Hoorde ik er maar bij, dan was het leven simpel geweest.quote:
Het betere leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
Zo grote mok thee, dekentje en de laatste liveshow van The voice of GermanyMe Like
Oh wacht Heloef is volwassen geworden vandaagquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heloef heb ik vannacht al gefeliciteerd. Twee keer, zelfs
Zelfmoord.quote:
Zoals die man gisteren in Polen?quote:
ik heb het feedback topic niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
Ik merk overigens dat er dus toch wel e.e.a. gebeurd is naar aanleiding van het gebeuren in het Feedback-topic
Niets over gehoord.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals die man gisteren in Polen?
Ligt er aan of je door de 300+ zeikselposts wilt baggerenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het feedback topic niet gelezen.
Is het leuk om het wel te doen?
Man doet zelfmoordpoging op een persconferentie. Hij loopt uit beeld, knal en hij ligt op de grondquote:
En een meisje in canada dacht ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals die man gisteren in Polen?
Hmzzz nee.... iemand een korte samenvattingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan of je door de 300+ zeikselposts wilt baggeren
Doe eens een samenvattingquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan of je door de 300+ zeikselposts wilt baggeren
Welk meisje?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En een meisje in canada dacht ik.
Nou, DigitalGirl ging lopen zeiken op het AVNZMG topic en de users (terwijl hij daarvoor nog plaatjes zat te spammen van gespierde vrouwenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzz nee.... iemand een korte samenvatting
Hey Steefquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, DigitalGirl ging lopen zeiken op het AVNZMG topic en de users (terwijl hij daarvoor nog plaatjes zat te spammen van gespierde vrouwen) en na een hoop gezeik is dit nu een officiële SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |