Het is een grap, let op de PI.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ff iets respectvoller mag wel heloef
Niets mis met zachte laagjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb lichte blokjes, maar ze zitten nog wel onder een zacht laagje
Heeft ze haar vrome Christen al gevonden?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef arachide. het volgende:
Ik ben met het zusje van mijn ex aan het praten, over vriendjes. De ironie.
Zodat dat gebitchfight en gezeik in FB voorbij is.quote:
Nee, nog niet. Ze neemt alleen mijn advies niet aan om niet aan vriendjes te beginnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft ze haar vrome Christen al gevonden?
Logischquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ze neemt alleen mijn advies niet aan om niet aan vriendjes te beginnen.
Waarmee?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
En aan Kaneel: gefeliciteerd!
Is hij jarig of zo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
pssst heloef ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Ze kan het niet laten he.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ze neemt alleen mijn advies niet aan om niet aan vriendjes te beginnen.
Helaas hebben mensen hormonen ja.quote:
Mensen zonder hormonenquote:
Hoorde ik er maar bij, dan was het leven simpel geweest.quote:
Het betere leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
Zo grote mok thee, dekentje en de laatste liveshow van The voice of GermanyMe Like
Oh wacht Heloef is volwassen geworden vandaagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heloef heb ik vannacht al gefeliciteerd. Twee keer, zelfs
Zelfmoord.quote:
Zoals die man gisteren in Polen?quote:
ik heb het feedback topic niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
Ik merk overigens dat er dus toch wel e.e.a. gebeurd is naar aanleiding van het gebeuren in het Feedback-topic
Niets over gehoord.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals die man gisteren in Polen?
Ligt er aan of je door de 300+ zeikselposts wilt baggerenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het feedback topic niet gelezen.
Is het leuk om het wel te doen?
Man doet zelfmoordpoging op een persconferentie. Hij loopt uit beeld, knal en hij ligt op de grondquote:
En een meisje in canada dacht ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals die man gisteren in Polen?
Hmzzz nee.... iemand een korte samenvattingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan of je door de 300+ zeikselposts wilt baggeren
Doe eens een samenvattingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan of je door de 300+ zeikselposts wilt baggeren
Welk meisje?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En een meisje in canada dacht ik.
Nou, DigitalGirl ging lopen zeiken op het AVNZMG topic en de users (terwijl hij daarvoor nog plaatjes zat te spammen van gespierde vrouwenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzz nee.... iemand een korte samenvatting
Hey Steefquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, DigitalGirl ging lopen zeiken op het AVNZMG topic en de users (terwijl hij daarvoor nog plaatjes zat te spammen van gespierde vrouwen) en na een hoop gezeik is dit nu een officiële SC
Dat was het toch al lang?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, DigitalGirl ging lopen zeiken op het AVNZMG topic en de users (terwijl hij daarvoor nog plaatjes zat te spammen van gespierde vrouwen) en na een hoop gezeik is dit nu een officiële SC
nou ik blijf wel hier, goed?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu zijn er 2 topics ipv 1.
Het serieuze-als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic
Ik heb niet zoveel moeite met versierenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik blijf wel hier, goed?
Ik blijf ook hierquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik blijf wel hier, goed?
ik ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel moeite met versieren
Ik ben net een beetje aan deze mensen gewendquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik blijf ook hier
Veel gezelliger en warmer hier![]()
Ik wel, help me.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel moeite met versieren
Jij hebt makkelijk praten enzulks met een vriendquote:
Is het wat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
Ik hou dat andere topic ook maar eens in de gaten dan....
toen ik geen vriend had, had ik er ook geen moeite mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten enzulks met een vriend
Een vriend hebben kan het ook moeilijk makenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten enzulks met een vriend
Leer mij datquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen ik geen vriend had, had ik er ook geen moeite mee.
Nu nog steeds niet overigens
Ik wel, maar ik heb daar niet zoveel te zeggen.quote:
12.250 personen vinden dit leukquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
link
Kwam er ook maar per toeval. Als gevolg van pesten oid.
beetje hypocriet wel jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
12.250 personen vinden dit leuk
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
12.250 personen vinden dit leuk
Oh zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat wil je weten
Het gaat eigenlijk altijd gewoon vanzelf
Ik hou het in de gatenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ik nog niet zeggen. Hopelijk wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:05 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens even iets anders, als jullie een spel zouden downloaden op jullie telefoon en je zou zoiets als menu tegenkomen:
heb je dan zoiets van hmm zou ik wel willen spelen of heb je zoiets van mehhhh.Ik zou niet gelijk denken dat het een spel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
welk topic?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik maar ik dat andere topic ga meeposten. Hier ook nog wel voor the funz, maar ik ben ook wel weer eens toe aan serieuze reacties
Goed planquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik maar ik dat andere topic ga meeposten. Hier ook nog wel voor the funz, maar ik ben ook wel weer eens toe aan serieuze reacties
Mensen die niet zien dat het hier een spel betreftquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou niet gelijk denken dat het een spel is.
Er komt waarschijnlijk nog een menu in, dan heb je het wel door.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou niet gelijk denken dat het een spel is.
Tevens even iets anders, als jullie een spel zouden downloaden op jullie telefoon en je zou zoiets als menu tegenkomen:
heb je dan zoiets van hmm zou ik wel willen spelen of heb je zoiets van mehhhh.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd niet.
Maar audiosurf had ook iets dergelijks geloof ik? En dat is een enorm succes.
heb je dan zoiets van hmm zou ik wel willen spelen of heb je zoiets van mehhhh.Wat is het menu dan? Wat zijn de opties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook een beetje qua art stijl audiosurf based.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.
Eerlijk gezegd niet.
Maar audiosurf had ook iets dergelijks geloof ik? En dat is een enorm succes.
Menu ben ik er nu onder aant bouwenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is het menu dan? Wat zijn de opties?
Maar jij hebt toch al versierd?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het anti-slowchat topic.
Het serieuze-als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic
meestal wel als ik uit ben. Wat biertjes op heb, lekker aan het dansen benquote:
Ik heb dus ervaringen om te delenquote:
Vertel even wat over het spel anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is ook een beetje qua art stijl audiosurf based.
[..]
Menu ben ik er nu onder aant bouwen
Ik en flirtenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meestal wel als ik uit ben. Wat biertjes op heb, lekker aan het dansen ben
Meestal wel aan het flirten met de barman of de dj
Laatst ook op het foute feest![]()
Heeft die dj mij gewoon toegevoegd op FacebookIk moest lachen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat gaat bij mij vanzelf als ik wat drankjes op heb
zo iets makkelijkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel even wat over het spel anders.
Het is belangrijker dat het bij het spel past, en een beetje uitdraagt wat je kan verwachten, dan dat het heel erg opmerkelijk is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Als ik vrijgezel was, dan had ik jou ook wel versierdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef palawan het volgende:
[..]![]()
Ik zou C_A echt wel versieren als Myraela mij nog niet had versierd
Laat me raden, is het die ponpon chick?quote:
Joh.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat me raden, is het die ponpon chick?
Mij natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was, dan had ik jou ook wel versierd
En nog iemand van dit topic
LOL
Ik vind C_A ook wel tof, trio doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef palawan het volgende:
[..]![]()
Ik zou C_A echt wel versieren als Myraela mij nog niet had versierd
Wie dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was, dan had ik jou ook wel versierd
En nog iemand van dit topic
LOL
Bij mij niet echtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat gaat bij mij vanzelf als ik wat drankjes op heb
oeh, 2 knappe sexy vrouwenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind C_A ook wel tof, trio doen?
[..]
Wie dan?Ik zou jou voor de rest niet zo snel aan iemand in dit topic matchen.
Uiteraard en Myrquote:
trioquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind C_A ook wel tof, trio doen?
[..]
Wie dan?Ik zou jou voor de rest niet zo snel aan iemand in dit topic matchen.
Is het een vrouw?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard en Myr
[..]
trio
Jaja, zullen we er een raadspelletje van maken?
Heb toch niks te doen
Murdera. Faxie. Drommel. Barbusse.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard en Myr
[..]
trio
Jaja, zullen we er een raadspelletje van maken?
Heb toch niks te doen
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Murdera. Faxie. Drommel. Barbusse.
Murdera zou ik ook hebben gegokt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Hoewel die eerste zou ook misschien wel in aanmerking komen, maar is niet het type waar ik normaal op val
Boh, die 2e niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Hoewel, die eerste zou ook misschien wel in aanmerking komen, maar is niet het type waar ik normaal op val
Ja als ik vrijgezel zou zijn, dan had ik een trio gedaan met Myr en Palaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef xFriendx het volgende:
Alweer trio's en biseksuele uitingen?
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Murdera zou ik ook hebben gegokt.
Is hij een neger?
te jongquote:
c_a en ik hadden oogcontact joh!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als ik vrijgezel zou zijn, dan had ik een trio gedaan met Myr en Pala
Tell me!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
Oh, myr! Over trio's gesproken, ik moet je wat té grappigs vertellenEcht, je komt niet meer bij van het lachen
deel het ook met mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
Oh, myr! Over trio's gesproken, ik moet je wat té grappigs vertellenEcht, je komt niet meer bij van het lachen
ja stiekum wel jaquote:
Misschien?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Hoewel, die eerste zou ook misschien wel in aanmerking komen, maar is niet het type waar ik normaal op val
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
zo nieuwe versie, nu zie je wel dat et een game isKan je de tekst niet zo plaatsen dat het lijkt alsof die ook in dezelfde diepte als de lijnen zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij maak je wel een uitzondering toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou liever niet jonger dan 25
Oogcontact met een ander vrouw?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef palawan het volgende:
[..]
c_a en ik hadden oogcontact joh!
We waren alleen beide al bezet
Hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor mij maak je wel een uitzondering toch?
Welke man in dit topic is ouder dan 25, en het type waar c_a op valt....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik il het ook wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
Oke, had ik het niet moeten vertellen, Myr?![]()
Ik ga dood hier.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
Oke, had ik het niet moeten vertellen, Myr?![]()
Dan zijn het toch helemaal geen toyboys meerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij, TWI of teinbreinquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Welke man in dit topic is ouder dan 25, en het type waar c_a op valt....
had ik ook al aan zitten denken, maar dan word Play weer klein terwijl daar de focus om ligt. En als je de volgorde omgooit. Is het weer onlogischquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je de tekst niet zo plaatsen dat het lijkt alsof die ook in dezelfde diepte als de lijnen zit?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Welke man in dit topic is ouder dan 25, en het type waar c_a op valt....
Het is goed zoals het is, naar mijn bescheiden mening.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je de tekst niet zo plaatsen dat het lijkt alsof die ook in dezelfde diepte als de lijnen zit?
Hmm. True. Het is zo in ieder geval een duidelijk menu, goed font gekozen ook. Kudo's.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
had ik ook al aan zitten denken, maar dan word Play weer klein terwijl daar de focus om ligt. En als je de volgorde omgooit. Is het weer onlogisch
Ik niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, jij gaat te veel met mijn ex om. Ik wil dat je hem nog kan aankijken
Ik ga niet met je ex omquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, jij gaat te veel met mijn ex om. Ik wil dat je hem nog kan aankijken
Nauwlijks hoor, ik had vrijwel alleen oog voor jouquote:
Vrijwel alleen ain't good enough.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Nauwlijks hoor, ik had vrijwel alleen oog voor jou![]()
overstappen op mobiel
ik ga uit de geweldige internationale trein welke stopcontact heeft
Ik ben heel lief en heb sexy abbsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Het zullen mijn Gears of War skills wel zijn.
is mijn opleiding toch ergens goed voorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm. True. Het is zo in ieder geval een duidelijk menu, goed font gekozen ook. Kudo's.
Iemand heeft dat serieus gedaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
welke user heeft trouwens een account gemaakt welke avnzmg heet op tc?
Ja maar niemand weet wiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Iemand heeft dat serieus gedaan?
Dat dit kan op FOk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Iemand heeft dat serieus gedaan?
Ik ben het al weer vergeten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik ben wel afgegaan op de foto en een keertje zien op de TC.
En ik heb het ook al een keer tegen Myr gezegd![]()
Alleen was zij het niet met mij eens
Is het xFriendx JA of NEE?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Niet xFriendx?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Mutsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het al weer vergeten.![]()
Als ik het er niet mee eens was, is die vast blond. Toch?
quote:
De tijd zal het leren. Zo ging het bij mij tenminste wel altijdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
Moeilijke keuze. Doe ik mijn huiswerk ja of nee...
Ik zeg doen, wees verstandig :pquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
Mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Nu mogen jullie raden wie ik zou doen uit het topic
Kingtoppie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Faxiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
De tijd leert dat ik het moet doen. Maar kan de motivatie niet krijgen om te beginnen. Ik heb vandaag al 3 x geprobeert om te beginnen... En nu geen zin meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
De tijd zal het leren. Zo ging het bij mijn tenminste wel altijd
drommel natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Kingtoppiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Ik dacht dat ik mijn huiswerk kwijt was, maar het stond gewoon verkeerd opgeslagen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
Mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Man of vrouw?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Deal.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort helemaal goedmaken ok?
Dat was dus bij mij ook steeds het probleem. Ik had pas op het allerlaatste moment genoeg motivatiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
De tijd leert dat ik het moet doen. Maar kan de motivatie niet krijgen om te beginnen. Ik heb vandaag al 3 x geprobeert om te beginnen... En nu geen zin meer.
Het allerlaatste moment is bij mij nu te laat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat was dus bij mij ook steeds het probleem. Ik had pas op het allerlaatste moment genoeg motivatie
Mag ik je leeftijd wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik doe alleen mannen! En Loka
(sorry faye)
Is er slechts één mogelijk antwoord, of heb je meerdere opties?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
(sorry faye)
Murdera natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Droom ik een vrouw die mij wiltquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
(sorry faye)
Mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
Nu mogen jullie raden wie ik zou doen.
Daar heb ik zelfs geen ervaring meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef Newbie114 het volgende:
H
[..]
Het allerlaatste moment is bij mij nu te laat.
Heloefquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
Nu mogen jullie raden wie ik zou doen.
Ik zou misschien wel meerdere doen, relatie kan ik niet over oordelen, omdat ik niet iedereen goed genoeg kenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
Wie zou je doen en met wie zou je een relatie willen, dat is misschien een betere vraag.
Was het maar zo'n feest.quote:
U gaat door voor de koelkast.quote:
mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Met wie uit dit topic zou ik het niet doen?
wat is deze, ik heb een brabants accent?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
Murdera, Kingtoppie, Drommel, Twi, Loka
Hihihi
Als het alleen daarom ging had ik het nog kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wat is deze, ik heb een brabants accent?
Check editquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar geen kat. Dat is er eentje die je over de streep trekt, hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mij, tenzij je verkracht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ja maar daar even niet naar kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
Hihihi
Nee Stefan jij niet want jij bent bezet, maar misschien jouw stem als achtergrond muziekje
Goed politiek correct antwoordquote:
Ik zou ze allemaal wel neuken, de vrouwen dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Is dit in correcte volgorde?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
Hihihi
Nee Stefan jij niet want jij bent bezet, maar misschien jouw stem als achtergrond muziekje
Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen die 17 was, was die leuk als toyboy, nu is die te oud.
dat durf jij nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou ze allemaal wel neuken, de vrouwen dan.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat durf jij niet
Ik maak je kapot
Nu krenk je zijn zieltje.quote:
Dat is best wel lulligquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
Wie uit het topic zou je wel het LAATSTE doen? (moet wel van het andere geslacht zijn)
Hmm, Formerjellybean.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
Wie uit het topic zou je wel het LAATSTE doen? (moet wel van het andere geslacht zijn)
Don't underestimate me.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat durf jij niet
Ik maak je kapot
Oeh! Ik ga alsnog ergens hoge ogen gooienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij mag in zn handjes knijpen dat ie ertussen staat
MLIGquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
Wat lullige vraag joh.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
Andere geslacht, blinde.quote:
Ik voor tijnbrein.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ikzelf ga overigens voor DigitalGirl en MLIG
Wat is deze, deze man doet mij na.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oeh! Ik ga alsnog ergens hoge ogen gooien
Jou, omdat dit een kutvraag isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
Die eerste hoort niet echt meer bij dit topic, hèquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ikzelf ga overigens voor DigitalGirl en MLIG
PM Watertornado, die weet dat vast.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef Newbie114 het volgende:
Kan er hier iemand mij eventueel via pm/dm vertellen hoe je een horizontale asymptoot berekend?
Geen idee, ik heb nog niet iedereen gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
Het is best grappig om iemand posts te zien maken die je expres zelf niet maakt.quote:
Niet meer negatief posten jij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op je verjaardag nog wel. Vergeef me
Het is best grappig om iemand posts te zien maken die je expres zelf niet maakt.quote:
Ook mijn zelfspot kan extreme vormen aannemenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best grappig om iemand posts te zien maken die je expres zelf niet maakt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is best grappig om iemand posts te zien maken die je expres zelf niet maakt.
Mijn humor wordt begrepen. Ik ga er dus op vooruitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had niks aan te merken op je humor!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn humor wordt begrepen. Ik ga er dus op vooruit
Als het man-zijn uitsluitend gebaseerd is op de leeftijd zou ik het eigenlijk ook niet meer moeten doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Maar heloef is nu een MAN dus zal dat niet meer doen
Nouhou, janken is zo leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Maar heloef is nu een MAN dus zal dat niet meer doen
Altijd uitleggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn humor wordt begrepen. Ik ga er dus op vooruit
Ik weet het. Vandaar ook deze grap. Want dat was het. Dat zag je toch zeker wel?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had niks aan te merken op je humor!
Ouder dan 25 hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ik bedoel hij heeft wel een leuk hoofdje
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet het. Vandaar ook deze grap. Want dat was het. Dat zag je toch zeker wel?
Nee maar als je je kut eenzaam voelt wil je gewoon janken en horen van iedereen dat dat leuke meisje heus wel komt.quote:
Hoi Knet.. Oh wacht.quote:
Dit, ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar als je je kut eenzaam voelt wil je gewoon janken en horen van iedereen dat dat leuke meisje heus wel komt.![]()
Maar dat voel ik me al een tijdje niet meer, of nou ja ik probeer er niet aan toe te geven in ieder geval.
Hij had het over de 2e in dat lijstjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee drommel is toch van 1990?
grote plannen in de app wereld?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef stefanhaan het volgende:
Ik weet het ook wel hoe je die berekent, maar ik ben atm bezig met een pinch gesture programmeren
Ja dat studeer ik namelijk ook gedeeltelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
grote plannen in de app wereld?
Huh? even teruglezen, ben de wegkwijtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij had het over de 2e in dat lijstje![]()
Ik ga in een hoekje huilen![]()
Hoe meer je jezelf naar beneden praat hoe langer het gaat duren voor dat leuke meisje komt geloof mequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar als je je kut eenzaam voelt wil je gewoon janken en horen van iedereen dat dat leuke meisje heus wel komt.![]()
Maar dat voel ik me al een tijdje niet meer, of nou ja ik probeer er niet aan toe te geven in ieder geval.
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee drommel is toch van 1990?
Precies, daarom probeer ik mezelf in te houden daarmee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe meer je jezelf naar beneden praat hoe langer het gaat duren voor dat leuke meisje komt geloof me
Ik heb dan nog geluk dat ik in het echt niet zulke opmerkingen maak als ik hier wel eens doe. Maar toch heeft dat het verschil nog niet gemaakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe meer je jezelf naar beneden praat hoe langer het gaat duren voor dat leuke meisje komt geloof me
Nee maar die heeft het zinnetje "ik ben Knetter. Ik mag dat"quote:
't Gaat er niet echt om over wat je zegt of niet, het gaat erom dat je het uitstraalt als je 't over jezelf denkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb dan nog geluk dat ik in het echt niet zulke opmerkingen maak als ik hier wel eens doe. Maar toch heeft dat het verschil nog niet gemaakt.
Logische vergissing, 't is vrij zeldzaam dat Drommel 't niet over zichzelf heeftquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ow wacht, ik dacht dat drommel zichzelf bedoelde, en toen zei ik te jong, en nu ging ik teruglezen en de tweede was Faxie
Ik moet beter lezen
Dat geloof ik wel. Er blijft veel te leren...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
't Gaat er niet echt om over wat je zegt of niet, het gaat erom dat je het uitstraalt als je 't over jezelf denkt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ow wacht, ik dacht dat drommel zichzelf bedoelde, en toen zei ik te jong, en nu ging ik teruglezen en de tweede was Faxie
Ik moet beter lezen
Ik ben lief dus ik mag het is mijn zinnetje, maar daar stop ik nu ook maar mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar die heeft het zinnetje "ik ben Knetter. Ik mag dat"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |