quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
TadaaGaat zo aan zit nu al 3x achter elkaar Alphaverbs Subrstream setje te checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.mixcloud.com/A(...)e-substream-show-08/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh das wel dichtbij , houd em open als optiequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:28 schreef robuust89 het volgende:
http://partyflock.nl/party/216230:Hardstyle_Rockers.html
Donkey rollers live![]()
Zaal is ook vet
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Heeeee Fabje, lang niet gezien. Leuk dat je af en toe nog langs komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Mondje dicht he, hier heb ik tenminste nog een beetje privacy
King of ninja edits deze manquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Heeeee Fabje, lang niet gezien. Leuk dat je af en toe nog langs komt.
Hoe gaat het met je nieuwen synth?
Mag er ook zeker wezen,alleen vindt ik die intro niet zo..quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:55 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Mondje dicht he, hier heb ik tenminste nog een beetje privacy
Ook ook niet, maar vanaf 3:11 maakt het alles goedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:59 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Mag er ook zeker wezen,alleen vindt ik die intro niet zo..
Dank, altijd fijn om te horen dat je werk wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:20 schreef K.A.Bouter het volgende:
@ T_Killer: Geniale onderschrift heb je, moet er steeds om lachen
Nog een DSTRCN-fan hier!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef T_Killer het volgende:
Wie was er hier ook alweer zo'n van van J&W - DSTRCN? Scotty dacht ik? Begin hem nu pas echt te waarderen. Top plaatje.
Een andere tip van mijn kant van J&W. Een voorbeeld dat raw niet per definitie beter is. Een fijne melodie is net zo fijn (of juist beter) om naar te luisteren of om op los te gaan:
Ja ik weet, ik weet. Heb m al vaker hier gepost.
[..]
Dank, altijd fijn om te horen dat je werk wordt gewaardeerd.
Hhaha, Joshua .. was 'm alweer vergeten. Meteen weer ff dat ene nummertje van 'm geluisterdquote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
idee is leuk; back to basic, maar die vocalen die gejatte synth
en THE hardstyle de hele tijd
Een fijne melodie idd wel, maar dit; neequote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef T_Killer het volgende:
Een voorbeeld dat raw niet per definitie beter is. Een fijne melodie is net zo fijn (of juist beter) om naar te luisteren of om op los te gaan:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |