Ze hebben om de tijd van die reclames waarin ze ontzettend stunten met dure dingen. Zoals lcd schermen of van die koelkasten. Ik heb er een keer gestaan voor een kleine koelkast voor op mijn kamer op maandagochtend om 8:00 's ochtends en toen zeiden ze doodleuk: Oja.. Nee, die komen niet meer.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:17 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Slecht. Chagrijnig personeel en ben er nog steeds niet uit wat voor winkel het nou eigenlijk is. Hier verkopen ze nu ook ineens stofzuigers.
Raar geloof hang jij aanquote:Op maandag 9 januari 2012 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hebben we het al eens over gehad he. DAAR HEB JIJ NIETS OVER TE ZEGGEN
Dan ben je ver heen.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik proef geen verschil tussen coca cola en huismerk cola..ik merk sowieso geen verschil tussen Merk of huismerk.
Kruidvat, altijd mega veel voordeel.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Rezania het volgende:
Mensen die speciaal naar de drogist gaan voor gel, tandpasta en deodorant.
tussen coca cola en pepsi ook niet?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik proef geen verschil tussen coca cola en huismerk cola..ik merk sowieso geen verschil tussen Merk of huismerk.
Ik ook niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gewoon de supermarkt man, ik ben er toch al.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kruidvat, altijd mega veel voordeel.
Nee, ook niet. Nooit die hele commotie erom gesnapt.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tussen coca cola en pepsi ook niet?
pepsi smaakt veel zoeter.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Nooit die hele commotie erom gesnapt.
Dit snap ik ook nietquote:Op maandag 9 januari 2012 20:19 schreef Rezania het volgende:
Mensen die speciaal naar de drogist gaan voor gel, tandpasta en deodorant.
Nope.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tussen coca cola en pepsi ook niet?
Oh je bent dus gewoon een rare meneer,quote:Op maandag 9 januari 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geloof geloof. daar doe ik niet aan
Karvan Cevitam toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef coban het volgende:
Ik drink nooit cola en andere dranken met koolzuur en limonade ook bijna nooit
Haha. RIP smaakpupillen.quote:
ja.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef coban het volgende:
[..]
Oh je bent dus gewoon een rare meneer,
aightequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |