Joh.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat me raden, is het die ponpon chick?
Mij natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was, dan had ik jou ook wel versierd
En nog iemand van dit topic
LOL
Ik vind C_A ook wel tof, trio doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef palawan het volgende:
[..]![]()
Ik zou C_A echt wel versieren als Myraela mij nog niet had versierd
Wie dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was, dan had ik jou ook wel versierd
En nog iemand van dit topic
LOL
Bij mij niet echtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat gaat bij mij vanzelf als ik wat drankjes op heb
oeh, 2 knappe sexy vrouwenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind C_A ook wel tof, trio doen?
[..]
Wie dan?Ik zou jou voor de rest niet zo snel aan iemand in dit topic matchen.
Uiteraard en Myrquote:
trioquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind C_A ook wel tof, trio doen?
[..]
Wie dan?Ik zou jou voor de rest niet zo snel aan iemand in dit topic matchen.
Is het een vrouw?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard en Myr
[..]
trio
Jaja, zullen we er een raadspelletje van maken?
Heb toch niks te doen
Murdera. Faxie. Drommel. Barbusse.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard en Myr
[..]
trio
Jaja, zullen we er een raadspelletje van maken?
Heb toch niks te doen
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Murdera. Faxie. Drommel. Barbusse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Murdera zou ik ook hebben gegokt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Hoewel die eerste zou ook misschien wel in aanmerking komen, maar is niet het type waar ik normaal op val
Boh, die 2e niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Hoewel, die eerste zou ook misschien wel in aanmerking komen, maar is niet het type waar ik normaal op val
Ja als ik vrijgezel zou zijn, dan had ik een trio gedaan met Myr en Palaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef xFriendx het volgende:
Alweer trio's en biseksuele uitingen?
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Murdera zou ik ook hebben gegokt.
Is hij een neger?
te jongquote:
c_a en ik hadden oogcontact joh!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als ik vrijgezel zou zijn, dan had ik een trio gedaan met Myr en Pala
Tell me!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
Oh, myr! Over trio's gesproken, ik moet je wat té grappigs vertellenEcht, je komt niet meer bij van het lachen
deel het ook met mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
Oh, myr! Over trio's gesproken, ik moet je wat té grappigs vertellenEcht, je komt niet meer bij van het lachen
ja stiekum wel jaquote:
Misschien?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Hoewel, die eerste zou ook misschien wel in aanmerking komen, maar is niet het type waar ik normaal op val
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
zo nieuwe versie, nu zie je wel dat et een game isKan je de tekst niet zo plaatsen dat het lijkt alsof die ook in dezelfde diepte als de lijnen zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij maak je wel een uitzondering toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou liever niet jonger dan 25
Oogcontact met een ander vrouw?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef palawan het volgende:
[..]
c_a en ik hadden oogcontact joh!
We waren alleen beide al bezet
Hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor mij maak je wel een uitzondering toch?
Welke man in dit topic is ouder dan 25, en het type waar c_a op valt....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik il het ook wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
Oke, had ik het niet moeten vertellen, Myr?![]()
Ik ga dood hier.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
Oke, had ik het niet moeten vertellen, Myr?![]()
Dan zijn het toch helemaal geen toyboys meerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij, TWI of teinbreinquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Welke man in dit topic is ouder dan 25, en het type waar c_a op valt....
had ik ook al aan zitten denken, maar dan word Play weer klein terwijl daar de focus om ligt. En als je de volgorde omgooit. Is het weer onlogischquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je de tekst niet zo plaatsen dat het lijkt alsof die ook in dezelfde diepte als de lijnen zit?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Welke man in dit topic is ouder dan 25, en het type waar c_a op valt....
Het is goed zoals het is, naar mijn bescheiden mening.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je de tekst niet zo plaatsen dat het lijkt alsof die ook in dezelfde diepte als de lijnen zit?
Hmm. True. Het is zo in ieder geval een duidelijk menu, goed font gekozen ook. Kudo's.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
had ik ook al aan zitten denken, maar dan word Play weer klein terwijl daar de focus om ligt. En als je de volgorde omgooit. Is het weer onlogisch
Ik niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, jij gaat te veel met mijn ex om. Ik wil dat je hem nog kan aankijken
Ik ga niet met je ex omquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, jij gaat te veel met mijn ex om. Ik wil dat je hem nog kan aankijken
Nauwlijks hoor, ik had vrijwel alleen oog voor jouquote:
Vrijwel alleen ain't good enough.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Nauwlijks hoor, ik had vrijwel alleen oog voor jou![]()
overstappen op mobiel
ik ga uit de geweldige internationale trein welke stopcontact heeft
Ik ben heel lief en heb sexy abbsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Het zullen mijn Gears of War skills wel zijn.
is mijn opleiding toch ergens goed voorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm. True. Het is zo in ieder geval een duidelijk menu, goed font gekozen ook. Kudo's.
Iemand heeft dat serieus gedaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
welke user heeft trouwens een account gemaakt welke avnzmg heet op tc?
Ja maar niemand weet wiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Iemand heeft dat serieus gedaan?
Dat dit kan op FOk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Iemand heeft dat serieus gedaan?
Ik ben het al weer vergeten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik ben wel afgegaan op de foto en een keertje zien op de TC.
En ik heb het ook al een keer tegen Myr gezegd![]()
Alleen was zij het niet met mij eens
Is het xFriendx JA of NEE?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Niet xFriendx?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Mutsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het al weer vergeten.![]()
Als ik het er niet mee eens was, is die vast blond. Toch?
quote:
De tijd zal het leren. Zo ging het bij mij tenminste wel altijdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
Moeilijke keuze. Doe ik mijn huiswerk ja of nee...
Ik zeg doen, wees verstandig :pquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
Mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Nu mogen jullie raden wie ik zou doen uit het topic
Kingtoppie.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Faxiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
De tijd leert dat ik het moet doen. Maar kan de motivatie niet krijgen om te beginnen. Ik heb vandaag al 3 x geprobeert om te beginnen... En nu geen zin meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
De tijd zal het leren. Zo ging het bij mijn tenminste wel altijd
drommel natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Kingtoppiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Ik dacht dat ik mijn huiswerk kwijt was, maar het stond gewoon verkeerd opgeslagen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
Mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Man of vrouw?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Deal.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort helemaal goedmaken ok?
Dat was dus bij mij ook steeds het probleem. Ik had pas op het allerlaatste moment genoeg motivatiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
De tijd leert dat ik het moet doen. Maar kan de motivatie niet krijgen om te beginnen. Ik heb vandaag al 3 x geprobeert om te beginnen... En nu geen zin meer.
Het allerlaatste moment is bij mij nu te laat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat was dus bij mij ook steeds het probleem. Ik had pas op het allerlaatste moment genoeg motivatie
Mag ik je leeftijd wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik doe alleen mannen! En Loka
(sorry faye)
Is er slechts één mogelijk antwoord, of heb je meerdere opties?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
(sorry faye)
Murdera natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Droom ik een vrouw die mij wiltquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
(sorry faye)
Mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
Nu mogen jullie raden wie ik zou doen.
Daar heb ik zelfs geen ervaring meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef Newbie114 het volgende:
H
[..]
Het allerlaatste moment is bij mij nu te laat.
Heloefquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef Myraela het volgende:
Nu mogen jullie raden wie ik zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |