De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n pistoletje zeker? Die zijn echt altijd keihard jaquote:Op maandag 9 januari 2012 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Net een broodje gezond gehadkenser wat zijn die broodjes hard. Hele gehemelte is beschadigd.
Jaquote:Op maandag 9 januari 2012 17:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo'n pistoletje zeker? Die zijn echt altijd keihard ja
Altijd die first world problems van jouquote:Op maandag 9 januari 2012 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Net een broodje gezond gehadkenser wat zijn die broodjes hard. Hele gehemelte is beschadigd.
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:47 schreef Intronic het volgende:
Mijn oma is net overleden aan kenser, doe normaal.
NS, pagina, nu!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd die first world problems van jou
Rustig rustig. Die dingen hebben tijd nodig en ik ben ook bezig met school enzoquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd die first world problems van jou
Mag wel, hoor. Ik vind het wel vermakelijkquote:Op maandag 9 januari 2012 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik heb altijd iets te klagen
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:49 schreef Rezania het volgende:
Vanochtend had ik een aydshumeur, vanmiddag had een goed humeur, nu heb ik kenserhumeur.
Vanavond heb je golerahumeur?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:49 schreef Rezania het volgende:
Vanochtend had ik een aydshumeur, vanmiddag had een goed humeur, nu heb ik kenserhumeur.
Wat zijn de wezenlijke verschillen tussen een aydshumeur, en een kenserhumeur?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:49 schreef Rezania het volgende:
Nu groeit er een tumor op z'n humeur.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat zijn de wezenlijke verschillen tussen een aydshumeur, en een kenserhumeur?
De een is een ziektesymptoom en de ander zit genetisch ingebakken.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, met dering erbij.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vanavond heb je golerahumeur?
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu groeit er een tumor op z'n humeur.
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De een is een ziektesymptoom en de ander zit genetisch ingebakken.
Mooi, dat was de bedoelingquote:Op maandag 9 januari 2012 17:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, met dering erbij.
[..]
[..]
[..]Mijn gezwel sterft af door jullie.
Moet je geen "dag" zeggen, ik vind dat meer een teken van 'ik ga weg' dan 'ik kom net binnen'.quote:
Mijns inziens kan dag ook prima als groet gebruikt wordenquote:Op maandag 9 januari 2012 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je geen "dag" zeggen, ik vind dat meer een teken van 'ik ga weg' dan 'ik kom net binnen'.
Net als mensen die hoi zeggen als ze weggaan. Sterf.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je geen "dag" zeggen, ik vind dat meer een teken van 'ik ga weg' dan 'ik kom net binnen'.
Wij gebruiken hier moi als groet en afscheidquote:Op maandag 9 januari 2012 17:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Net als mensen die hoi zeggen als ze weggaan. Sterf.
grapje grapje gelijk boosquote:Op maandag 9 januari 2012 17:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet meteen de boosmeneer uithangen, strandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |