De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam er ook niet ongedeerd vanaf, hoor. Werd daarna helemaal in elkaar gemept. Nouja, wat meisjes in elkaar meppen noemen dan.quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Dromenvangertje
Rezania
Monopoly
Intronic
SiIk
Huppelmuts
stevenmac26
Oceanview
Spouwerranger
Flippiee
Dalando
Beach
FkTwkGs2012
Drommeldaris
LudoSanders
Omdatappel
Plastic_zak
Samzz
Dientje12
napoleonfour
coban
the-brother-of-uzunumaki
Spaghettivreter
BBQSausage
charmed_angel
So_Surreal_Baby
PamSwynfordDeBeaufort
Ezechielk
Nectar
sinepedraap
Trollscience
Oerbeer
Stokstaart
heloef
RockNijntje
LompeHork
Barbapapamama
gewoonfaye
robdriessen
monkyyy
Stiffler1988
92Merel
pimmetje2010
ValHallen
Haifisch
ToT
aight1
Verbodsbord
Furdinand
sinterklaaskapoentje
Internetcultuur man.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Rez, ga je me nu wijsmaken dat jij ook DBZ kijkt?
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Internetcultuur man.Nee, ik kijk het niet.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Dromenvangertje
Rezania
Oceanview
Dalando
stevenmac26
Spouwerranger
Flippiee
Monopoly
Patje1987
Beach
FkTwkGs2012
SiIk
BBQSausage
Huppelmuts
Omdatappel
coban
Spaghettivreter
Dientje12
Nectar
Ezechielk
napoleonfour
Crack_
Samzz
Plastic_zak
Drommeldaris
Dimens
Stiffler1988
LompeHork
Verbodsbord
Stokstaart
the-brother-of-uzunumaki
RockNijntje
Trollscience
Roburtt
JApieman
Ongedierte
SpermaDonor
monkyyy
pimmetje2010
heloef
aight1
ACT-F
HappyBob
mc-Piel
Melting
So_Surreal_Baby
ToT
2Happy4U
Oerbeer
charmed_angel
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kwam er ook niet ongedeerd vanaf, hoor. Werd daarna helemaal in elkaar gemept. Nouja, wat meisjes in elkaar meppen noemen dan.
Diepe slaperquote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Viel wel mee, ik werd er wel wakker van.
Eh.. hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]had dan op een andere manier teruggepakt.
Ipv zielig terug te gaan meppen, gewoon iets verzinnen zodat je toch pijn lijdt, maar op een originele manier die je niet aan ziet komen.quote:
Episch genoeg voor mij doen. Naast een FUS DO RAH hoef ik geen KAMI HAMI HA.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik speel ook Skyrim. Jouw punt?
Gewoon droog in de poepert knallen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ipv zielig terug te gaan meppen, gewoon iets verzinnen zodat je toch pijn lijdt, maar op een originele manier die je niet aan ziet komen.
Lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Klopt, alleen die nummer 1 snap ik niet.
Door die PI erbij moest ik lachen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gewoon droog in de poepert knallen.
Dat zag ik ook niet aankomen aangezien ik lekker lag te slapen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ipv zielig terug te gaan meppen, gewoon iets verzinnen zodat je toch pijn lijdt, maar op een originele manier die je niet aan ziet komen.
Suprise finger attack in the lower regions!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zag ik ook niet aankomen aangezien ik lekker lag te slapen.![]()
. Maar welke manieren zou jij verzinnen dan?
Mission Accomplished.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Door die PI erbij moest ik lachen.
Volgens mij doe jij dat wel eens voor de grap.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Suprise finger attack in the lower regions!![]()
Ja, en dan suprise fistattack op je kaakquote:Op maandag 9 januari 2012 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Suprise finger attack in the lower regions!![]()
Ik ook al heel lang niet meer. Speel weer FM2012, sta 2e in Eredivisie met Willem IIquote:Op maandag 9 januari 2012 19:45 schreef Rezania het volgende:
Ik heb al sinds 16 december geen Skyrim meer gespeeld.
Geen idee. Er komt nu niks in me op.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zag ik ook niet aankomen aangezien ik lekker lag te slapen.![]()
. Maar welke manieren zou jij verzinnen dan?
Wacht maar tot we een keer meeten.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij dat wel eens voor de grap.
wordt saai hequote:Op maandag 9 januari 2012 19:45 schreef Rezania het volgende:
Ik heb al sinds 16 december geen Skyrim meer gespeeld.
Of ik vraag DV.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je dat doet trap ik je hard in je zak.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ok nu lekker niets meer doen vanavond
Daar kan ik geen afstand van doen.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik lees toch niet alles mee
162 van de 300 uur gespeeld.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je dat doet trap ik je hard in je zak.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar kan ik geen afstand van doen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
Oja en dit mensen:
http://open.spotify.com/u(...)hJNORUS5osyWt6fFUnWZ
Biedt ¤175,- Gegarandeerd succes.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had 'm morgenmiddag in m'n brievenbus verwacht.
cObanmagie is opquote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef Dientje12 het volgende:
Jij faalt best wel faak de laatste tijd he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo vind ik dit echt gewoon fucking grappig?![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:50 schreef Rezania het volgende:
kk spaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo vind ik dit echt gewoon fucking grappig?![]()
Kenser m'n ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo vind ik dit echt gewoon fucking grappig?![]()
Moet je eens hele tijd naar die middelste kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo vind ik dit echt gewoon fucking grappig?![]()
Of je kijkt op m'n facebo.. o wait.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik op te wachten. Nu kan ik weer fappen.
Hoofdpijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
Moet je eens hele tijd naar die middelste kijken.
Kanker.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
http://teamdead.net/gentoo/e-shrooms/
¤100.000,- en 72 maagden.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:51 schreef Patje1987 het volgende:
Als iemand 100.000 euro voor mijn kat biedt, doe ik hem nog niet weg.
Ik ergens rond de 100 ookquote:Op maandag 9 januari 2012 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
162 van de 300 uur gespeeld.
[ afbeelding ]
[..]![]()
Ach, oceanview en floxcie zeiden aldoor jmr rip. En toen ging ik dat overnemen. En toen zei floxcie, maak er voor de grap een meme van. En ik had die dag toevallig deze foto genomen en op facebook gezet.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, ik was eerst te lam om te vragen. Maar waar slaat dat op?
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach, oceanview en floxcie zeiden aldoor jmr rip. En toen ging ik dat overnemen. En toen zei floxcie, maak er voor de grap een meme van. En ik had die dag toevallig deze foto genomen en op facebook gezet.
Sneu verhaal eigenlijk
Ja, dat wilde ik eigenlijk niet wetenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach, oceanview en floxcie zeiden aldoor jmr rip. En toen ging ik dat overnemen. En toen zei floxcie, ik maak er voor de grap een meme van op memegenerator. En ik had die dag toevallig deze foto genomen en op facebook gezet.
Sneu verhaal eigenlijk
Als moderator moet je zielige users helpen, maar niet meepestenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:48 schreef Oerbeer het volgende:
[cobanmode]Omg omg bijna 1000 omg schoenen[/cobanmode]
Is ook niet uit te leggen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik eigenlijk niet weten. Gewoon hoezo jammer rip?. Ik snap niet.
Ligt eraan hoe snel enzo, net 30 km gefietst in 45 min ongeveer.quote:
Zo kan je het ook noemen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, gewoon debiele strapatsen dus.
Ik ging 300 km per uur.quote:
40km/hquote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel enzo, net 30 km gefietst in 45 min ongeveer.
Ja dat gaf hij aan als gemiddelde ja.quote:
Ik komquote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als een baas, als je toch al te laat komt dan toch rustig aan.
Daar zit wat in..quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom
Nooit te laat, die anderen komen te vroeg.
Je hebt hooguit een halfuur nodig met normaal tempo.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef aight1 het volgende:
ik doe gwn 40 min anders kom ik te laat straks
Ging je niet met de bus?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom
Nooit te laat, die anderen komen te vroeg.
mja allebei een kwart erbij en je hebt 40 & 60quote:Op maandag 9 januari 2012 19:59 schreef Rezania het volgende:
Serieus, hoezo had ik dat uitgerekend? Dat is gewoon logisch.
Zoveel water is hier niet ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
Te ver. Het is hier geen Groningen, daar kun je met de boot.
Ja snap ik maar is extreembelangrijk sollicitatiegesprek enzo dus moet optijdquote:Op maandag 9 januari 2012 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je hebt hooguit een halfuur nodig met normaal tempo.
Oh ja, en dan ging ze door de bus heen donderen hè.quote:
Ja dan kan je beter je tijd nemen. Succes alvast.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja snap ik maar is extreembelangrijk sollicitatiegesprek enzo dus moet optijd
Thenkyouquote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dan kan je beter je tijd nemen. Succes alvast.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan stuitert ze door de bus heen als die bus een bocht of een drempeltje neemt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, en dan ging ze door de bus heen donderen hè.![]()
Geef de bus maar weer de schuld.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Dientje12 het volgende:
Van delfzijl naar appingedam fietsen deed ik ongeveer 3 kwartier over vroeger
Ik ook zoiets.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:00 schreef Dientje12 het volgende:
Van delfzijl naar appingedam fietsen deed ik ongeveer 3 kwartier over vroeger
Wel een beetje dejavu hoor.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:01 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]________
[..]
Geef de bus maar weer de schuld.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban die door de bus heen donderd.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:39 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Niet leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Maar ik kwam ook altijd te laat, meestal 3 x per week zoietsquote:Op maandag 9 januari 2012 20:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom. Dan moet je extra vroeg op staan
Ja geloof het wel, kom me bekend voor, en ook de kopak dat is nu de c1000quote:Op maandag 9 januari 2012 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dientje, in die tijd dat jij hier woonde was de Edah er zeker nog?
Kopak?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, kom me bekend voor, en ook de kopak dat is nu de c1000
is de edah niet failliet?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Edah en supercoopEnige winkels waar ik me op m'n gemak voel
Klopt. Maar vond het een fijne winkel. Tenminste hier. Gewoon dat hele gebouw, de belichting en inrichting. Weet niet waaromquote:
Daarom ook gewoon de AH.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar vond het een fijne winkel. Tenminste hier. Gewoon dat hele gebouw, de belichting en inrichting. Weet niet waarom
Ik heb een spuughekel aan de aldi, lidl, super de boer en al dat onzin met vieze TL belichting en goedkope uitstraling.
Sinds wanneer gaan mensen naar de supermarkt voor het mooie uitzicht?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar vond het een fijne winkel. Tenminste hier. Gewoon dat hele gebouw, de belichting en inrichting. Weet niet waarom
Ik heb een spuughekel aan de aldi, lidl, super de boer en al dat onzin met vieze TL belichting en goedkope uitstraling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Blauw en geelquote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef Dientje12 het volgende:
Zeeman ziet er lelijk uit, tenminste vroeger weet niet hoe het er nu uitziet kom er nooit
Ja dat en die vloer ookquote:Op maandag 9 januari 2012 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Blauw en geel_--_---__ die vieze lelijke grijze gaten bakken waar alles in lag
die TL belichting.
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer gaan mensen naar de supermarkt voor het mooie uitzicht?Ik zou best in de Supercoop willen wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer gaan mensen naar de supermarkt voor het mooie uitzicht?waarom gaan mensen naar de AH ipv ALDI, allebei vallen ze onder dezelfde firmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem je slaapzak mee, zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou best in de Supercoop willen wonen.
Omdat de Aldi in het algemeen kut is. Het is dat ik geen zin heb om 6 kilometer te rijden naar de dichtsbijzijde supermarkt.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
waarom gaan mensen naar de AH ipv ALDI, allebei vallen ze onder dezelfde firma
? Karl en Theo is geen Ahold.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
waarom gaan mensen naar de AH ipv ALDI, allebei vallen ze onder dezelfde firma
nee maar ik bedoel dat is ook voornamelijk omdat de ALDI er niet uitziet omdat alles in dozen staatquote:Op maandag 9 januari 2012 20:09 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Neem je slaapzak mee, zou ik zeggen.
[..]
Omdat de Aldi in het algemeen kut is. Het is dat ik geen zin heb om 6 kilometer te rijden naar de dichtsbijzijde supermarkt.
Niks mis met action en xenos. Wibraquote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef Spouwerranger het volgende:
De wibra uiteraard. Action en Xenos.
Winkels speciaal ontworpen voor paupers.
Klopt. Het is gewoon een grafwinkel en heeft zeker bij ons het meest klantonvriendelijke personeel van het land.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel dat is ook voornamelijk omdat de ALDI er niet uitziet omdat alles in dozen staat
Tonijnsalade?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef coban het volgende:
Aldi heeft lekkere ijsthee alleen kom ik er bijna nooit omdat ver
Ah stond naast mijn middelb school dus kwam er altijd. Stokbrood met tonijnsalade standaard.
Die is het lekkerst. Eiersalade enzo danquote:Op maandag 9 januari 2012 20:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Klopt. Het is gewoon een grafwinkel en heeft zeker bij ons het meest klantonvriendelijke personeel van het land.
[..]
Tonijnsalade?
Grootse pauperbijeenkomst inderdaad. Als ze ergens een bom op moeten gooien, is het wel de action op een zaterdagmiddag rond half 2.quote:
ik heb mijn huis ingericht met gejatte spullenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef coban het volgende:
Wibra is mijn standaard winkel
Met action en xenos heb ik mijn huis ingericht
morgen ga ik naar de wibra damesonderbroekjes kopen en dan aan coban denkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef coban het volgende:
Wibra is mijn standaard winkel
Met action en xenos heb ik mijn huis ingericht
Eiersalade en zalmsalade. Van de rest moet ik niks hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
Die is het lekkerst. Eiersalade enzo dan![]()
Action en xenos zijn net zo pauper anders.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks mis met action en xenos. Wibra
coban toch, coban tochquote:Op maandag 9 januari 2012 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
Die is het lekkerst. Eiersalade enzo dan![]()
Nee. Ik weet niet waaromquote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Action en xenos zijn net zo pauper anders.
Leer mijquote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik heb mijn huis ingericht met gejatte spullen
Schoolartikelen van de action zijn goed en het kost helemaal niksquote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Action en xenos zijn net zo pauper anders.
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Ik weet niet waaromZe hebben er leuke spullen.
Die ene met pijpen en die heel hoog zit he.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
morgen ga ik naar de wibra damesonderbroekjes kopen en dan aan coban denken
coban heeft leren pijpenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:14 schreef coban het volgende:
[..]
Die ene met pijpen en die heel hoog zit he.
Sorryquote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
coban toch, coban toch
Je doet mijn hart zeer.
ja die en een heel sexy one. vrouwen met burka hebben stiekem altijd sexy lingerie aan. ik weet!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:14 schreef coban het volgende:
[..]
Die ene met pijpen en die heel hoog zit he.
daar ook vaak gewoon echte A merkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:14 schreef Rezania het volgende:
ALDI in het buitenland is echt geweldig, allemaal Nederlandse producten.![]()
a merkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daar ook vaak gewoon echte A merken
Zeg dat niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef coban het volgende:
[..]
Sorrywe zijn dus toch niet voor elkaar bestemd
Ja kan best. Ik heb geen burka.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja die en een heel sexy one. vrouwen met burka hebben stiekem altijd sexy lingerie aan. ik weet!
wat? Jij noemt Kinder geen a merk?quote:
Ik word altijd mentaal verkracht door dat paupervolk wat er uit komt lopen als ik langs loop.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Slechte herinneringen in die winkels? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
a merken zijn vaak overgewaardeerd.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat? Jij noemt Kinder geen a merk?
Oke sorry sorryquote:
Van mij moet je alleen een kuisheidsgordel aan, coban.quote:
Slecht. Chagrijnig personeel en ben er nog steeds niet uit wat voor winkel het nou eigenlijk is. Hier verkopen ze nu ook ineens stofzuigers.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef coban het volgende:
[..]
Oke sorry sorry
Wat blokker? Goed of slecht?
Pauperwinkel
man! mijn vaste leverancier voor wasrekjes.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef coban het volgende:
[..]
Oke sorry sorry
Wat blokker? Goed of slecht?
Pauperwinkel
hebben we het al eens over gehad he. DAAR HEB JIJ NIETS OVER TE ZEGGENquote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten maar niet met jou te trouwen
Ineens? Blokker verkoopt toch al jarenlang huishoudelijke apparatuur?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Slecht. Chagrijnig personeel en ben er nog steeds niet uit wat voor winkel het nou eigenlijk is. Hier verkopen ze nu ook ineens stofzuigers.
Lijkt me heerlijk zittenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Van mij moet je alleen een kuisheidsgordel aan, coban.
Kruidvat.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Blokker iddIk heb het ook niet zo met de Trekpleister
Liever kruidvat.
Ze hebben om de tijd van die reclames waarin ze ontzettend stunten met dure dingen. Zoals lcd schermen of van die koelkasten. Ik heb er een keer gestaan voor een kleine koelkast voor op mijn kamer op maandagochtend om 8:00 's ochtends en toen zeiden ze doodleuk: Oja.. Nee, die komen niet meer.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Slecht. Chagrijnig personeel en ben er nog steeds niet uit wat voor winkel het nou eigenlijk is. Hier verkopen ze nu ook ineens stofzuigers.
Raar geloof hang jij aanquote:Op maandag 9 januari 2012 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hebben we het al eens over gehad he. DAAR HEB JIJ NIETS OVER TE ZEGGEN
Dan ben je ver heen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik proef geen verschil tussen coca cola en huismerk cola..ik merk sowieso geen verschil tussen Merk of huismerk.
Kruidvat, altijd mega veel voordeel.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Rezania het volgende:
Mensen die speciaal naar de drogist gaan voor gel, tandpasta en deodorant.
tussen coca cola en pepsi ook niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik proef geen verschil tussen coca cola en huismerk cola..ik merk sowieso geen verschil tussen Merk of huismerk.
Ik ook niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gewoon de supermarkt man, ik ben er toch al.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kruidvat, altijd mega veel voordeel.
Nee, ook niet. Nooit die hele commotie erom gesnapt.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tussen coca cola en pepsi ook niet?
pepsi smaakt veel zoeter.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Nooit die hele commotie erom gesnapt.
Dit snap ik ook nietquote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Rezania het volgende:
Mensen die speciaal naar de drogist gaan voor gel, tandpasta en deodorant.
Nope.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tussen coca cola en pepsi ook niet?
Oh je bent dus gewoon een rare meneer,quote:Op maandag 9 januari 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geloof geloof. daar doe ik niet aan
Karvan Cevitam toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef coban het volgende:
Ik drink nooit cola en andere dranken met koolzuur en limonade ook bijna nooit
Haha. RIP smaakpupillen.quote:
ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef coban het volgende:
[..]
Oh je bent dus gewoon een rare meneer,
aightequote:
Eh.. dus iedereen zonder geloof is raar?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef coban het volgende:
[..]
Oh je bent dus gewoon een rare meneer,
Ik vind 't nogal een opgave..quote:
Inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben cola expert.
[..]
Haha. RIP smaakpupillen.
jmr ripquote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben cola expert.
[..]
Haha. RIP smaakpupillen.
Limonade is meestal aanmaak, behalve dat Barleduc gedoe.quote:
Tegenwoordig ook van die flessen in de AH.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
InderdaadTevens vind ik dr. Pepper het lekkerst
kak smaak.
Hij had het over onderdrukkingquote:Op maandag 9 januari 2012 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eh.. dus iedereen zonder geloof is raar?
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef coban het volgende:
[..]
Geeft niet we hebben altijd plek voor je
Bestaat al heel langquote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook van die flessen in de AH.
ik heb het woord onderdrukking niet gebruikt vandaagquote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef coban het volgende:
[..]
Hij had het over onderdrukking
Niet zo serieus nemen
En terecht.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook van die flessen in de AH.
Ik had ooit, in een ver verleden, een straatvoetbaltoernooi wat gesponsord werd door Dr. Pepper. Mocht je onbeperkt zuipen, sindsdien vind ik het niet meer lekker.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
InderdaadTevens vind ik dr. Pepper het lekkerst
kak smaak.
In context danquote:Op maandag 9 januari 2012 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb het woord onderdrukking niet gebruikt vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |