psssshhtt.... 'ze tekendeN'quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:08 schreef Levitas het volgende:
Mochten jullie iets meer willen weten over Omegatypez:twitter:PartyReviewsNL twitterde op donderdag 12-01-2012 om 11:53:35Ze zijn jong, getalenteerd en tekende pas geleden bij @FusionRecords. Wij spraken met @Omegatypez. http://t.co/MHaxo8N5 reageer retweet
Yup. Zo blijkt maar weer dat je ook kans maakt als je geen connecties hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Even snel doorgelezen. Wel interessant om te zien hoe ze het wereldje in zijn gerold.
Van mij mogen ze stoppen met het maken van die trance-achtige dingen...quote:
appels met perenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:36 schreef stoeltafel het volgende:
Intens, wish outdoor doen het nog veel groter en voor weinig geld, echt knap.
Eenschhhh.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Van mij mogen ze stoppen met het maken van die trance-achtige dingen...
Sowieso haalt geen van de tegenwoordige trance-achtige platen het bij:
Serieus?quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:55 schreef ElDani het volgende:
Frontliner filmpje is inderdaad heldig. Was echt een mooi moment toen daar! Sowieso is the Qontinent echt een prima feestje.
Over de stoor-factor. Mensen die extreem van de kaart zijn van alcohol of drugs vind ik heel irritant en inderdaad als je vooraan lekker staat te springen dat mensen vragen of het rustiger aan kan. Ik had laatst ook iemand gehad die boos werd omdat ik zijn video-beeld stond.. Verschrikkelijk.
Dan zou ik elk feest met iedereen die filmt problemen hebben...quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:55 schreef ElDani het volgende:
Over de stoor-factor. Mensen die extreem van de kaart zijn van alcohol of drugs vind ik heel irritant en inderdaad als je vooraan lekker staat te springen dat mensen vragen of het rustiger aan kan. Ik had laatst ook iemand gehad die boos werd omdat ik zijn video-beeld stond.. Verschrikkelijk.
1 over waren alle early bird kaarten uitverkocht bij mijquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:05 schreef Sqoudson het volgende:
Sethje, hoe zit dat met die Rebirth-kaartjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:UPDATE KAARTVERKOOP
De kaartverkoop voor Rebirth Festival 2012 - Let's kick off the festival season! gaat érg hard. Tot 00.00 uur kun je je early bird ticket in huis halen voor ¤26,50. Vanaf 00.00 uur kosten de tickets ¤28,50.
Zorg dat je dit niet hoeft te missen!
Rebirth Festival: You know where your summer begins!
www.rebirth-festival.nl
https://twitter.com/rebirthfestival
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
TadaaTypisch M.I setje weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen het nog raw was zonder raw te zijn
en zonder metal vocalsserieus zo snel? goed bezig manquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:20 schreef Sethje het volgende:
helaas liet timoco ons in de steek, de 500 upgrades waren in 3 min weg.
de rest van de kaarten gaat ook megahard, niet normaal en niet verwacht. als je wil gaan moet je zorgen dat je vandaag of morgen je kaarten in huis hebt!
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |