quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
TadaaGaat zo aan zit nu al 3x achter elkaar Alphaverbs Subrstream setje te checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.mixcloud.com/A(...)e-substream-show-08/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh das wel dichtbij , houd em open als optiequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:28 schreef robuust89 het volgende:
http://partyflock.nl/party/216230:Hardstyle_Rockers.html
Donkey rollers live![]()
Zaal is ook vet
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Heeeee Fabje, lang niet gezien. Leuk dat je af en toe nog langs komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Mondje dicht he, hier heb ik tenminste nog een beetje privacy
King of ninja edits deze manquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Heeeee Fabje, lang niet gezien. Leuk dat je af en toe nog langs komt.
Hoe gaat het met je nieuwen synth?
Mag er ook zeker wezen,alleen vindt ik die intro niet zo..quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Mondje dicht he, hier heb ik tenminste nog een beetje privacy
Ook ook niet, maar vanaf 3:11 maakt het alles goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Mag er ook zeker wezen,alleen vindt ik die intro niet zo..
Dank, altijd fijn om te horen dat je werk wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:20 schreef K.A.Bouter het volgende:
@ T_Killer: Geniale onderschrift heb je, moet er steeds om lachen
Nog een DSTRCN-fan hier!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef T_Killer het volgende:
Wie was er hier ook alweer zo'n van van J&W - DSTRCN? Scotty dacht ik? Begin hem nu pas echt te waarderen. Top plaatje.
Een andere tip van mijn kant van J&W. Een voorbeeld dat raw niet per definitie beter is. Een fijne melodie is net zo fijn (of juist beter) om naar te luisteren of om op los te gaan:
Ja ik weet, ik weet. Heb m al vaker hier gepost.
[..]
Dank, altijd fijn om te horen dat je werk wordt gewaardeerd.
Hhaha, Joshua .. was 'm alweer vergeten. Meteen weer ff dat ene nummertje van 'm geluisterdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
idee is leuk; back to basic, maar die vocalen die gejatte synth
en THE hardstyle de hele tijd
Een fijne melodie idd wel, maar dit; neequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef T_Killer het volgende:
Een voorbeeld dat raw niet per definitie beter is. Een fijne melodie is net zo fijn (of juist beter) om naar te luisteren of om op los te gaan:
Ik moet zeggen dat ik DSTRCN ook nooit een verkeerde plaat heb gevondenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef T_Killer het volgende:
Wie was er hier ook alweer zo'n van van J&W - DSTRCN? Scotty dacht ik? Begin hem nu pas echt te waarderen. Top plaatje.
Een andere tip van mijn kant van J&W. Een voorbeeld dat raw niet per definitie beter is. Een fijne melodie is net zo fijn (of juist beter) om naar te luisteren of om op los te gaan:
Ja ik weet, ik weet. Heb m al vaker hier gepost.
[..]
Dank, altijd fijn om te horen dat je werk wordt gewaardeerd.
U dacht correct!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef T_Killer het volgende:
Jawel hoor, als je een van mijn voorbeelden had gepost was het goed geweest.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:22 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan hier veel mensen naar Intens? Hoe was het vorig jaar? De aftermovie zag er super uit.
Aanwezig, Intents was voor mij vorig jaar een van de beste feesten qua sfeer en weer! Plus de locatie is voor mij echt ideaalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:22 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan hier veel mensen naar Intens? Hoe was het vorig jaar? De aftermovie zag er super uit.
Dit gevonden op hardeschijf van laptopquote:E:\Hardstyle Top 40 December 2010
Dit dus!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
[..]
Aanwezig, Intents was voor mij vorig jaar een van de beste feesten qua sfeer en weer!
Die van J&W is niet onaardig, nummers die Bartman postte zijn van de buitenste buitencategorie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:30 schreef T_Killer het volgende:
There is just no pleasing Bartman![]()
Ik vind t wel een fijne melo, maar die plaatjes die jij post zijn ook goud.
Hehe, vetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:48 schreef Levitas het volgende:
Kom ik net terug bij m`n auto in de parkeergarage bij school. Ligt er dit briefje onder:
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:48 schreef Levitas het volgende:
Kom ik net terug bij m`n auto in de parkeergarage bij school. Ligt er dit briefje onder:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:48 schreef Levitas het volgende:
[ afbeelding ]
THNXquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:08 schreef ElDani het volgende:
Mag ik Seth! even feliciteren?
Rebirth binnen 1 dag uitverkocht. Knap hoor!
Koningquote:
Ik vind die QU setjes wel leuk voor dagen als K-dag, in het zonnetje op het gras aan het water chillen met muziek op de achtergrond, maar geen echte feest-muziek.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
QULT:
https://partyflock.nl/new(...)_and_Disco_Nova.html
Q-dance gaat ook de techno,house en electro scene in...
Volgens mij is het meer de voortzetting van het Teqnology concept? Misschien alleen wat meer electro georiënteerd nu.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
QULT:
quote:
quote:
Op Q-Base waren ze toch al bezig met dat Qlub Underground?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
QULT:
Zo'n vette trackquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb sterk het gevoel alsof hier ook een early hardstyle versie van is, klopt dat? Enige wat ik kan vinden is dat Luna het origineel wel op z'n XQ in 2004 heeft gedraaid.
Ik denk dat je bij meer oudere techno platen in de westergas wel overstag gaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Er zijn maar een paar ekte begin jaren 90 nummers die ik mooi vind, deze is daar wel 1 vanbij de rest heb ik meer zo'n gevoel dat je er bij moest zijn geweest, klinkt te ouderwets allemaal
Bij pompende technoplaten misschien wel, maar die typische 1990 housenummers niet zo. Al klinkt het live zóveel anders, heb ik gemerkt tijdens Awakenings. Dat gedreun ooohquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij meer oudere techno platen in de westergas wel overstag gaat.
Dan zit je hierboven goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bij pompende technoplaten misschien wel,
Fijne lineup zeg! Ik ben er bijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Oeh das wel dichtbij , houd em open als optie
Zaal is ook vet
Ik ben er niet bij, saaie line-up. Ik ga een slaap-inhaal-ronde houden, is wel nodig na vorige nachtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:02 schreef Levitas het volgende:
Ik ga douchen, en dan bier drinken voor we naar 013 gaan. Iedereen veel plezier vanavond en Tom (+ Krullie?) tot vanavond!
MSTX is bertje toch? Ziek dat die site zo groot is geworden. Qlimax 2006 zag ik bert voor het eerst, ik ben een vriend van Edwin tochquote:
die is dit jaar weer?!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:16 schreef Krulliewullie het volgende:
De Fokkers die er niet waren; ik zie jullie dus sowieso bij de Decibel-after dit jaar!!
"Wegens succes herhaald"quote:
Excuses, het werd een beetje laat toen we eerst met wat vrienden nog wat gingen drinken. Ik denk niet dat ik het had overleefd als ik om 23:30 nog 2 uur moest rijden, laat staan de terugweg.quote:
quote:
Zegt me zo even niks eigenlijkquote:Qlimax 2006 zag ik bert voor het eerst, ik ben een vriend van Edwin tochWat gaat de tijd snel. Op Decibel outdoor ook nog ff gezien.
Sorry? Heeft ie het weer geflikt?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:39 schreef robuust89 het volgende:
Headhunterz - doomed (duifmeneer edit)![]()
wat een dwaas!
Vroegah deden Fok!kers nog moeite om een beetje verslag te schrijven. Hoe was de sfeer, hoe waren de setjes? Wat waren de min- en pluspunten?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:13 schreef Levitas het volgende:
Gisteren Euphoria. Was weer vet!
Rage remix, crump remix, tonight remix. Stuk voor stuk geniaal!
Bléh, schijtremixen van die klassiekers zou echt verboden moeten worden. Blij dat ik er niet bij was, had wel zoiets verwachtquote:
Crump misschien, de andere 2 inderdaad totaal nietquote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Alsof Crump, Rage en vooral Tonight klassiekers zijn..
Rage is ook alweer 4 jaar oud, in hardstylejaren is dat best veel hoor (net zoals hondenjaren)quote:Op zondag 15 januari 2012 17:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Crump misschien, de andere 2 inderdaad totaal niet
Dat maakt het nog geen klassiekerquote:Op zondag 15 januari 2012 18:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Rage is ook alweer 4 jaar oud, in hardstylejaren is dat best veel hoor (net zoals hondenjaren)
Want de definitie van een klassieker is?quote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik doe elk feest moeite om een uitgebreid verslag te schrijvenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vroegah deden Fok!kers nog moeite om een beetje verslag te schrijven. Hoe was de sfeer, hoe waren de setjes? Wat waren de min- en pluspunten?
Maar desalniettemin, goed dat je je vermaakt hebt. Had er ook graag bij willen zijn...
Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vind ik het superlekker om na een nuchter feest in bed te springen en je spieren om rust te horen schreeuwen
[ Bericht 14% gewijzigd door Deeltjesversneller op 15-01-2012 21:22:09 ]
Dat jij nog vrij kunt feesten zeg, beroemdheidquote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Toch vind ik het superlekker om na een nuchter feest in bed te springen en je spieren om rust te horen schreeuwen
Tonight haterquote:Op zondag 15 januari 2012 17:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
eens! helemaal kapot in bed en dan weten dat je gruwelijk hard gaat slapenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Toch vind ik het superlekker om na een nuchter feest in bed te springen en je spieren om rust te horen schreeuwen
Dit.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:54 schreef ReMcOrE het volgende:
van die 3 platen is Rage toch echt wel de grootste "klassieker" in mijn ogen
Welk cafe in twente draait zulke muziek dan? Daar moet ik heenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:03 schreef ReMcOrE het volgende:
hoorde Rage dus vrijdag nog in het café, ondanks de totaal verkeerde plek heb ik daar echt van genoten
een paar hardstyle platen zijn standaard bij de vrijdagavond van Markt 2 te Haaksbergen, bij die DJ in ieder gevalquote:Op zondag 15 januari 2012 23:06 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Welk cafe in twente draait zulke muziek dan? Daar moet ik heen
Ken ik wel die tentquote:Op zondag 15 januari 2012 23:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een paar hardstyle platen zijn standaard bij de vrijdagavond van Markt 2 te Haaksbergen, bij die DJ in ieder geval
ik herinner me nog een Hardstyle vs. Hardcore (ergens in 2006) met Luna, Technoboy en Alpha Twinsquote:Op zondag 15 januari 2012 23:10 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Ken ik wel die tent, beter dat die DJ zulke muziek draait
ik ging vroegah met maten op het fietsje van Enschede naar het Danspaleis omdat daar nog wel eens early hardstyle en hardtrance voorbij kwam, gekke tijden meegemaakt daar
Staat me vaag bij, die tijd is af en toe een beetje blurryquote:Op zondag 15 januari 2012 23:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik herinner me nog een Hardstyle vs. Hardcore (ergens in 2006) met Luna, Technoboy en Alpha Twins![]()
![]()
heb daar volgens mij nog wel foto's vanquote:Op zondag 15 januari 2012 23:31 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Staat me vaag bij, die tijd is af en toe een beetje blurry
+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |