(Y)quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:41 schreef Da_Ripper het volgende:
En een beetje ervaren roker draait zn sig. om zodat je alleen de binnenkant van je eigen hand kunt verbranden
maarrrrrr...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef 16meter het volgende:
lollerz ik ben een opgepompte tjap
[..]
(Y)
quote:Dennis is de enige in zijn soort die ik ken die wél losgaat
Zo lang je lekker mee los gaat is het niet erg hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef 16meter het volgende:
lollerz ik ben een opgepompte tjap
[..]
(Y)
w00t. Doen ze goed daar bij Kloontjes. Gaat richting de Decibel/DefQon als ik dat zo hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:11 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Intents al uitverkocht.. de fuck
beidequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Even een vraagje voor de bezoekers van feesten hier :
Defqon of Decibel ?
Decibel is een koningsfeest, Defqon.1 niet geweest.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Defqon of Decibel ?
quote:
Het een doet niet voor het ander onder, al is Beekse Bergen mooier dan Biddinghuizen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Defqon of Decibel ?
Sowieso, stagehoppenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:08 schreef 16meter het volgende:
Denk dat ik de entourage van Decibel nu ook iets vetter vind. Ook leuk dat ze alle concepten van b2s samenvoegen op 1 terrein. Echt voor ieder wat wils. Al had Defqon afgelopen jaar ook _VEEL_ verschillende (sub)genres.
Die line up van free is vet, sowieso James Holdenquote:[b]Op woensdag 11 januari 2012 20:52 schreef T-Force
Ga zeer waarschijnlijk techno-en und schranzen bij Free Your Mind
bij Defqon.1 krijg ik toch altijd een sterker gevoel van commercie...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die line up van free is vet, sowieso James Holden(die moet je checken!)
Verder heb ik decibel eigenlijk altijd leuker gevonden dan defqon. op een of andere manier meer brabantse gezelligheid, tegenover wat meer randstedelijke afstandelijkheid, maar dat is gevoelsmatig. Ik vind de decibel line ups eigenlijk altijd beter en de locatie ook.
Eigenlijk is Emporium toch het meest geniaal. 2 hoofdpodia, 1 met dance/house en 1 met hardstyle.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Sowieso, stagehoppen![]()
![]()
Ik hou echt van DefQon, Decibel, Emporium! Heerlijk zo'n dag vol afwisseling en altijd iets wat je leuk vind
Understatement van het jaar mensen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:05 schreef T-Force het volgende:
Ik had altijd meer met DefQon.1, maar afgelopen jaar vond ik Decibel beter. Dat was echt zo'n dikke party
en volgens mij was er 2 jaar geleden ook nog een early-tent toen genaamd The Jokerquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eigenlijk is Emporium toch het meest geniaal. 2 hoofdpodia, 1 met dance/house en 1 met hardstyle.
Wanneer je even rustig aan wil doen ga je naar de een, en als je opgeladen bent en weer wat tempo kan gebruiken ga je weer naar de ander
Rustig aan doen op feestenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eigenlijk is Emporium toch het meest geniaal. 2 hoofdpodia, 1 met dance/house en 1 met hardstyle.
Wanneer je even rustig aan wil doen ga je naar de een, en als je opgeladen bent en weer wat tempo kan gebruiken ga je weer naar de ander
Dat zal niet gaan. Die kaartjes zijn ook niet bepaald goedkoopquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beide
want unieke locaties en unieke concepten
Ik heb dat meestal ook niet nodig om echt rustig aan te doen. Gewoon af en toe wat eten en als je echt moe bent ga ik gewoon een kwartiertje/half uurtje zitten. Maar zoals ik al zei, ik dans meestal 12 uur aan een stuk. Wel net zo fijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
whehehequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:14 schreef T-Force het volgende:
maar dat komt ook omdat dat zo'n vette afterparty heeft![]()
Tering, die lineup van de andere HS area is anders ook niet misquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef stoeltafel het volgende:
Emporium vond ik niet maar Wish outdoor lijkt me ook vet.
Ook leuke line up http://www.wishoutdoor.com/nl/programma/areas/insomnia-stage/
Als je goed kijkt en het vergelijkt met andere organisaties dan is het echt indrukwekkend wat jullie daar in relatief korte tijd voor elkaar gebokst hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:08 schreef Sethje het volgende:
Over wie of wat kan ik natuurlijk niks zeggenen er word natuurlijk wel overlegd over wat wij zouden willen met het anthem, welke feeling het moet hebben etc
Dit is de line-up van 2011, dat weet je?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:24 schreef eQuaL het volgende:
Tering, die lineup van de andere HS area is anders ook niet mis
Kwam me al bekend voorquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dit is de line-up van 2011, dat weet je?
Decibel is zekerheidje. Defqon is nog bij Walibi? Wel dichtbij, maar het sfeertje of Decibel was dit jaarquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Defqon of Decibel ?
Onverwachts kwam net nog Dominator 2008 voorbij met 't uitgaan: keihard losgaan met drie man op de dansvloer, machtigquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:40 schreef haakon het volgende:
Dominator met kop en schouders boven alle festivals en feesten uit dit jaar
Allebei trouwensquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Defqon of Decibel ?
Nog nooit geweest, maar ik zet de aftermovie van 2011 nog maar 's een keer aanquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:40 schreef haakon het volgende:
Dominator met kop en schouders boven alle festivals en feesten uit dit jaar
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maar toch veelbelovend voor de volgende
Oja, ik lees het nu in dit topic.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja dat was dus in 2011, ik trapte er ook al in
Jij hebt hem wel al op zeker staan, dus dat belooft iets.quote:
twitter:PartyReviewsNL twitterde op donderdag 12-01-2012 om 11:53:35Ze zijn jong, getalenteerd en tekende pas geleden bij @FusionRecords. Wij spraken met @Omegatypez. http://t.co/MHaxo8N5 reageer retweet
Afgelopen paar edities zijn volgens mij allemaal paar dagen vantevoren uitverkocht geweest,dan nog is het met drukte meestal wel goed te doen..quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:15 schreef Levitas het volgende:
Whut? Euphoria uitverkocht??? Da's normaal toch ook nooit, of heb ik t nou fout?
Alleen early bird toch? Of helemaal?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Niet verwacht dat Intents nu al uitverkocht zou zijn.
Dan Wish Outdoor maar een grote optie, wel iets duurder, maar een veel mooiere line-up. Zelfs André Pronk staat er.Wel hopen dat er vervoer rijdt naar EHV om 2 uur 's nachts...
Helemaal, binnen 24 uur.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:46 schreef haakon het volgende:
[..]
Alleen early bird toch? Of helemaal?
Even snel doorgelezen. Wel interessant om te zien hoe ze het wereldje in zijn gerold.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:08 schreef Levitas het volgende:
Mochten jullie iets meer willen weten over Omegatypez:twitter:PartyReviewsNL twitterde op donderdag 12-01-2012 om 11:53:35Ze zijn jong, getalenteerd en tekende pas geleden bij @FusionRecords. Wij spraken met @Omegatypez. http://t.co/MHaxo8N5 reageer retweet
psssshhtt.... 'ze tekendeN'quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:08 schreef Levitas het volgende:
Mochten jullie iets meer willen weten over Omegatypez:twitter:PartyReviewsNL twitterde op donderdag 12-01-2012 om 11:53:35Ze zijn jong, getalenteerd en tekende pas geleden bij @FusionRecords. Wij spraken met @Omegatypez. http://t.co/MHaxo8N5 reageer retweet
Yup. Zo blijkt maar weer dat je ook kans maakt als je geen connecties hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Even snel doorgelezen. Wel interessant om te zien hoe ze het wereldje in zijn gerold.
Van mij mogen ze stoppen met het maken van die trance-achtige dingen...quote:
appels met perenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:36 schreef stoeltafel het volgende:
Intens, wish outdoor doen het nog veel groter en voor weinig geld, echt knap.
Eenschhhh.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Van mij mogen ze stoppen met het maken van die trance-achtige dingen...
Sowieso haalt geen van de tegenwoordige trance-achtige platen het bij:
Serieus?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:55 schreef ElDani het volgende:
Frontliner filmpje is inderdaad heldig. Was echt een mooi moment toen daar! Sowieso is the Qontinent echt een prima feestje.
Over de stoor-factor. Mensen die extreem van de kaart zijn van alcohol of drugs vind ik heel irritant en inderdaad als je vooraan lekker staat te springen dat mensen vragen of het rustiger aan kan. Ik had laatst ook iemand gehad die boos werd omdat ik zijn video-beeld stond.. Verschrikkelijk.
Dan zou ik elk feest met iedereen die filmt problemen hebben...quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:55 schreef ElDani het volgende:
Over de stoor-factor. Mensen die extreem van de kaart zijn van alcohol of drugs vind ik heel irritant en inderdaad als je vooraan lekker staat te springen dat mensen vragen of het rustiger aan kan. Ik had laatst ook iemand gehad die boos werd omdat ik zijn video-beeld stond.. Verschrikkelijk.
1 over waren alle early bird kaarten uitverkocht bij mijquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:05 schreef Sqoudson het volgende:
Sethje, hoe zit dat met die Rebirth-kaartjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:UPDATE KAARTVERKOOP
De kaartverkoop voor Rebirth Festival 2012 - Let's kick off the festival season! gaat érg hard. Tot 00.00 uur kun je je early bird ticket in huis halen voor ¤26,50. Vanaf 00.00 uur kosten de tickets ¤28,50.
Zorg dat je dit niet hoeft te missen!
Rebirth Festival: You know where your summer begins!
www.rebirth-festival.nl
https://twitter.com/rebirthfestival
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
TadaaTypisch M.I setje weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen het nog raw was zonder raw te zijn
en zonder metal vocalsserieus zo snel? goed bezig manquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:20 schreef Sethje het volgende:
helaas liet timoco ons in de steek, de 500 upgrades waren in 3 min weg.
de rest van de kaarten gaat ook megahard, niet normaal en niet verwacht. als je wil gaan moet je zorgen dat je vandaag of morgen je kaarten in huis hebt!
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |