Het is een grap, let op de PI.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ff iets respectvoller mag wel heloef
Niets mis met zachte laagjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb lichte blokjes, maar ze zitten nog wel onder een zacht laagje
Heeft ze haar vrome Christen al gevonden?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef arachide. het volgende:
Ik ben met het zusje van mijn ex aan het praten, over vriendjes. De ironie.
Zodat dat gebitchfight en gezeik in FB voorbij is.quote:
Nee, nog niet. Ze neemt alleen mijn advies niet aan om niet aan vriendjes te beginnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Heeft ze haar vrome Christen al gevonden?
Logischquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ze neemt alleen mijn advies niet aan om niet aan vriendjes te beginnen.
Waarmee?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
En aan Kaneel: gefeliciteerd!
Is hij jarig of zo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
pssst heloef ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:32 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Ze kan het niet laten he.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ze neemt alleen mijn advies niet aan om niet aan vriendjes te beginnen.
Helaas hebben mensen hormonen ja.quote:
Mensen zonder hormonenquote:
Hoorde ik er maar bij, dan was het leven simpel geweest.quote:
Het betere leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
Zo grote mok thee, dekentje en de laatste liveshow van The voice of GermanyMe Like
Oh wacht Heloef is volwassen geworden vandaagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heloef heb ik vannacht al gefeliciteerd. Twee keer, zelfs
Zelfmoord.quote:
Zoals die man gisteren in Polen?quote:
ik heb het feedback topic niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
Ik merk overigens dat er dus toch wel e.e.a. gebeurd is naar aanleiding van het gebeuren in het Feedback-topic
Niets over gehoord.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals die man gisteren in Polen?
Ligt er aan of je door de 300+ zeikselposts wilt baggerenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het feedback topic niet gelezen.
Is het leuk om het wel te doen?
Man doet zelfmoordpoging op een persconferentie. Hij loopt uit beeld, knal en hij ligt op de grondquote:
En een meisje in canada dacht ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals die man gisteren in Polen?
Hmzzz nee.... iemand een korte samenvattingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan of je door de 300+ zeikselposts wilt baggeren
Doe eens een samenvattingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan of je door de 300+ zeikselposts wilt baggeren
Welk meisje?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En een meisje in canada dacht ik.
Nou, DigitalGirl ging lopen zeiken op het AVNZMG topic en de users (terwijl hij daarvoor nog plaatjes zat te spammen van gespierde vrouwenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzz nee.... iemand een korte samenvatting
Hey Steefquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, DigitalGirl ging lopen zeiken op het AVNZMG topic en de users (terwijl hij daarvoor nog plaatjes zat te spammen van gespierde vrouwen) en na een hoop gezeik is dit nu een officiλle SC
Dat was het toch al lang?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, DigitalGirl ging lopen zeiken op het AVNZMG topic en de users (terwijl hij daarvoor nog plaatjes zat te spammen van gespierde vrouwen) en na een hoop gezeik is dit nu een officiλle SC
nou ik blijf wel hier, goed?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu zijn er 2 topics ipv 1.
Het serieuze-als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic
Ik heb niet zoveel moeite met versierenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik blijf wel hier, goed?
Ik blijf ook hierquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ik blijf wel hier, goed?
ik ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel moeite met versieren
Ik ben net een beetje aan deze mensen gewendquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik blijf ook hier
Veel gezelliger en warmer hier![]()
Ik wel, help me.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel moeite met versieren
Jij hebt makkelijk praten enzulks met een vriendquote:
Is het wat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef Faxie het volgende:
Ik hou dat andere topic ook maar eens in de gaten dan....
toen ik geen vriend had, had ik er ook geen moeite mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten enzulks met een vriend
Een vriend hebben kan het ook moeilijk makenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten enzulks met een vriend
Leer mij datquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen ik geen vriend had, had ik er ook geen moeite mee.
Nu nog steeds niet overigens
Ik wel, maar ik heb daar niet zoveel te zeggen.quote:
12.250 personen vinden dit leukquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
link
Kwam er ook maar per toeval. Als gevolg van pesten oid.
beetje hypocriet wel jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
12.250 personen vinden dit leuk
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
12.250 personen vinden dit leuk
Oh zeg dat dan meteenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat wil je weten
Het gaat eigenlijk altijd gewoon vanzelf
Ik hou het in de gatenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan ik nog niet zeggen. Hopelijk wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:05 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens even iets anders, als jullie een spel zouden downloaden op jullie telefoon en je zou zoiets als menu tegenkomen:
heb je dan zoiets van hmm zou ik wel willen spelen of heb je zoiets van mehhhh.Ik zou niet gelijk denken dat het een spel is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
welk topic?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik maar ik dat andere topic ga meeposten. Hier ook nog wel voor the funz, maar ik ben ook wel weer eens toe aan serieuze reacties
Goed planquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik maar ik dat andere topic ga meeposten. Hier ook nog wel voor the funz, maar ik ben ook wel weer eens toe aan serieuze reacties
Mensen die niet zien dat het hier een spel betreftquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou niet gelijk denken dat het een spel is.
Er komt waarschijnlijk nog een menu in, dan heb je het wel door.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou niet gelijk denken dat het een spel is.
Tevens even iets anders, als jullie een spel zouden downloaden op jullie telefoon en je zou zoiets als menu tegenkomen:
heb je dan zoiets van hmm zou ik wel willen spelen of heb je zoiets van mehhhh.Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd niet.
Maar audiosurf had ook iets dergelijks geloof ik? En dat is een enorm succes.
heb je dan zoiets van hmm zou ik wel willen spelen of heb je zoiets van mehhhh.Wat is het menu dan? Wat zijn de opties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook een beetje qua art stijl audiosurf based.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.
Eerlijk gezegd niet.
Maar audiosurf had ook iets dergelijks geloof ik? En dat is een enorm succes.
Menu ben ik er nu onder aant bouwenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is het menu dan? Wat zijn de opties?
Maar jij hebt toch al versierd?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het anti-slowchat topic.
Het serieuze-als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic
meestal wel als ik uit ben. Wat biertjes op heb, lekker aan het dansen benquote:
Ik heb dus ervaringen om te delenquote:
Vertel even wat over het spel anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is ook een beetje qua art stijl audiosurf based.
[..]
Menu ben ik er nu onder aant bouwen
Ik en flirtenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meestal wel als ik uit ben. Wat biertjes op heb, lekker aan het dansen ben
Meestal wel aan het flirten met de barman of de dj
Laatst ook op het foute feest![]()
Heeft die dj mij gewoon toegevoegd op FacebookIk moest lachen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat gaat bij mij vanzelf als ik wat drankjes op heb
zo iets makkelijkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel even wat over het spel anders.
Het is belangrijker dat het bij het spel past, en een beetje uitdraagt wat je kan verwachten, dan dat het heel erg opmerkelijk is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Als ik vrijgezel was, dan had ik jou ook wel versierdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef palawan het volgende:
[..]![]()
Ik zou C_A echt wel versieren als Myraela mij nog niet had versierd
Laat me raden, is het die ponpon chick?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |