(Y)quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:41 schreef Da_Ripper het volgende:
En een beetje ervaren roker draait zn sig. om zodat je alleen de binnenkant van je eigen hand kunt verbranden
maarrrrrr...quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef 16meter het volgende:
lollerz ik ben een opgepompte tjap
[..]
(Y)
quote:Dennis is de enige in zijn soort die ik ken die wél losgaat
Zo lang je lekker mee los gaat is het niet erg hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:16 schreef 16meter het volgende:
lollerz ik ben een opgepompte tjap
[..]
(Y)
w00t. Doen ze goed daar bij Kloontjes. Gaat richting de Decibel/DefQon als ik dat zo hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:11 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Intents al uitverkocht.. de fuck
beidequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Even een vraagje voor de bezoekers van feesten hier :
Defqon of Decibel ?
Decibel is een koningsfeest, Defqon.1 niet geweest.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Defqon of Decibel ?
quote:
Het een doet niet voor het ander onder, al is Beekse Bergen mooier dan Biddinghuizen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:00 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Defqon of Decibel ?
Sowieso, stagehoppenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:08 schreef 16meter het volgende:
Denk dat ik de entourage van Decibel nu ook iets vetter vind. Ook leuk dat ze alle concepten van b2s samenvoegen op 1 terrein. Echt voor ieder wat wils. Al had Defqon afgelopen jaar ook _VEEL_ verschillende (sub)genres.
Die line up van free is vet, sowieso James Holdenquote:[b]Op woensdag 11 januari 2012 20:52 schreef T-Force
Ga zeer waarschijnlijk techno-en und schranzen bij Free Your Mind
bij Defqon.1 krijg ik toch altijd een sterker gevoel van commercie...quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Die line up van free is vet, sowieso James Holden(die moet je checken!)
Verder heb ik decibel eigenlijk altijd leuker gevonden dan defqon. op een of andere manier meer brabantse gezelligheid, tegenover wat meer randstedelijke afstandelijkheid, maar dat is gevoelsmatig. Ik vind de decibel line ups eigenlijk altijd beter en de locatie ook.
Eigenlijk is Emporium toch het meest geniaal. 2 hoofdpodia, 1 met dance/house en 1 met hardstyle.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Sowieso, stagehoppen![]()
![]()
Ik hou echt van DefQon, Decibel, Emporium! Heerlijk zo'n dag vol afwisseling en altijd iets wat je leuk vind
Understatement van het jaar mensen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:05 schreef T-Force het volgende:
Ik had altijd meer met DefQon.1, maar afgelopen jaar vond ik Decibel beter. Dat was echt zo'n dikke party
en volgens mij was er 2 jaar geleden ook nog een early-tent toen genaamd The Jokerquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eigenlijk is Emporium toch het meest geniaal. 2 hoofdpodia, 1 met dance/house en 1 met hardstyle.
Wanneer je even rustig aan wil doen ga je naar de een, en als je opgeladen bent en weer wat tempo kan gebruiken ga je weer naar de ander
Rustig aan doen op feestenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eigenlijk is Emporium toch het meest geniaal. 2 hoofdpodia, 1 met dance/house en 1 met hardstyle.
Wanneer je even rustig aan wil doen ga je naar de een, en als je opgeladen bent en weer wat tempo kan gebruiken ga je weer naar de ander
Dat zal niet gaan. Die kaartjes zijn ook niet bepaald goedkoopquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beide
want unieke locaties en unieke concepten
Ik heb dat meestal ook niet nodig om echt rustig aan te doen. Gewoon af en toe wat eten en als je echt moe bent ga ik gewoon een kwartiertje/half uurtje zitten. Maar zoals ik al zei, ik dans meestal 12 uur aan een stuk. Wel net zo fijnquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |