Nee. Gewoon nee.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Ik weet niet waaromZe hebben er leuke spullen.
Die ene met pijpen en die heel hoog zit he.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
morgen ga ik naar de wibra damesonderbroekjes kopen en dan aan coban denken
coban heeft leren pijpenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:14 schreef coban het volgende:
[..]
Die ene met pijpen en die heel hoog zit he.
Sorryquote:Op maandag 9 januari 2012 20:13 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
coban toch, coban toch
Je doet mijn hart zeer.
ja die en een heel sexy one. vrouwen met burka hebben stiekem altijd sexy lingerie aan. ik weet!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:14 schreef coban het volgende:
[..]
Die ene met pijpen en die heel hoog zit he.
daar ook vaak gewoon echte A merkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:14 schreef Rezania het volgende:
ALDI in het buitenland is echt geweldig, allemaal Nederlandse producten.![]()
a merkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daar ook vaak gewoon echte A merken
Zeg dat niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef coban het volgende:
[..]
Sorrywe zijn dus toch niet voor elkaar bestemd
Ja kan best. Ik heb geen burka.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja die en een heel sexy one. vrouwen met burka hebben stiekem altijd sexy lingerie aan. ik weet!
wat? Jij noemt Kinder geen a merk?quote:
Ik word altijd mentaal verkracht door dat paupervolk wat er uit komt lopen als ik langs loop.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Slechte herinneringen in die winkels? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
a merken zijn vaak overgewaardeerd.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat? Jij noemt Kinder geen a merk?
Oke sorry sorryquote:
Van mij moet je alleen een kuisheidsgordel aan, coban.quote:
Slecht. Chagrijnig personeel en ben er nog steeds niet uit wat voor winkel het nou eigenlijk is. Hier verkopen ze nu ook ineens stofzuigers.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef coban het volgende:
[..]
Oke sorry sorry
Wat blokker? Goed of slecht?
Pauperwinkel
man! mijn vaste leverancier voor wasrekjes.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef coban het volgende:
[..]
Oke sorry sorry
Wat blokker? Goed of slecht?
Pauperwinkel
hebben we het al eens over gehad he. DAAR HEB JIJ NIETS OVER TE ZEGGENquote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten maar niet met jou te trouwen
Ineens? Blokker verkoopt toch al jarenlang huishoudelijke apparatuur?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Slecht. Chagrijnig personeel en ben er nog steeds niet uit wat voor winkel het nou eigenlijk is. Hier verkopen ze nu ook ineens stofzuigers.
Lijkt me heerlijk zittenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Van mij moet je alleen een kuisheidsgordel aan, coban.
Kruidvat.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Blokker iddIk heb het ook niet zo met de Trekpleister
Liever kruidvat.
Ze hebben om de tijd van die reclames waarin ze ontzettend stunten met dure dingen. Zoals lcd schermen of van die koelkasten. Ik heb er een keer gestaan voor een kleine koelkast voor op mijn kamer op maandagochtend om 8:00 's ochtends en toen zeiden ze doodleuk: Oja.. Nee, die komen niet meer.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Slecht. Chagrijnig personeel en ben er nog steeds niet uit wat voor winkel het nou eigenlijk is. Hier verkopen ze nu ook ineens stofzuigers.
Raar geloof hang jij aanquote:Op maandag 9 januari 2012 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hebben we het al eens over gehad he. DAAR HEB JIJ NIETS OVER TE ZEGGEN
Dan ben je ver heen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik proef geen verschil tussen coca cola en huismerk cola..ik merk sowieso geen verschil tussen Merk of huismerk.
Kruidvat, altijd mega veel voordeel.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Rezania het volgende:
Mensen die speciaal naar de drogist gaan voor gel, tandpasta en deodorant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |