a merkenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daar ook vaak gewoon echte A merken
Zeg dat niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef coban het volgende:
[..]
Sorrywe zijn dus toch niet voor elkaar bestemd
Ja kan best. Ik heb geen burka.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja die en een heel sexy one. vrouwen met burka hebben stiekem altijd sexy lingerie aan. ik weet!
wat? Jij noemt Kinder geen a merk?quote:
Ik word altijd mentaal verkracht door dat paupervolk wat er uit komt lopen als ik langs loop.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Slechte herinneringen in die winkels? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
a merken zijn vaak overgewaardeerd.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat? Jij noemt Kinder geen a merk?
Oke sorry sorryquote:
Van mij moet je alleen een kuisheidsgordel aan, coban.quote:
Slecht. Chagrijnig personeel en ben er nog steeds niet uit wat voor winkel het nou eigenlijk is. Hier verkopen ze nu ook ineens stofzuigers.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef coban het volgende:
[..]
Oke sorry sorry
Wat blokker? Goed of slecht?
Pauperwinkel
man! mijn vaste leverancier voor wasrekjes.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef coban het volgende:
[..]
Oke sorry sorry
Wat blokker? Goed of slecht?
Pauperwinkel
hebben we het al eens over gehad he. DAAR HEB JIJ NIETS OVER TE ZEGGENquote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten maar niet met jou te trouwen
Ineens? Blokker verkoopt toch al jarenlang huishoudelijke apparatuur?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Slecht. Chagrijnig personeel en ben er nog steeds niet uit wat voor winkel het nou eigenlijk is. Hier verkopen ze nu ook ineens stofzuigers.
Lijkt me heerlijk zittenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Van mij moet je alleen een kuisheidsgordel aan, coban.
Kruidvat.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Blokker iddIk heb het ook niet zo met de Trekpleister
Liever kruidvat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |