nee maar ik bedoel dat is ook voornamelijk omdat de ALDI er niet uitziet omdat alles in dozen staatquote:Op maandag 9 januari 2012 20:09 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Neem je slaapzak mee, zou ik zeggen.
[..]
Omdat de Aldi in het algemeen kut is. Het is dat ik geen zin heb om 6 kilometer te rijden naar de dichtsbijzijde supermarkt.
Niks mis met action en xenos. Wibraquote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef Spouwerranger het volgende:
De wibra uiteraard. Action en Xenos.
Winkels speciaal ontworpen voor paupers.
Klopt. Het is gewoon een grafwinkel en heeft zeker bij ons het meest klantonvriendelijke personeel van het land.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel dat is ook voornamelijk omdat de ALDI er niet uitziet omdat alles in dozen staat
Tonijnsalade?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef coban het volgende:
Aldi heeft lekkere ijsthee alleen kom ik er bijna nooit omdat ver
Ah stond naast mijn middelb school dus kwam er altijd. Stokbrood met tonijnsalade standaard.
Die is het lekkerst. Eiersalade enzo danquote:Op maandag 9 januari 2012 20:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Klopt. Het is gewoon een grafwinkel en heeft zeker bij ons het meest klantonvriendelijke personeel van het land.
[..]
Tonijnsalade?
Grootse pauperbijeenkomst inderdaad. Als ze ergens een bom op moeten gooien, is het wel de action op een zaterdagmiddag rond half 2.quote:
ik heb mijn huis ingericht met gejatte spullenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef coban het volgende:
Wibra is mijn standaard winkel
Met action en xenos heb ik mijn huis ingericht
morgen ga ik naar de wibra damesonderbroekjes kopen en dan aan coban denkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef coban het volgende:
Wibra is mijn standaard winkel
Met action en xenos heb ik mijn huis ingericht
Eiersalade en zalmsalade. Van de rest moet ik niks hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
Die is het lekkerst. Eiersalade enzo dan![]()
Action en xenos zijn net zo pauper anders.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks mis met action en xenos. Wibra
coban toch, coban tochquote:Op maandag 9 januari 2012 20:12 schreef coban het volgende:
[..]
Die is het lekkerst. Eiersalade enzo dan![]()
Nee. Ik weet niet waaromquote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Action en xenos zijn net zo pauper anders.
Leer mijquote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik heb mijn huis ingericht met gejatte spullen
Schoolartikelen van de action zijn goed en het kost helemaal niksquote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Action en xenos zijn net zo pauper anders.
Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Ik weet niet waaromZe hebben er leuke spullen.
Die ene met pijpen en die heel hoog zit he.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
morgen ga ik naar de wibra damesonderbroekjes kopen en dan aan coban denken
coban heeft leren pijpenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:14 schreef coban het volgende:
[..]
Die ene met pijpen en die heel hoog zit he.
Sorryquote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
coban toch, coban toch
Je doet mijn hart zeer.
ja die en een heel sexy one. vrouwen met burka hebben stiekem altijd sexy lingerie aan. ik weet!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:14 schreef coban het volgende:
[..]
Die ene met pijpen en die heel hoog zit he.
daar ook vaak gewoon echte A merkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:14 schreef Rezania het volgende:
ALDI in het buitenland is echt geweldig, allemaal Nederlandse producten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |