Joh.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat me raden, is het die ponpon chick?
Mij natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was, dan had ik jou ook wel versierd
En nog iemand van dit topic
LOL
Ik vind C_A ook wel tof, trio doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:15 schreef palawan het volgende:
[..]![]()
Ik zou C_A echt wel versieren als Myraela mij nog niet had versierd
Wie dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel was, dan had ik jou ook wel versierd
En nog iemand van dit topic
LOL
Bij mij niet echtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat gaat bij mij vanzelf als ik wat drankjes op heb
oeh, 2 knappe sexy vrouwenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind C_A ook wel tof, trio doen?
[..]
Wie dan?Ik zou jou voor de rest niet zo snel aan iemand in dit topic matchen.
Uiteraard en Myrquote:
trioquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind C_A ook wel tof, trio doen?
[..]
Wie dan?Ik zou jou voor de rest niet zo snel aan iemand in dit topic matchen.
Is het een vrouw?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard en Myr
[..]
trio
Jaja, zullen we er een raadspelletje van maken?
Heb toch niks te doen
Murdera. Faxie. Drommel. Barbusse.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard en Myr
[..]
trio
Jaja, zullen we er een raadspelletje van maken?
Heb toch niks te doen
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Murdera. Faxie. Drommel. Barbusse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Murdera zou ik ook hebben gegokt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Hoewel die eerste zou ook misschien wel in aanmerking komen, maar is niet het type waar ik normaal op val
Boh, die 2e niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Hoewel, die eerste zou ook misschien wel in aanmerking komen, maar is niet het type waar ik normaal op val
Ja als ik vrijgezel zou zijn, dan had ik een trio gedaan met Myr en Palaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef xFriendx het volgende:
Alweer trio's en biseksuele uitingen?
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Murdera zou ik ook hebben gegokt.
Is hij een neger?
te jongquote:
c_a en ik hadden oogcontact joh!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als ik vrijgezel zou zijn, dan had ik een trio gedaan met Myr en Pala
Tell me!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
Oh, myr! Over trio's gesproken, ik moet je wat té grappigs vertellenEcht, je komt niet meer bij van het lachen
deel het ook met mijquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
Oh, myr! Over trio's gesproken, ik moet je wat té grappigs vertellenEcht, je komt niet meer bij van het lachen
ja stiekum wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |