Ik zou misschien wel meerdere doen, relatie kan ik niet over oordelen, omdat ik niet iedereen goed genoeg kenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
Wie zou je doen en met wie zou je een relatie willen, dat is misschien een betere vraag.
Was het maar zo'n feest.quote:
U gaat door voor de koelkast.quote:
mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Met wie uit dit topic zou ik het niet doen?
wat is deze, ik heb een brabants accent?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
Murdera, Kingtoppie, Drommel, Twi, Loka
Hihihi
Als het alleen daarom ging had ik het nog kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wat is deze, ik heb een brabants accent?
Check editquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar geen kat. Dat is er eentje die je over de streep trekt, hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mij, tenzij je verkracht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ja maar daar even niet naar kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
Hihihi
Nee Stefan jij niet want jij bent bezet, maar misschien jouw stem als achtergrond muziekje
Goed politiek correct antwoordquote:
Ik zou ze allemaal wel neuken, de vrouwen dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Is dit in correcte volgorde?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
Hihihi
Nee Stefan jij niet want jij bent bezet, maar misschien jouw stem als achtergrond muziekje
Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen die 17 was, was die leuk als toyboy, nu is die te oud.
dat durf jij nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou ze allemaal wel neuken, de vrouwen dan.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat durf jij niet
Ik maak je kapot
Nu krenk je zijn zieltje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |