Gewoon droog in de poepert knallen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ipv zielig terug te gaan meppen, gewoon iets verzinnen zodat je toch pijn lijdt, maar op een originele manier die je niet aan ziet komen.
Lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
Klopt, alleen die nummer 1 snap ik niet.
Door die PI erbij moest ik lachen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gewoon droog in de poepert knallen.
Dat zag ik ook niet aankomen aangezien ik lekker lag te slapen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ipv zielig terug te gaan meppen, gewoon iets verzinnen zodat je toch pijn lijdt, maar op een originele manier die je niet aan ziet komen.
Suprise finger attack in the lower regions!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zag ik ook niet aankomen aangezien ik lekker lag te slapen.![]()
. Maar welke manieren zou jij verzinnen dan?
Mission Accomplished.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Door die PI erbij moest ik lachen.
Volgens mij doe jij dat wel eens voor de grap.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Suprise finger attack in the lower regions!![]()
Ja, en dan suprise fistattack op je kaakquote:Op maandag 9 januari 2012 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Suprise finger attack in the lower regions!![]()
Ik ook al heel lang niet meer. Speel weer FM2012, sta 2e in Eredivisie met Willem IIquote:Op maandag 9 januari 2012 19:45 schreef Rezania het volgende:
Ik heb al sinds 16 december geen Skyrim meer gespeeld.
Geen idee. Er komt nu niks in me op.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zag ik ook niet aankomen aangezien ik lekker lag te slapen.![]()
. Maar welke manieren zou jij verzinnen dan?
Wacht maar tot we een keer meeten.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij dat wel eens voor de grap.
wordt saai hequote:Op maandag 9 januari 2012 19:45 schreef Rezania het volgende:
Ik heb al sinds 16 december geen Skyrim meer gespeeld.
Of ik vraag DV.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je dat doet trap ik je hard in je zak.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ok nu lekker niets meer doen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |