quote:Op maandag 9 januari 2012 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik lees toch niet alles mee
162 van de 300 uur gespeeld.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je dat doet trap ik je hard in je zak.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar kan ik geen afstand van doen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
Oja en dit mensen:
http://open.spotify.com/u(...)hJNORUS5osyWt6fFUnWZ
Biedt ¤175,- Gegarandeerd succes.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik had 'm morgenmiddag in m'n brievenbus verwacht.
cObanmagie is opquote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef Dientje12 het volgende:
Jij faalt best wel faak de laatste tijd he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo vind ik dit echt gewoon fucking grappig?![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:50 schreef Rezania het volgende:
kk spaceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo vind ik dit echt gewoon fucking grappig?![]()
Kenser m'n ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo vind ik dit echt gewoon fucking grappig?![]()
Moet je eens hele tijd naar die middelste kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo vind ik dit echt gewoon fucking grappig?![]()
Of je kijkt op m'n facebo.. o wait.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik op te wachten. Nu kan ik weer fappen.
Hoofdpijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
Moet je eens hele tijd naar die middelste kijken.
Kanker.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
http://teamdead.net/gentoo/e-shrooms/
¤100.000,- en 72 maagden.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:51 schreef Patje1987 het volgende:
Als iemand 100.000 euro voor mijn kat biedt, doe ik hem nog niet weg.
Ik ergens rond de 100 ookquote:Op maandag 9 januari 2012 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
162 van de 300 uur gespeeld.
[ afbeelding ]
[..]![]()
Ach, oceanview en floxcie zeiden aldoor jmr rip. En toen ging ik dat overnemen. En toen zei floxcie, maak er voor de grap een meme van. En ik had die dag toevallig deze foto genomen en op facebook gezet.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, ik was eerst te lam om te vragen. Maar waar slaat dat op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |