Ik moet zeggen dat ik DSTRCN ook nooit een verkeerde plaat heb gevondenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef T_Killer het volgende:
Wie was er hier ook alweer zo'n van van J&W - DSTRCN? Scotty dacht ik? Begin hem nu pas echt te waarderen. Top plaatje.
Een andere tip van mijn kant van J&W. Een voorbeeld dat raw niet per definitie beter is. Een fijne melodie is net zo fijn (of juist beter) om naar te luisteren of om op los te gaan:
Ja ik weet, ik weet. Heb m al vaker hier gepost.
[..]
Dank, altijd fijn om te horen dat je werk wordt gewaardeerd.
U dacht correct!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:41 schreef T_Killer het volgende:
Wie was er hier ook alweer zo'n van van J&W - DSTRCN? Scotty dacht ik? Begin hem nu pas echt te waarderen. Top plaatje.
Jawel hoor, als je een van mijn voorbeelden had gepost was het goed geweest.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:22 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan hier veel mensen naar Intens? Hoe was het vorig jaar? De aftermovie zag er super uit.
Aanwezig, Intents was voor mij vorig jaar een van de beste feesten qua sfeer en weer! Plus de locatie is voor mij echt ideaalquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:22 schreef stoeltafel het volgende:
Gaan hier veel mensen naar Intens? Hoe was het vorig jaar? De aftermovie zag er super uit.
Dit gevonden op hardeschijf van laptopquote:E:\Hardstyle Top 40 December 2010
Dit dus!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:44 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
[..]
Aanwezig, Intents was voor mij vorig jaar een van de beste feesten qua sfeer en weer!
Die van J&W is niet onaardig, nummers die Bartman postte zijn van de buitenste buitencategorie.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:30 schreef T_Killer het volgende:
There is just no pleasing Bartman![]()
Ik vind t wel een fijne melo, maar die plaatjes die jij post zijn ook goud.
Hehe, vetquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:48 schreef Levitas het volgende:
Kom ik net terug bij m`n auto in de parkeergarage bij school. Ligt er dit briefje onder:
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:48 schreef Levitas het volgende:
Kom ik net terug bij m`n auto in de parkeergarage bij school. Ligt er dit briefje onder:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:48 schreef Levitas het volgende:
[ afbeelding ]
THNXquote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:08 schreef ElDani het volgende:
Mag ik Seth! even feliciteren?
Rebirth binnen 1 dag uitverkocht. Knap hoor!
Koningquote:
Ik vind die QU setjes wel leuk voor dagen als K-dag, in het zonnetje op het gras aan het water chillen met muziek op de achtergrond, maar geen echte feest-muziek.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
QULT:
https://partyflock.nl/new(...)_and_Disco_Nova.html
Q-dance gaat ook de techno,house en electro scene in...
Volgens mij is het meer de voortzetting van het Teqnology concept? Misschien alleen wat meer electro georiėnteerd nu.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
QULT:
quote:
quote:
Op Q-Base waren ze toch al bezig met dat Qlub Underground?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
QULT:
Zo'n vette trackquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb sterk het gevoel alsof hier ook een early hardstyle versie van is, klopt dat? Enige wat ik kan vinden is dat Luna het origineel wel op z'n XQ in 2004 heeft gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |