Misschien?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Hoewel, die eerste zou ook misschien wel in aanmerking komen, maar is niet het type waar ik normaal op val
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef stefanhaan het volgende:
zo nieuwe versie, nu zie je wel dat et een game isKan je de tekst niet zo plaatsen dat het lijkt alsof die ook in dezelfde diepte als de lijnen zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij maak je wel een uitzondering toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou liever niet jonger dan 25
Oogcontact met een ander vrouw?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:25 schreef palawan het volgende:
[..]
c_a en ik hadden oogcontact joh!
We waren alleen beide al bezet
Hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor mij maak je wel een uitzondering toch?
Welke man in dit topic is ouder dan 25, en het type waar c_a op valt....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik il het ook wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
Oke, had ik het niet moeten vertellen, Myr?![]()
Ik ga dood hier.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
Oke, had ik het niet moeten vertellen, Myr?![]()
Dan zijn het toch helemaal geen toyboys meerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij, TWI of teinbreinquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Welke man in dit topic is ouder dan 25, en het type waar c_a op valt....
had ik ook al aan zitten denken, maar dan word Play weer klein terwijl daar de focus om ligt. En als je de volgorde omgooit. Is het weer onlogischquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je de tekst niet zo plaatsen dat het lijkt alsof die ook in dezelfde diepte als de lijnen zit?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Welke man in dit topic is ouder dan 25, en het type waar c_a op valt....
Het is goed zoals het is, naar mijn bescheiden mening.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je de tekst niet zo plaatsen dat het lijkt alsof die ook in dezelfde diepte als de lijnen zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |