Die komt er weer 1, en die word bruutquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Kun je iets vertellen over een anthem?
BAM JONGE! Dat doe ik ook altijd, ook al rook ik niet vastquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
bedankt
[..]
En een beetje ervaren roker draait zn sig. om zodat je alleen de binnenkant van je eigen hand kunt verbranden
Dan vraag ik me opeens af, hoe groot is de vinger die je in de spreekwoordelijke pap heb wat betreft het anthem? Of is het zo van "mag ik 1 oorlog, 1 Rebirth anthem en nog een kipkorn?"quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die komt er weer 1, en die word bruut(denk ik/hoop ik)
Denk dat ik het antwoord wel kan raden: "Ja, wie is hier nu de producer? Gij of ikke?"quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:56 schreef robuust89 het volgende:
.... Of is het zo van "mag ik 1 oorlog, 1 Rebirth anthem en nog een kipkorn?"
Dat zou heel dik zijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:59 schreef T-Force het volgende:
Die Rebirth Anthem moet er eentje worden van Alphaverb, dat kan bijna niet anders![]()
Ben benieuwd of de Anthem van afgelopen jaar overtroffen gaat worden, die was echt heel strak
(Y)quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:41 schreef Da_Ripper het volgende:
En een beetje ervaren roker draait zn sig. om zodat je alleen de binnenkant van je eigen hand kunt verbranden
maarrrrrr...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef 16meter het volgende:
lollerz ik ben een opgepompte tjap
[..]
(Y)
quote:Dennis is de enige in zijn soort die ik ken die wél losgaat
Zo lang je lekker mee los gaat is het niet erg hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef 16meter het volgende:
lollerz ik ben een opgepompte tjap
[..]
(Y)
w00t. Doen ze goed daar bij Kloontjes. Gaat richting de Decibel/DefQon als ik dat zo hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:11 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Intents al uitverkocht.. de fuck
beidequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Even een vraagje voor de bezoekers van feesten hier :
Defqon of Decibel ?
Decibel is een koningsfeest, Defqon.1 niet geweest.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Defqon of Decibel ?
quote:
Het een doet niet voor het ander onder, al is Beekse Bergen mooier dan Biddinghuizen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Defqon of Decibel ?
Sowieso, stagehoppenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:08 schreef 16meter het volgende:
Denk dat ik de entourage van Decibel nu ook iets vetter vind. Ook leuk dat ze alle concepten van b2s samenvoegen op 1 terrein. Echt voor ieder wat wils. Al had Defqon afgelopen jaar ook _VEEL_ verschillende (sub)genres.
Die line up van free is vet, sowieso James Holdenquote:[b]Op woensdag 11 januari 2012 20:52 schreef T-Force
Ga zeer waarschijnlijk techno-en und schranzen bij Free Your Mind
bij Defqon.1 krijg ik toch altijd een sterker gevoel van commercie...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die line up van free is vet, sowieso James Holden(die moet je checken!)
Verder heb ik decibel eigenlijk altijd leuker gevonden dan defqon. op een of andere manier meer brabantse gezelligheid, tegenover wat meer randstedelijke afstandelijkheid, maar dat is gevoelsmatig. Ik vind de decibel line ups eigenlijk altijd beter en de locatie ook.
Eigenlijk is Emporium toch het meest geniaal. 2 hoofdpodia, 1 met dance/house en 1 met hardstyle.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Sowieso, stagehoppen![]()
![]()
Ik hou echt van DefQon, Decibel, Emporium! Heerlijk zo'n dag vol afwisseling en altijd iets wat je leuk vind
Understatement van het jaar mensen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:05 schreef T-Force het volgende:
Ik had altijd meer met DefQon.1, maar afgelopen jaar vond ik Decibel beter. Dat was echt zo'n dikke party
en volgens mij was er 2 jaar geleden ook nog een early-tent toen genaamd The Jokerquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eigenlijk is Emporium toch het meest geniaal. 2 hoofdpodia, 1 met dance/house en 1 met hardstyle.
Wanneer je even rustig aan wil doen ga je naar de een, en als je opgeladen bent en weer wat tempo kan gebruiken ga je weer naar de ander
Rustig aan doen op feestenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eigenlijk is Emporium toch het meest geniaal. 2 hoofdpodia, 1 met dance/house en 1 met hardstyle.
Wanneer je even rustig aan wil doen ga je naar de een, en als je opgeladen bent en weer wat tempo kan gebruiken ga je weer naar de ander
Dat zal niet gaan. Die kaartjes zijn ook niet bepaald goedkoopquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beide
want unieke locaties en unieke concepten
Ik heb dat meestal ook niet nodig om echt rustig aan te doen. Gewoon af en toe wat eten en als je echt moe bent ga ik gewoon een kwartiertje/half uurtje zitten. Maar zoals ik al zei, ik dans meestal 12 uur aan een stuk. Wel net zo fijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
whehehequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:14 schreef T-Force het volgende:
maar dat komt ook omdat dat zo'n vette afterparty heeft![]()
Tering, die lineup van de andere HS area is anders ook niet misquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef stoeltafel het volgende:
Emporium vond ik niet maar Wish outdoor lijkt me ook vet.
Ook leuke line up http://www.wishoutdoor.com/nl/programma/areas/insomnia-stage/
Als je goed kijkt en het vergelijkt met andere organisaties dan is het echt indrukwekkend wat jullie daar in relatief korte tijd voor elkaar gebokst hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef Sethje het volgende:
Over wie of wat kan ik natuurlijk niks zeggenen er word natuurlijk wel overlegd over wat wij zouden willen met het anthem, welke feeling het moet hebben etc
Dit is de line-up van 2011, dat weet je?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:24 schreef eQuaL het volgende:
Tering, die lineup van de andere HS area is anders ook niet mis
Kwam me al bekend voorquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dit is de line-up van 2011, dat weet je?
Decibel is zekerheidje. Defqon is nog bij Walibi? Wel dichtbij, maar het sfeertje of Decibel was dit jaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Defqon of Decibel ?
Onverwachts kwam net nog Dominator 2008 voorbij met 't uitgaan: keihard losgaan met drie man op de dansvloer, machtigquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:40 schreef haakon het volgende:
Dominator met kop en schouders boven alle festivals en feesten uit dit jaar
Allebei trouwensquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Defqon of Decibel ?
Nog nooit geweest, maar ik zet de aftermovie van 2011 nog maar 's een keer aanquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:40 schreef haakon het volgende:
Dominator met kop en schouders boven alle festivals en feesten uit dit jaar
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maar toch veelbelovend voor de volgende
Oja, ik lees het nu in dit topic.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja dat was dus in 2011, ik trapte er ook al in
Jij hebt hem wel al op zeker staan, dus dat belooft iets.quote:
twitter:PartyReviewsNL twitterde op donderdag 12-01-2012 om 11:53:35Ze zijn jong, getalenteerd en tekende pas geleden bij @FusionRecords. Wij spraken met @Omegatypez. http://t.co/MHaxo8N5 reageer retweet
Afgelopen paar edities zijn volgens mij allemaal paar dagen vantevoren uitverkocht geweest,dan nog is het met drukte meestal wel goed te doen..quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:15 schreef Levitas het volgende:
Whut? Euphoria uitverkocht??? Da's normaal toch ook nooit, of heb ik t nou fout?
Alleen early bird toch? Of helemaal?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Niet verwacht dat Intents nu al uitverkocht zou zijn.
Dan Wish Outdoor maar een grote optie, wel iets duurder, maar een veel mooiere line-up. Zelfs André Pronk staat er.Wel hopen dat er vervoer rijdt naar EHV om 2 uur 's nachts...
Helemaal, binnen 24 uur.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:46 schreef haakon het volgende:
[..]
Alleen early bird toch? Of helemaal?
Even snel doorgelezen. Wel interessant om te zien hoe ze het wereldje in zijn gerold.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:08 schreef Levitas het volgende:
Mochten jullie iets meer willen weten over Omegatypez:twitter:PartyReviewsNL twitterde op donderdag 12-01-2012 om 11:53:35Ze zijn jong, getalenteerd en tekende pas geleden bij @FusionRecords. Wij spraken met @Omegatypez. http://t.co/MHaxo8N5 reageer retweet
psssshhtt.... 'ze tekendeN'quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:08 schreef Levitas het volgende:
Mochten jullie iets meer willen weten over Omegatypez:twitter:PartyReviewsNL twitterde op donderdag 12-01-2012 om 11:53:35Ze zijn jong, getalenteerd en tekende pas geleden bij @FusionRecords. Wij spraken met @Omegatypez. http://t.co/MHaxo8N5 reageer retweet
Yup. Zo blijkt maar weer dat je ook kans maakt als je geen connecties hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Even snel doorgelezen. Wel interessant om te zien hoe ze het wereldje in zijn gerold.
Van mij mogen ze stoppen met het maken van die trance-achtige dingen...quote:
appels met perenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:36 schreef stoeltafel het volgende:
Intens, wish outdoor doen het nog veel groter en voor weinig geld, echt knap.
Eenschhhh.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Van mij mogen ze stoppen met het maken van die trance-achtige dingen...
Sowieso haalt geen van de tegenwoordige trance-achtige platen het bij:
Serieus?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:55 schreef ElDani het volgende:
Frontliner filmpje is inderdaad heldig. Was echt een mooi moment toen daar! Sowieso is the Qontinent echt een prima feestje.
Over de stoor-factor. Mensen die extreem van de kaart zijn van alcohol of drugs vind ik heel irritant en inderdaad als je vooraan lekker staat te springen dat mensen vragen of het rustiger aan kan. Ik had laatst ook iemand gehad die boos werd omdat ik zijn video-beeld stond.. Verschrikkelijk.
Dan zou ik elk feest met iedereen die filmt problemen hebben...quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:55 schreef ElDani het volgende:
Over de stoor-factor. Mensen die extreem van de kaart zijn van alcohol of drugs vind ik heel irritant en inderdaad als je vooraan lekker staat te springen dat mensen vragen of het rustiger aan kan. Ik had laatst ook iemand gehad die boos werd omdat ik zijn video-beeld stond.. Verschrikkelijk.
1 over waren alle early bird kaarten uitverkocht bij mijquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:05 schreef Sqoudson het volgende:
Sethje, hoe zit dat met die Rebirth-kaartjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:UPDATE KAARTVERKOOP
De kaartverkoop voor Rebirth Festival 2012 - Let's kick off the festival season! gaat érg hard. Tot 00.00 uur kun je je early bird ticket in huis halen voor ¤26,50. Vanaf 00.00 uur kosten de tickets ¤28,50.
Zorg dat je dit niet hoeft te missen!
Rebirth Festival: You know where your summer begins!
www.rebirth-festival.nl
https://twitter.com/rebirthfestival
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
TadaaTypisch M.I setje weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen het nog raw was zonder raw te zijn
en zonder metal vocalsserieus zo snel? goed bezig manquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:20 schreef Sethje het volgende:
helaas liet timoco ons in de steek, de 500 upgrades waren in 3 min weg.
de rest van de kaarten gaat ook megahard, niet normaal en niet verwacht. als je wil gaan moet je zorgen dat je vandaag of morgen je kaarten in huis hebt!
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door RiKe op 12-01-2012 23:10:43 ]Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Dat is een schone update, ik heb niet veel tijd meer gehad moest nog wat gezeik oplossen enzo maar hoop dit weekend weer eens flink wat beukwerk te kunnen maken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:14 schreef K.A.Bouter het volgende:
Patje, ik heb eindelijk de pitch goed in m'n kicks + bass
Hier ook! Vorig jaar moeten missen i.v.m. hersenschudding. Dit jaar er wel gewoon bijquote:
B2S Supersized gaat goed met die label nightsquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:28 schreef robuust89 het volgende:
http://partyflock.nl/party/216230:Hardstyle_Rockers.html
Donkey rollers live![]()
Lijkt erop dat de Matrixx zich steeds meer richt op het rauwe hardstyle en dus ook de dj's.quote:Wanneer ruim de helft van Nederland de laatste hand legt aan de praalwagens, de veren in de prinsensteek rechtgezet worden en de vusten bier overal binnen worden gerold, is Matrixx allang klaar voor de echte kick-off van ‘Vastelaovend’: XXlerator Carnaval! Hoewel het officiële carnaval pas op zondag begint, zal je na zaterdag al gelijk met een brakke kop rondlopen, want met de volgende line-up weet je zeker dat je carnaval in stijl viert:
Line-up
Noisecontrollers
Zany vs Nitrouz (AUS)
Alpha2
Kasparov
Live: Geck-O
Arkaine
Solutio & The I's
Devon K.
Hosted by: MC Villain
Win kaarten voor Dreamfields Festival op 7 juli
XXlerator zal op zaterdag 7 juli voor de tweede maal 2 areas hosten op Dreamfields Festival. Dit festival was vorig jaar voor velen één van de hoogtepunten van het festivalseizoen en belooft ook in 2012 weer geweldig te worden. De kaartverkoop voor Dreamfields start zaterdag 21 januari met een speciale actieweek. Meer informatie daarover volgt binnenkort! Wil jij 2 van de allereerste tickets voor Dreamfields Festival winnen? Kom dan op zaterdag 18 februari in je beste carnavalsoutfit naar XXlerator Carnaval. De onopvallende jury keurt weer alle pakken en verloot 5x 2 tickets!
Niks mis mee toch? Beter dan dat blije gebeuren.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de Matrixx zich steeds meer richt op het rauwe hardstyle en dus ook de dj's.
Dus als het niet 'raw' is, is het blij? Als dat volgens jou de enige 2 soorten hardstyle zijn is je visie wel erg beperkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:06 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Beter dan dat blije gebeuren.
In het oogpunt van Matrixx niet gek. Alle edities waar RAW achter stond, gingen uitverkocht (en uitverkocht in Matrixx = extreem druk). De andere edities gingen -voor zover ik weet- niet uitverkocht. Dusja, of je neemt "raw" artiesten en je haalt meer omzet binnen, of je laat raw weg en vang iets minder. In tijden van "crisis" lijkt mij dat die beslissing, in dat opzicht, niet eens zo gek is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de Matrixx zich steeds meer richt op het rauwe hardstyle en dus ook de dj's.
Ja top Sethje! Ik mijn bijdrage ook gedaan voor jullie. Ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
In het oogpunt van Matrixx niet gek. Alle edities waar RAW achter stond, gingen uitverkocht (en uitverkocht in Matrixx = extreem druk). De andere edities gingen -voor zover ik weet- niet uitverkocht. Dusja, of je neemt "raw" artiesten en je haalt meer omzet binnen, of je laat raw weg en vang iets minder. In tijden van "crisis" lijkt mij dat die beslissing, in dat opzicht, niet eens zo gek is.
Over crisis gesproken: We merken er maar weinig van als bezoeker. Rebirth en Intents in no-time uitverkocht. Gefeliciteerd Sethje!
Zaterdag ook Euphoria dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gelukkig hebben we Euphoria nog en lineups zoals die van Rebirth
HOLY SHIT AANWEZIG!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:28 schreef robuust89 het volgende:
Donkey rollers live![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:17 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
HOLY SHIT AANWEZIG!Rotterdam, thuiswedstrijd!
Nee wou er dolgraag heen, maar feestje van de directeur. Had ik al ja op gezegd.....quote:
Holy shit! Laatste keer dat ik hun live heb gezien was op Qlimax geloof ik, zeker een must buy!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:28 schreef robuust89 het volgende:
Donkey rollers live![]()
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:20 schreef K.A.Bouter het volgende:
Ik ben nieuw hier, begrijp ik het zo goed?:
Seth = organisator?
Mind.Illusion: DJ/(producer?)
Ik hou wel van een gokjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja
Ik ben ook een grote naam in de hardstyle scene, gokje wagen?
Ja. Ik volg de hype van deze tijd ook wel gewoon hoor, maar da's meer voor het geld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:25 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Ik hou wel van een gokje
Je spreekt nederlands, je hebt een voorliefde voor de periode 2004-2008.
Produceer je ook?
Party pooper...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij is D-Mind, van de Nee-edit van Godz Powerrrrrr.
A-Lusion?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hij maakt een grapje, ik ben veel groter.
DJ QlImAX ?!?!?!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hij maakt een grapje, ik ben veel groter.
quote:
Mensen die het weten lachen zeker hard.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:47 schreef K.A.Bouter het volgende:
Is het goede antwoord al gegeven, Deeltjesversneller? Of lach je nog ff om de reacties?
mstx = de grote man achter lsdb.nlquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:20 schreef K.A.Bouter het volgende:
Ik ben nieuw hier, begrijp ik het zo goed?:
Seth = organisator?
Mind.Illusion: DJ/(producer?)
@ T_Killer: Geniale onderschrift heb je, moet er steeds om lachen
haha fabian, jongen, dit is wel heel makkelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja
Ik ben ook een grote naam in de hardstyle scene, gokje wagen?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
TadaaGaat zo aan zit nu al 3x achter elkaar Alphaverbs Subrstream setje te checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.mixcloud.com/A(...)e-substream-show-08/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh das wel dichtbij , houd em open als optiequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:28 schreef robuust89 het volgende:
Donkey rollers live![]()
Zaal is ook vet
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Heeeee Fabje, lang niet gezien. Leuk dat je af en toe nog langs komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Mondje dicht he, hier heb ik tenminste nog een beetje privacy
King of ninja edits deze manquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Heeeee Fabje, lang niet gezien. Leuk dat je af en toe nog langs komt.
Hoe gaat het met je nieuwen synth?
Mag er ook zeker wezen,alleen vindt ik die intro niet zo..quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Mondje dicht he, hier heb ik tenminste nog een beetje privacy
Ook ook niet, maar vanaf 3:11 maakt het alles goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Mag er ook zeker wezen,alleen vindt ik die intro niet zo..
Dank, altijd fijn om te horen dat je werk wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:20 schreef K.A.Bouter het volgende:
@ T_Killer: Geniale onderschrift heb je, moet er steeds om lachen
Nog een DSTRCN-fan hier!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef T_Killer het volgende:
Wie was er hier ook alweer zo'n van van J&W - DSTRCN? Scotty dacht ik? Begin hem nu pas echt te waarderen. Top plaatje.
Een andere tip van mijn kant van J&W. Een voorbeeld dat raw niet per definitie beter is. Een fijne melodie is net zo fijn (of juist beter) om naar te luisteren of om op los te gaan:
Ja ik weet, ik weet. Heb m al vaker hier gepost.
[..]
Dank, altijd fijn om te horen dat je werk wordt gewaardeerd.
Hhaha, Joshua .. was 'm alweer vergeten. Meteen weer ff dat ene nummertje van 'm geluisterdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
idee is leuk; back to basic, maar die vocalen die gejatte synth
en THE hardstyle de hele tijd
Een fijne melodie idd wel, maar dit; neequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef T_Killer het volgende:
Een voorbeeld dat raw niet per definitie beter is. Een fijne melodie is net zo fijn (of juist beter) om naar te luisteren of om op los te gaan:
Ik moet zeggen dat ik DSTRCN ook nooit een verkeerde plaat heb gevondenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef T_Killer het volgende:
Wie was er hier ook alweer zo'n van van J&W - DSTRCN? Scotty dacht ik? Begin hem nu pas echt te waarderen. Top plaatje.
Een andere tip van mijn kant van J&W. Een voorbeeld dat raw niet per definitie beter is. Een fijne melodie is net zo fijn (of juist beter) om naar te luisteren of om op los te gaan:
Ja ik weet, ik weet. Heb m al vaker hier gepost.
[..]
Dank, altijd fijn om te horen dat je werk wordt gewaardeerd.
U dacht correct!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef T_Killer het volgende:
Jawel hoor, als je een van mijn voorbeelden had gepost was het goed geweest.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:22 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan hier veel mensen naar Intens? Hoe was het vorig jaar? De aftermovie zag er super uit.
Aanwezig, Intents was voor mij vorig jaar een van de beste feesten qua sfeer en weer! Plus de locatie is voor mij echt ideaalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:22 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan hier veel mensen naar Intens? Hoe was het vorig jaar? De aftermovie zag er super uit.
Dit gevonden op hardeschijf van laptopquote:E:\Hardstyle Top 40 December 2010
Dit dus!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
[..]
Aanwezig, Intents was voor mij vorig jaar een van de beste feesten qua sfeer en weer!
Die van J&W is niet onaardig, nummers die Bartman postte zijn van de buitenste buitencategorie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:30 schreef T_Killer het volgende:
There is just no pleasing Bartman![]()
Ik vind t wel een fijne melo, maar die plaatjes die jij post zijn ook goud.
Hehe, vetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:48 schreef Levitas het volgende:
Kom ik net terug bij m`n auto in de parkeergarage bij school. Ligt er dit briefje onder:
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:48 schreef Levitas het volgende:
Kom ik net terug bij m`n auto in de parkeergarage bij school. Ligt er dit briefje onder:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:48 schreef Levitas het volgende:
[ afbeelding ]
THNXquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:08 schreef ElDani het volgende:
Mag ik Seth! even feliciteren?
Rebirth binnen 1 dag uitverkocht. Knap hoor!
Koningquote:
Ik vind die QU setjes wel leuk voor dagen als K-dag, in het zonnetje op het gras aan het water chillen met muziek op de achtergrond, maar geen echte feest-muziek.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
QULT:
https://partyflock.nl/new(...)_and_Disco_Nova.html
Q-dance gaat ook de techno,house en electro scene in...
Volgens mij is het meer de voortzetting van het Teqnology concept? Misschien alleen wat meer electro georiënteerd nu.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
QULT:
quote:
quote:
Op Q-Base waren ze toch al bezig met dat Qlub Underground?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
QULT:
Zo'n vette trackquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb sterk het gevoel alsof hier ook een early hardstyle versie van is, klopt dat? Enige wat ik kan vinden is dat Luna het origineel wel op z'n XQ in 2004 heeft gedraaid.
Ik denk dat je bij meer oudere techno platen in de westergas wel overstag gaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Er zijn maar een paar ekte begin jaren 90 nummers die ik mooi vind, deze is daar wel 1 vanbij de rest heb ik meer zo'n gevoel dat je er bij moest zijn geweest, klinkt te ouderwets allemaal
Bij pompende technoplaten misschien wel, maar die typische 1990 housenummers niet zo. Al klinkt het live zóveel anders, heb ik gemerkt tijdens Awakenings. Dat gedreun ooohquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij meer oudere techno platen in de westergas wel overstag gaat.
Dan zit je hierboven goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bij pompende technoplaten misschien wel,
Fijne lineup zeg! Ik ben er bijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Oeh das wel dichtbij , houd em open als optie
Zaal is ook vet
Ik ben er niet bij, saaie line-up. Ik ga een slaap-inhaal-ronde houden, is wel nodig na vorige nachtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:02 schreef Levitas het volgende:
Ik ga douchen, en dan bier drinken voor we naar 013 gaan. Iedereen veel plezier vanavond en Tom (+ Krullie?) tot vanavond!
MSTX is bertje toch? Ziek dat die site zo groot is geworden. Qlimax 2006 zag ik bert voor het eerst, ik ben een vriend van Edwin tochquote:
die is dit jaar weer?!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:16 schreef Krulliewullie het volgende:
De Fokkers die er niet waren; ik zie jullie dus sowieso bij de Decibel-after dit jaar!!
"Wegens succes herhaald"quote:
Excuses, het werd een beetje laat toen we eerst met wat vrienden nog wat gingen drinken. Ik denk niet dat ik het had overleefd als ik om 23:30 nog 2 uur moest rijden, laat staan de terugweg.quote:
quote:
Zegt me zo even niks eigenlijkquote:Qlimax 2006 zag ik bert voor het eerst, ik ben een vriend van Edwin tochWat gaat de tijd snel. Op Decibel outdoor ook nog ff gezien.
Sorry? Heeft ie het weer geflikt?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:39 schreef robuust89 het volgende:
Headhunterz - doomed (duifmeneer edit)![]()
wat een dwaas!
Vroegah deden Fok!kers nog moeite om een beetje verslag te schrijven. Hoe was de sfeer, hoe waren de setjes? Wat waren de min- en pluspunten?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:13 schreef Levitas het volgende:
Gisteren Euphoria. Was weer vet!
Rage remix, crump remix, tonight remix. Stuk voor stuk geniaal!
Bléh, schijtremixen van die klassiekers zou echt verboden moeten worden. Blij dat ik er niet bij was, had wel zoiets verwachtquote:
Crump misschien, de andere 2 inderdaad totaal nietquote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Alsof Crump, Rage en vooral Tonight klassiekers zijn..
Rage is ook alweer 4 jaar oud, in hardstylejaren is dat best veel hoor (net zoals hondenjaren)quote:Op zondag 15 januari 2012 17:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Crump misschien, de andere 2 inderdaad totaal niet
Dat maakt het nog geen klassiekerquote:Op zondag 15 januari 2012 18:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Rage is ook alweer 4 jaar oud, in hardstylejaren is dat best veel hoor (net zoals hondenjaren)
Want de definitie van een klassieker is?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik doe elk feest moeite om een uitgebreid verslag te schrijvenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vroegah deden Fok!kers nog moeite om een beetje verslag te schrijven. Hoe was de sfeer, hoe waren de setjes? Wat waren de min- en pluspunten?
Maar desalniettemin, goed dat je je vermaakt hebt. Had er ook graag bij willen zijn...
Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vind ik het superlekker om na een nuchter feest in bed te springen en je spieren om rust te horen schreeuwen
[ Bericht 14% gewijzigd door Deeltjesversneller op 15-01-2012 21:22:09 ]
Dat jij nog vrij kunt feesten zeg, beroemdheidquote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Toch vind ik het superlekker om na een nuchter feest in bed te springen en je spieren om rust te horen schreeuwen
Tonight haterquote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
eens! helemaal kapot in bed en dan weten dat je gruwelijk hard gaat slapenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Toch vind ik het superlekker om na een nuchter feest in bed te springen en je spieren om rust te horen schreeuwen
Dit.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:54 schreef ReMcOrE het volgende:
van die 3 platen is Rage toch echt wel de grootste "klassieker" in mijn ogen
Welk cafe in twente draait zulke muziek dan? Daar moet ik heenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:03 schreef ReMcOrE het volgende:
hoorde Rage dus vrijdag nog in het café, ondanks de totaal verkeerde plek heb ik daar echt van genoten
een paar hardstyle platen zijn standaard bij de vrijdagavond van Markt 2 te Haaksbergen, bij die DJ in ieder gevalquote:Op zondag 15 januari 2012 23:06 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Welk cafe in twente draait zulke muziek dan? Daar moet ik heen
Ken ik wel die tentquote:Op zondag 15 januari 2012 23:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een paar hardstyle platen zijn standaard bij de vrijdagavond van Markt 2 te Haaksbergen, bij die DJ in ieder geval
ik herinner me nog een Hardstyle vs. Hardcore (ergens in 2006) met Luna, Technoboy en Alpha Twinsquote:Op zondag 15 januari 2012 23:10 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Ken ik wel die tent, beter dat die DJ zulke muziek draait
ik ging vroegah met maten op het fietsje van Enschede naar het Danspaleis omdat daar nog wel eens early hardstyle en hardtrance voorbij kwam, gekke tijden meegemaakt daar
Staat me vaag bij, die tijd is af en toe een beetje blurryquote:Op zondag 15 januari 2012 23:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik herinner me nog een Hardstyle vs. Hardcore (ergens in 2006) met Luna, Technoboy en Alpha Twins![]()
![]()
heb daar volgens mij nog wel foto's vanquote:Op zondag 15 januari 2012 23:31 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Staat me vaag bij, die tijd is af en toe een beetje blurry
+1quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik welHahaha niet altijd, hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vind ik het superlekker om na een nuchter feest in bed te springen en je spieren om rust te horen schreeuwen
Zaterdag op zondag maar 2 uur slaap gehadVervolgens ontbeten met de familie en toen 8uur 3e helft :p Nu lam op t werk.. Zaterdag BKJN!
The Outside Agency
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |