is de edah niet failliet?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Edah en supercoopEnige winkels waar ik me op m'n gemak voel
Klopt. Maar vond het een fijne winkel. Tenminste hier. Gewoon dat hele gebouw, de belichting en inrichting. Weet niet waaromquote:
Daarom ook gewoon de AH.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar vond het een fijne winkel. Tenminste hier. Gewoon dat hele gebouw, de belichting en inrichting. Weet niet waarom
Ik heb een spuughekel aan de aldi, lidl, super de boer en al dat onzin met vieze TL belichting en goedkope uitstraling.
Sinds wanneer gaan mensen naar de supermarkt voor het mooie uitzicht?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar vond het een fijne winkel. Tenminste hier. Gewoon dat hele gebouw, de belichting en inrichting. Weet niet waarom
Ik heb een spuughekel aan de aldi, lidl, super de boer en al dat onzin met vieze TL belichting en goedkope uitstraling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Blauw en geelquote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef Dientje12 het volgende:
Zeeman ziet er lelijk uit, tenminste vroeger weet niet hoe het er nu uitziet kom er nooit
Ja dat en die vloer ookquote:Op maandag 9 januari 2012 20:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Blauw en geel_--_---__ die vieze lelijke grijze gaten bakken waar alles in lag
die TL belichting.
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer gaan mensen naar de supermarkt voor het mooie uitzicht?Ik zou best in de Supercoop willen wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]
Sinds wanneer gaan mensen naar de supermarkt voor het mooie uitzicht?waarom gaan mensen naar de AH ipv ALDI, allebei vallen ze onder dezelfde firmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |