PM Watertornado, die weet dat vast.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:49 schreef Newbie114 het volgende:
Kan er hier iemand mij eventueel via pm/dm vertellen hoe je een horizontale asymptoot berekend?
Geen idee, ik heb nog niet iedereen gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:47 schreef Sinosappel het volgende:
Wie uit het topic zou je wel het LAATSTE doen? (moet wel van het andere geslacht zijn)
Het is best grappig om iemand posts te zien maken die je expres zelf niet maakt.quote:
Niet meer negatief posten jij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op je verjaardag nog wel. Vergeef me
Het is best grappig om iemand posts te zien maken die je expres zelf niet maakt.quote:
Ook mijn zelfspot kan extreme vormen aannemenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best grappig om iemand posts te zien maken die je expres zelf niet maakt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is best grappig om iemand posts te zien maken die je expres zelf niet maakt.
Mijn humor wordt begrepen. Ik ga er dus op vooruitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had niks aan te merken op je humor!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn humor wordt begrepen. Ik ga er dus op vooruit
Als het man-zijn uitsluitend gebaseerd is op de leeftijd zou ik het eigenlijk ook niet meer moeten doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Maar heloef is nu een MAN dus zal dat niet meer doen
Nouhou, janken is zo leuk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Sinosappel het volgende:
Maar heloef is nu een MAN dus zal dat niet meer doen
Altijd uitleggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn humor wordt begrepen. Ik ga er dus op vooruit
Ik weet het. Vandaar ook deze grap. Want dat was het. Dat zag je toch zeker wel?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had niks aan te merken op je humor!
Ouder dan 25 hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ik bedoel hij heeft wel een leuk hoofdje
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet het. Vandaar ook deze grap. Want dat was het. Dat zag je toch zeker wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |