quote:Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach, oceanview en floxcie zeiden aldoor jmr rip. En toen ging ik dat overnemen. En toen zei floxcie, maak er voor de grap een meme van. En ik had die dag toevallig deze foto genomen en op facebook gezet.
Sneu verhaal eigenlijk
Ja, dat wilde ik eigenlijk niet wetenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach, oceanview en floxcie zeiden aldoor jmr rip. En toen ging ik dat overnemen. En toen zei floxcie, ik maak er voor de grap een meme van op memegenerator. En ik had die dag toevallig deze foto genomen en op facebook gezet.
Sneu verhaal eigenlijk
Als moderator moet je zielige users helpen, maar niet meepestenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:48 schreef Oerbeer het volgende:
[cobanmode]Omg omg bijna 1000 omg schoenen[/cobanmode]
Is ook niet uit te leggen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik eigenlijk niet weten. Gewoon hoezo jammer rip?. Ik snap niet.
Ligt eraan hoe snel enzo, net 30 km gefietst in 45 min ongeveer.quote:
Zo kan je het ook noemen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, gewoon debiele strapatsen dus.
Ik ging 300 km per uur.quote:
40km/hquote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel enzo, net 30 km gefietst in 45 min ongeveer.
Ja dat gaf hij aan als gemiddelde ja.quote:
Ik komquote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als een baas, als je toch al te laat komt dan toch rustig aan.
Daar zit wat in..quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom
Nooit te laat, die anderen komen te vroeg.
Je hebt hooguit een halfuur nodig met normaal tempo.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef aight1 het volgende:
ik doe gwn 40 min anders kom ik te laat straks
Ging je niet met de bus?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom
Nooit te laat, die anderen komen te vroeg.
mja allebei een kwart erbij en je hebt 40 & 60quote:Op maandag 9 januari 2012 19:59 schreef Rezania het volgende:
Serieus, hoezo had ik dat uitgerekend? Dat is gewoon logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |