Ik zou misschien wel meerdere doen, relatie kan ik niet over oordelen, omdat ik niet iedereen goed genoeg kenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
Wie zou je doen en met wie zou je een relatie willen, dat is misschien een betere vraag.
Was het maar zo'n feest.quote:
U gaat door voor de koelkast.quote:
mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Met wie uit dit topic zou ik het niet doen?
wat is deze, ik heb een brabants accent?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
Murdera, Kingtoppie, Drommel, Twi, Loka
Hihihi
Als het alleen daarom ging had ik het nog kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wat is deze, ik heb een brabants accent?
Check editquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar geen kat. Dat is er eentje die je over de streep trekt, hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mij, tenzij je verkracht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Ja maar daar even niet naar kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
Hihihi
Nee Stefan jij niet want jij bent bezet, maar misschien jouw stem als achtergrond muziekje
Goed politiek correct antwoordquote:
Ik zou ze allemaal wel neuken, de vrouwen dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
Is dit in correcte volgorde?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
Hihihi
Nee Stefan jij niet want jij bent bezet, maar misschien jouw stem als achtergrond muziekje
Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen die 17 was, was die leuk als toyboy, nu is die te oud.
dat durf jij nietquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou ze allemaal wel neuken, de vrouwen dan.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat durf jij niet
Ik maak je kapot
Nu krenk je zijn zieltje.quote:
Dat is best wel lulligquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
Wie uit het topic zou je wel het LAATSTE doen? (moet wel van het andere geslacht zijn)
Hmm, Formerjellybean.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
Wie uit het topic zou je wel het LAATSTE doen? (moet wel van het andere geslacht zijn)
Don't underestimate me.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat durf jij niet
Ik maak je kapot
Oeh! Ik ga alsnog ergens hoge ogen gooienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij mag in zn handjes knijpen dat ie ertussen staat
MLIGquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
Wat lullige vraag joh.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
Andere geslacht, blinde.quote:
Ik voor tijnbrein.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ikzelf ga overigens voor DigitalGirl en MLIG
Wat is deze, deze man doet mij na.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oeh! Ik ga alsnog ergens hoge ogen gooien
Jou, omdat dit een kutvraag isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
Die eerste hoort niet echt meer bij dit topic, hèquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ikzelf ga overigens voor DigitalGirl en MLIG
PM Watertornado, die weet dat vast.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef Newbie114 het volgende:
Kan er hier iemand mij eventueel via pm/dm vertellen hoe je een horizontale asymptoot berekend?
Geen idee, ik heb nog niet iedereen gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
Het is best grappig om iemand posts te zien maken die je expres zelf niet maakt.quote:
Niet meer negatief posten jij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op je verjaardag nog wel. Vergeef me
Het is best grappig om iemand posts te zien maken die je expres zelf niet maakt.quote:
Ook mijn zelfspot kan extreme vormen aannemenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best grappig om iemand posts te zien maken die je expres zelf niet maakt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is best grappig om iemand posts te zien maken die je expres zelf niet maakt.
Mijn humor wordt begrepen. Ik ga er dus op vooruitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had niks aan te merken op je humor!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn humor wordt begrepen. Ik ga er dus op vooruit
Als het man-zijn uitsluitend gebaseerd is op de leeftijd zou ik het eigenlijk ook niet meer moeten doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Maar heloef is nu een MAN dus zal dat niet meer doen
Nouhou, janken is zo leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Maar heloef is nu een MAN dus zal dat niet meer doen
Altijd uitleggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn humor wordt begrepen. Ik ga er dus op vooruit
Ik weet het. Vandaar ook deze grap. Want dat was het. Dat zag je toch zeker wel?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had niks aan te merken op je humor!
Ouder dan 25 hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ik bedoel hij heeft wel een leuk hoofdje
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet het. Vandaar ook deze grap. Want dat was het. Dat zag je toch zeker wel?
Nee maar als je je kut eenzaam voelt wil je gewoon janken en horen van iedereen dat dat leuke meisje heus wel komt.quote:
Hoi Knet.. Oh wacht.quote:
Dit, ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar als je je kut eenzaam voelt wil je gewoon janken en horen van iedereen dat dat leuke meisje heus wel komt.![]()
Maar dat voel ik me al een tijdje niet meer, of nou ja ik probeer er niet aan toe te geven in ieder geval.
Hij had het over de 2e in dat lijstjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee drommel is toch van 1990?
grote plannen in de app wereld?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef stefanhaan het volgende:
Ik weet het ook wel hoe je die berekent, maar ik ben atm bezig met een pinch gesture programmeren
Ja dat studeer ik namelijk ook gedeeltelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
grote plannen in de app wereld?
Huh? even teruglezen, ben de wegkwijtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij had het over de 2e in dat lijstje![]()
Ik ga in een hoekje huilen![]()
Hoe meer je jezelf naar beneden praat hoe langer het gaat duren voor dat leuke meisje komt geloof mequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar als je je kut eenzaam voelt wil je gewoon janken en horen van iedereen dat dat leuke meisje heus wel komt.![]()
Maar dat voel ik me al een tijdje niet meer, of nou ja ik probeer er niet aan toe te geven in ieder geval.
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee drommel is toch van 1990?
Precies, daarom probeer ik mezelf in te houden daarmee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe meer je jezelf naar beneden praat hoe langer het gaat duren voor dat leuke meisje komt geloof me
Ik heb dan nog geluk dat ik in het echt niet zulke opmerkingen maak als ik hier wel eens doe. Maar toch heeft dat het verschil nog niet gemaakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe meer je jezelf naar beneden praat hoe langer het gaat duren voor dat leuke meisje komt geloof me
Nee maar die heeft het zinnetje "ik ben Knetter. Ik mag dat"quote:
't Gaat er niet echt om over wat je zegt of niet, het gaat erom dat je het uitstraalt als je 't over jezelf denkt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb dan nog geluk dat ik in het echt niet zulke opmerkingen maak als ik hier wel eens doe. Maar toch heeft dat het verschil nog niet gemaakt.
Logische vergissing, 't is vrij zeldzaam dat Drommel 't niet over zichzelf heeftquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ow wacht, ik dacht dat drommel zichzelf bedoelde, en toen zei ik te jong, en nu ging ik teruglezen en de tweede was Faxie
Ik moet beter lezen
Dat geloof ik wel. Er blijft veel te leren...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
't Gaat er niet echt om over wat je zegt of niet, het gaat erom dat je het uitstraalt als je 't over jezelf denkt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ow wacht, ik dacht dat drommel zichzelf bedoelde, en toen zei ik te jong, en nu ging ik teruglezen en de tweede was Faxie
Ik moet beter lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |