Eh.. dus iedereen zonder geloof is raar?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef coban het volgende:
[..]
Oh je bent dus gewoon een rare meneer,
Ik vind 't nogal een opgave..quote:
Inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben cola expert.
[..]
Haha. RIP smaakpupillen.
jmr ripquote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben cola expert.
[..]
Haha. RIP smaakpupillen.
Limonade is meestal aanmaak, behalve dat Barleduc gedoe.quote:
Tegenwoordig ook van die flessen in de AH.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
InderdaadTevens vind ik dr. Pepper het lekkerst
kak smaak.
Hij had het over onderdrukkingquote:Op maandag 9 januari 2012 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eh.. dus iedereen zonder geloof is raar?
quote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef coban het volgende:
[..]
Geeft niet we hebben altijd plek voor je
Bestaat al heel langquote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook van die flessen in de AH.
ik heb het woord onderdrukking niet gebruikt vandaagquote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef coban het volgende:
[..]
Hij had het over onderdrukking
Niet zo serieus nemen
En terecht.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook van die flessen in de AH.
Ik had ooit, in een ver verleden, een straatvoetbaltoernooi wat gesponsord werd door Dr. Pepper. Mocht je onbeperkt zuipen, sindsdien vind ik het niet meer lekker.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
InderdaadTevens vind ik dr. Pepper het lekkerst
kak smaak.
In context danquote:Op maandag 9 januari 2012 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb het woord onderdrukking niet gebruikt vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |