Hmm. True. Het is zo in ieder geval een duidelijk menu, goed font gekozen ook. Kudo's.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
had ik ook al aan zitten denken, maar dan word Play weer klein terwijl daar de focus om ligt. En als je de volgorde omgooit. Is het weer onlogisch
Ik niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, jij gaat te veel met mijn ex om. Ik wil dat je hem nog kan aankijken
Ik ga niet met je ex omquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee, jij gaat te veel met mijn ex om. Ik wil dat je hem nog kan aankijken
Nauwlijks hoor, ik had vrijwel alleen oog voor jouquote:
Vrijwel alleen ain't good enough.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Nauwlijks hoor, ik had vrijwel alleen oog voor jou![]()
overstappen op mobiel
ik ga uit de geweldige internationale trein welke stopcontact heeft
Ik ben heel lief en heb sexy abbsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Het zullen mijn Gears of War skills wel zijn.
is mijn opleiding toch ergens goed voorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm. True. Het is zo in ieder geval een duidelijk menu, goed font gekozen ook. Kudo's.
Iemand heeft dat serieus gedaan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
welke user heeft trouwens een account gemaakt welke avnzmg heet op tc?
Ja maar niemand weet wiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Iemand heeft dat serieus gedaan?
Dat dit kan op FOk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Iemand heeft dat serieus gedaan?
Ik ben het al weer vergeten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Owja ik ben wel afgegaan op de foto en een keertje zien op de TC.
En ik heb het ook al een keer tegen Myr gezegd![]()
Alleen was zij het niet met mij eens
Is het xFriendx JA of NEE?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Niet xFriendx?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Mutsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het al weer vergeten.![]()
Als ik het er niet mee eens was, is die vast blond. Toch?
quote:
De tijd zal het leren. Zo ging het bij mij tenminste wel altijdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
Moeilijke keuze. Doe ik mijn huiswerk ja of nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |