SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Daarom speel ik ook Skyrim.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:18 schreef maurisioo het volgende:
Lopen is voor mensen die niets beters te doen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van de Greybeards.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen was dus de bounty weg. misschien handig voor mensen die met eenzelfde probleem zitten.![]()
wat is nu de sterkste vijand die je tegenkomt?quote:
Krosis is a tough motherfuckerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat is nu de sterkste vijand die je tegenkomt?
Die had ik al op level 18 te pakken. Even een fus ro dah'tje dat ie een klein stukje van de klippen afdondert, en dan gewoon met pijl en boog en magie met hem spelen. Een fire atronach ofzo wil ook helpenquote:
Oeps level 48 hier en nog steeds niet gekozenquote:Ik zit te twijfelen of ik voor de Imperials of de Stormcloaks zal kiezen. Ben lvl 14 en het wordt nu toch wel eens tijd
FOR THE IMPERIALS!quote:Op zondag 8 januari 2012 01:05 schreef GlenSpey het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik voor de Imperials of de Stormcloaks zal kiezen. Ben lvl 14 en het wordt nu toch wel eens tijd. Ik sta in Windhelm (en ben onderweg richting Winterhold voor de college-quests aldaar), en ben een Nord dus de Stormcloaks zouden de meest logische keuze zijn... maar eigelijk vind ik t een onsympathiek zootje
Eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:18 schreef maurisioo het volgende:
Lopen is voor mensen die niets beters te doen hebben
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:24 schreef dikkedaniel het volgende:
fasttravel(L)
mensen ff vraagje, hoe komje aan de sleutel tot de labyrinth, en wat gebeurt er wanneer je alle dragon priest maskers daarzo in het altaar doet?
zet antwoord ff in spoilertag voorme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Aezeal op 08-01-2012 01:31:44 ]I'm right and you know it
Ja had je al gemeld.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stormcloaks kiezen is gewoon heil fucking Hitler! Alle Marocs terug naar Turkije!
Ik kies alleen de stormcloaks als ik Altmer (high elf dus) speel, en vanuit rp-opzicht stiekem voor de Thalmor werk om het keizerrijk zoveel mogelijk te verzwakken
Heb nu trouwens twee van m'n chars gecombineerd (best kans dat ik dat in het vorige topic ook al heb gemeld, maargoed):
- Archery
- Block
- Conjuration (bound sword)
- Heavy Armor
- One-handed
Daar komt nog Enchanting bij en in mindere mate Smithing
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Deze mod toevallig al voorbij gekomen hier?
Hm, qua Conju heb je wel een punt, ik zal dat zwaard vooral gebruiken nadat ik de vijand verzwakt heb met m'n boog (en om souls te stealen), kan dus in principe net zo goed de Soultrap spell castenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:36 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ja had je al gemeld.
Hoe ga je healen? Gevonden potions, alchemy of toch gewoon de basis restoration spell?
Overigens voor bound sword zou ik conjuration niet nemen.. lijkt me de moeite niet met zoveel zwaarden in het spel die je wel kan enchanten). ALs je het toch neemt zou ik voor Frost Atronachs en Dremora's gaan, als je dat perse niet wil gewoon niet nemen.
Ik denk niet dat je aan Smithing ontkomt tenzij je jezelf gewoon een extra moeilijkheid wil opleggen.
Stel dat Nederland het in 1940 op een akkoordje had gegooid met Duitsland. Zij zien af van invasie maar mogen wel het land in om communisten, joden, homo's, zigeuners en talos aanhangers op te pakken en af te voeren.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
FOR THE IMPERIALS!
Stormcloaks staat gelijk aan de pvv/nsb![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 02:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Stel dat Nederland het in 1940 op een akkoordje had gegooid met Duitsland. Zij zien af van invasie maar mogen wel het land in om communisten, joden, homo's, zigeuners en talos aanhangers op te pakken en af te voeren.
Dat is precies wat het Imperium heeft gedaan met de Dominion.
En dan noem je de mensen die daar tegen in het verzet komen nsb'ers?![]()
All hail to Ulfric! You are the High King!
Ik weiger om voor een moordenaar te vechten.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:38 schreef NorthernStar het volgende:
Je kan nog in iedere stad komen.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:08 schreef Terriroty het volgende:
Ik heb nog niet gekozen
Zouden jullie even in een spoiler kunnen zetter wat je er als speciaals iets voor moet doen.
En kun je dan ook in bepaalde steden niet meer komen
quote:Op zondag 8 januari 2012 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weiger om voor een moordenaar te vechten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:51 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is precies de bedoeling bij die moordzaak in Windhelm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: uitleg van questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 12:55 schreef Bakakame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lukt nog steeds niet...SPOILER: uitleg van questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: tis al gelukt
[ Bericht 1% gewijzigd door GlenSpey op 08-01-2012 13:24:08 ]![]()
Ik vind de Blades ook maar stom
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 02:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Stel dat Nederland het in 1940 op een akkoordje had gegooid met Duitsland. Zij zien af van invasie maar mogen wel het land in om communisten, joden, homo's, zigeuners en talos aanhangers op te pakken en af te voeren.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Ik denk dat die perks het niet eens waard zijn persoonlijk. Healen gaat al vrij hard voor weinig mana. (wel op een 100 HP mage moet ik bekennen).quote:Op zondag 8 januari 2012 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hm, qua Conju heb je wel een punt, ik zal dat zwaard vooral gebruiken nadat ik de vijand verzwakt heb met m'n boog (en om souls te stealen), kan dus in principe net zo goed de Soultrap spell casten
Healen doe ik wel met een minimaal aantal punten in Resto (2x zoveel health voor 50% van de cost).
Hoe is voor een fighter de verdeling HP en stamina eigenlijk?I'm right and you know it![]()
Hmm, ik prop meestal veel in HP en weinig in stamina, echt iets van 10:1 ratio... kan beter 2:1 of 3:1 doenquote:Op zondag 8 januari 2012 17:46 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik denk dat die perks het niet eens waard zijn persoonlijk. Healen gaat al vrij hard voor weinig mana. (wel op een 100 HP mage moet ik bekennen).
Hoe is voor een fighter de verdeling HP en stamina eigenlijk?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Waarom krijg ik de Helm of Winterhold quest 2 maal opnieuw? Eerst werd mij gevraagd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit nou een bug, of is dit de normale gang van zaken en moet ik die helm dus een 2e keer ophalen?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:19 schreef GlenSpey het volgende:
Waarom krijg ik de Helm of Winterhold quest 2 maal opnieuw? Eerst werd mij gevraagd...Bij mij gebeurde dit ook nadat ik Thane was... maar vast niet zoals het bedoeld is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit nou een bug, of is dit de normale gang van zaken en moet ik die helm dus een 2e keer ophalen?I'm right and you know it![]()
Gebruik je stamina veel dan als fighter? En als boogschutter/sneak attack messenvechter (zeg maar assassin/thief dus?)quote:Op zondag 8 januari 2012 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik prop meestal veel in HP en weinig in stamina, echt iets van 10:1 ratio... kan beter 2:1 of 3:1 doenI'm right and you know it![]()
Als warrior voor powerattacks, als archer voor je zoom en voor sneak weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 8 januari 2012 18:31 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Gebruik je stamina veel dan als fighter? En als boogschutter/sneak attack messenvechter (zeg maar assassin/thief dus?)
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Waar gaat dat nou weer over?quote:Op zondag 8 januari 2012 01:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Deze mod toevallig al voorbij gekomen hier?Children of the night. What music they make.![]()
En dan rechtermuis.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dat heb ik al.quote:Die bedoel ik dus.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Die Lu'Ah Al-Skaven is ook moeilijk, met d'r ondode liefje die spell na spell op je afstuurt en steeds Draughts Murderboss Deathkings resurrect
Children of the night. What music they make.![]()
Ik en mijn maat tegen elkaar: 'wat gebeurt er toch in de lucht'. WHAHAHAHA!![]()
Best creepy en het maakt meteen een hele andere sfeer.![]()
![]()
![]()
Die probeerde ik, zeg, 20 levels na m'n eerst failure. Ik helemaal in spanning... Twee schoten en hij/zij was dood. Eerste moment dat ik me te overpowered voeldequote:Op zondag 8 januari 2012 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
Die Lu'Ah Al-Skaven is ook moeilijk, met d'r ondode liefje die spell na spell op je afstuurt en steeds Draughts Murderboss Deathkings resurrect![]()
![]()
Lol. Zo kan het ook, maar ik gebruik nooit bogen. Naja, soms, ff schieten en dan weer achter een pilaar schuilen, maar dat schoot niet op want ze healde zichzelf steeds weer. En ik probeer ook nooit zo'n Atronach te spammen, dat doe ik alleen als ik het echt niet zelf kan. Maar ik wist niet dat ze 2 Icestorms tegelijk kon gooien, die komen hard aan hoor op Expertquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die probeerde ik, zeg, 20 levels na m'n eerst failure. Ik helemaal in spanning... Twee schoten en hij/zij was dood. Eerste moment dat ik me te overpowered voelde
is er trouwens ook een Dragon Wall daar?
En er zij veel quests die uitkomen op Ansilvund zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan ik eindelijk weg uit die dungeon, het spel is daar al 4x vastgelopenIs dat het noorderlicht 2.0?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef FS1986NL het volgende:
Ik en mijn maat tegen elkaar: 'wat gebeurt er toch in de lucht'. WHAHAHAHA!![]()
[ afbeelding ]Children of the night. What music they make.![]()
Todd Howard is een Nazi?quote:Dat je beide partijen overtuigend voor nazi's kunt uitmaken zegt naar mijn mening wel genoeg.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Dat is niet noodzakelijk zo. Na je eerste encounter is haar level gelocked op die stand (zeg jouw level + 5 of 10 of zo?). ALs je dan pas na 20 level terugkomt ben je natuurlijk veel sterker. Nieuwe bazen zouden best weer jouw level en hoger kunnen zijn... waarschijnlijk ben je dan nog sterker (vanaf level 30 is er niet echt veel erg moeilijk meer tenzijn je bijna geen combat abilities getrained hebt.)quote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die probeerde ik, zeg, 20 levels na m'n eerst failure. Ik helemaal in spanning... Twee schoten en hij/zij was dood. Eerste moment dat ik me te overpowered voeldeI'm right and you know it![]()
Wat is dat?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef FS1986NL het volgende:
[ afbeelding ]I'm right and you know it![]()
Ga voor de Imperials naar Solitude om met Tullius te praten, en voor de Stormcloaks naar Windhelm om met Ulfric te pratenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef Burrito het volgende:
Hoe kies je dan Imperials/Stormcloaks? Ben level 19 ofzo maar geen idee![]()
Heb ik wat gemist?
Oh dan heb ik denk ik voor de Stormcloacks gekozen. Heb een quest van hun namelijk maar ik heb nou niet echt doorgehad dat ik echt een keuze aan het maken was. Ik wilde gewoon die quest ff meenemen![]()
Welke q is het? Dat je in het noordoosten zo'n ijsding moet verslaan?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:26 schreef Burrito het volgende:
Oh dan heb ik denk ik voor de Stormcloacks gekozen. Heb een quest van hun namelijk maar ik heb nou niet echt doorgehad dat ik echt een keuze aan het maken was. Ik wilde gewoon die quest ff meenemen[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Vermoedde ik al, zag hem zelf net voor 't eerst.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Al geweest
In 't vorige topic weliswaar.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=5253
Iemand daar al mee aan de gang geweest? Ziet er tof uit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
ja ikquote:Op zondag 8 januari 2012 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand daar al mee aan de gang geweest? Ziet er tof uit![]()
![]()
![]()
Heb ik eindelijk een paard gekocht, wil ik net beginnen met de reis en al die trappen naar de Greybeards, komt er een troll die het op mijn paard heeft voorzien en maakt hem dood. Moet ik helemaal gaan lopen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Hahaquote:Op zondag 8 januari 2012 21:48 schreef MaxC het volgende:
Heb ik eindelijk een paard gekocht, wil ik net beginnen met de reis en al die trappen naar de Greybeards, komt er een troll die het op mijn paard heeft voorzien en maakt hem dood. Moet ik helemaal gaan lopen
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.![]()
Heb helaas sinds kort een probleem! Er blijft de hele tijd ''To Skyrim'' in mn scherm staan! Wat ik ook probeer, het gaat niet weg. Iemand bekend met dit probleem?![]()
Heilige schijt, die moet ik hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand daar al mee aan de gang geweest? Ziet er tof uit
Ik dacht dat jij film zou gaan kijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heilige schijt, die moet ik hebben
Tevens een variatie op het arrow in the knee grapje:
Dat 'ie dat nog overleefd heeft
Echt, elke keer dat ik in Whiterun kom, kom ik die Severius Pelagia tegen, die ELKE KEER zegt: "There's a nip in the air. It won't be good for my crops. Never is" zegt. Om gek van te worden![]()
Van deze wordt je ook gek begeven moment: "Do you get to the Cloud District very often? Oh what am I saying, of course you don't..."quote:Op zondag 8 januari 2012 22:09 schreef DeHovenier het volgende:
Echt, elke keer dat ik in Whiterun kom, kom ik die Severius Pelagia tegen, die ELKE KEER zegt: "There's a nip in the air. It won't be good for my crops. Never is" zegt. Om gek van te worden![]()
Bah!![]()
![]()
![]()
Die hoor ik nooit?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:14 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Van deze wordt je ook gek begeven moment: "Do you get to the Cloud District very often? Oh what am I saying, of course you don't..."
Bah!![]()
Wat wel irri is, is dat als ik een savegame laad, dat ik dan niet eens kan rennen of lopen omdat ik overencumbured ben. Maar dat ben ik helemaal niet
Oh, dan is autorun weer een geswitched... heb ik hier ook, zelfs nadat ik een random toets (L) instelde ipv Capsquote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die hoor ik nooit?
Wat wel irri is, is dat als ik een savegame laad, dat ik dan niet eens kan rennen of lopen omdat ik overencumbured ben. Maar dat ben ik helemaal niet
Ulfric is Hitler. De goedgelovigheid van mensen gebruiken om H(eil)igh King van Skyrim te worden.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
All hail to Ulfric! You are the High King!![]()
en alle dark elves wegstoppen in een donker hoekje. om maar te zwijgen van zijn aanhang 'skyrim is for the nords'quote:Op zondag 8 januari 2012 22:49 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ulfric is Hitler. De goedgelovigheid van mensen gebruiken om H(eil)igh King van Skyrim te worden.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify![]()
Hmm, dan heb ik als neger redguard toch beter voor de imperials kunnen kiezen..quote:Op zondag 8 januari 2012 23:11 schreef Under_Score het volgende:
[..]
en alle dark elves wegstoppen in een donker hoekje. om maar te zwijgen van zijn aanhang 'skyrim is for the nords'![]()
Imperialsquote:Op zondag 8 januari 2012 23:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik als neger redguard toch beter voor de imperials kunnen kiezen..![]()
Het op een akkoordje gooien met de Thalmor, omdat ze de oorlog niet vol konden houden.. De Thalmor zelf laten vrij ondubbelzinnig weten dat ze de macht toch wel grijpen, als het hun uit komt. Alles beter dan de Empire![]()
![]()
Idd ook een hele duidelijke verwijzing naar de Joodse ghetto's in Polen ja...quote:Op zondag 8 januari 2012 23:11 schreef Under_Score het volgende:
[..]
en alle dark elves wegstoppen in een donker hoekje. om maar te zwijgen van zijn aanhang 'skyrim is for the nords'[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ben Thane van Riften, mooi punt om te rusten. Mijn misc quest zijn intussen ook weer overzichtelijk.
Heb alleen nog wel veel te veel quest-lines.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dus ik kom een frostdraak tegen, ik versla hem (uiteraard).
Vliegt er verderop nog 1, maar dan kom ik dit tegen
Dus nog even doorgaan zou ik zeggen. Het speelt veel prettiger met niet een hele shitload aan questsquote:Op zondag 8 januari 2012 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben Thane van Riften, mooi punt om te rusten. Mijn misc quest zijn intussen ook weer overzichtelijk.
Heb alleen nog wel veel te veel quest-lines.
vosss is de naam,
Ik heb nog 31 misc. questquote:Op zondag 8 januari 2012 23:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus nog even doorgaan zou ik zeggen. Het speelt veel prettiger met niet een hele shitload aan quests
De AI van Dragons die random spawnen mogen ze ook fixen, met hun aandachtsvermogen van een hamstergewoon bezig geweest om een Elder Dragon vanaf whiterun helemaal tot vlakbij Rorikstead te achtervolgend omdat ie steeds weer wat anders aanviel!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.![]()
Jij kan toch ook gewoon weglopen en wat anders aanvallen?quote:Op zondag 8 januari 2012 23:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
De AI van Dragons die random spawnen mogen ze ook fixen, met hun aandachtsvermogen van een hamstergewoon bezig geweest om een Elder Dragon vanaf whiterun helemaal tot vlakbij Rorikstead te achtervolgend omdat ie steeds weer wat anders aanviel!
![]()
Dat is voor de komende dagen/weken de planning.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus nog even doorgaan zou ik zeggen. Het speelt veel prettiger met niet een hele shitload aan questsAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ben al lvl 28 (tweede char) enn ik ben niet eens begonnen aan main quest
Siidequests zijn veel leuker
1ste char heb ik het mainquest al af..
Nord, heavy, Dual, rebellion
2de char , waar ik nu mee bezig ben
Woodenelf, light, bow, stealth, one handed annd block, imperial.
*updated*![]()
Moet de main quest nog afmaken. Ben lvl 41 ofzo. Was ff gestopt omdat ik weer verder wilde spelen met GFX mods. De texture mods enz waren toen nog bugged, kreeg steeds een CTD, moest dus de hele texture map verwijderen en besloot toen te wachten.
Morgen maar ff de latest mods installen. Oh eneh...need DLC....Aldmeri vs Empire plx.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat ben ik ook tegengekomen! Volgens mij liet Alduin die draag daar spawnen en vloog ie toen wegquote:Op zondag 8 januari 2012 23:30 schreef DeHovenier het volgende:
Dus ik kom een frostdraak tegen, ik versla hem (uiteraard).
Vliegt er verderop nog 1, maar dan kom ik dit tegen
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:14 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Van deze wordt je ook gek begeven moment: "Do you get to the Cloud District very often? Oh what am I saying, of course you don't..."
Bah!![]()
![]()
Die uitspraak van the cloud district ken ik eigenlijk niet uit het spel; maar ik heb ook pas twee keer the arrow in the knee comment gehad...quote:
Wel vaak en gisteren wel erg lomp getimed: Net buiten Solitude werd een random draak gespawned, handig want het was mijn eerste random draak voor dit character, dus fijn dat er tig guards zijn die meehelpen. Op een gegeven moment dat beest dood, en het eerste wat de guard zegt zodra hij zijn boog wegdoet en letterlijk in het skelet van die draak staat: "Mij cousin is out there fighting dragons and all I have is guard duty"...![]()
Nieuwe character: Joe the Magical Hobo
Ras: KhajiitOp dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.![]()
Ik wil niet weten wat voor spreuken Joe allemaal kentquote:Op maandag 9 januari 2012 10:11 schreef Kakpizza het volgende:
Nieuwe character: Joe the Magical Homo
Ras: Khajiit
vosss is de naam,
Die heb ik vermoord in zijn slaap, en zijn ontklede lichaam ligt op het haardvuur in de tavern.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:14 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Bah!
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Denk je nou echt dat de stormcloaks(zonder hulp van de speler) de Thalmor kan verslaan? Die leider(ulfric) is een egoistische sukkel die alleen maar de high king van skyrim wilt worden.(lijkt op hitler) Ze zijn racistisch tegen over alles wat niet Nord is,(Zeker de dark elven) en de Empire wilt gewoon het beste voor skyrim.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:21 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Imperials![]()
Het op een akkoordje gooien met de Thalmor, omdat ze de oorlog niet vol konden houden.. De Thalmor zelf laten vrij ondubbelzinnig weten dat ze de macht toch wel grijpen, als het hun uit komt. Alles beter dan de Empire![]()
Bij mij is zijn lijk verdwenen, hoop niet dat hij weer ergens levend opduiktquote:Op maandag 9 januari 2012 10:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Die heb ik vermoord in zijn slaap, en zijn ontklede lichaam ligt op het haardvuur in de tavern.![]()
![]()
![]()
Voor de Skyrim Fok!ers die iets nieuws willen proberen.
Ik raad het echt aan om het te kijken.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs![]()
Nee, eens dood is 'ie wel dood. Ik kreeg namelijk ook wat hired thugs op me afgestuurd. Die hadden een note bij zich waarop de opdracht stond mij een lesje te leren, uit naam van de vrouw van Nazeem. Wraaklustig character als ik ben heb ik haar vervolgens ook omgelegd.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mij is zijn lijk verdwenen, hoop niet dat hij weer ergens levend opduiktOp maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Terecht.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee, eens dood is 'ie wel dood. Ik kreeg namelijk ook wat hired thugs op me afgestuurd. Die hadden een note bij zich waarop de opdracht stond mij een lesje te leren, uit naam van de vrouw van Nazeem. Wraaklustig character als ik ben heb ik haar vervolgens ook omgelegd.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dat dacht ik. Dat is hoe deze Khajit rolt.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
99 problems but a bitch ain't one.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:34 schreef SiemeN het volgende:
Dat dacht ik. Dat is hoe deze Khajit rolt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:
i used to be an adventurer like you, but then swiper stole my arrows!Grote boze metalmeneer
Whehehequote:
Please consider the environment before printing this post.
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Haha have funquote:Op zondag 8 januari 2012 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heilige schijt, die moet ik hebben
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Gister geprobeerd, had een fps van 1quote:Daarna wat zitten rommelen in de configs maar het bleef abominabel triest, dus heb ik het er maar af gegooid.
lolquote:Op maandag 9 januari 2012 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister geprobeerd, had een fps van 1Daarna wat zitten rommelen in de configs maar het bleef abominabel triest, dus heb ik het er maar af gegooid.
Hoe heb jij het dan geïnstalleerd?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister geprobeerd, had een fps van 1Daarna wat zitten rommelen in de configs maar het bleef abominabel triest, dus heb ik het er maar af gegooid.
En welke videokaart heb je?
Ik heb hem ook draaien en zag gelijk verschil, maar ik bleef gewoon bij 60 fps.
Alleen ik haal hem denk ik ook eraf, het is of TE belicht of weer TE donker.
Nog een screen gister gemaakt om het effect te zien:![]()
![]()
Zoals die kerel het zei, gewoon de files in de map zetten waar TESV.exe staatquote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Hoe heb jij het dan geïnstalleerd?
En welke videokaart heb je?
Ik heb hem ook draaien en zag gelijk verschil, maar ik bleef gewoon bij 60 fps.
Alleen ik haal hem denk ik ook eraf, het is of TE belicht of weer TE donker.
Ik heb een Radeon HD 6850 (of 6870, weet het ff zo gauw niet). Snap ook niet dat het zo intens traag wordt aangezien Skyrim zelf aangeeft dat ik op Ultra kan spelen
Voor de modders hier:
Ik heb dus sinds kort een nieuwe pc, dus steam e.d. er opnieuw op moeten zetten. En dus ook skyrim opnieuw moeten downloaden. Maar de skyrim folder waar je dus de mods zou moeten droppen, zijn nu ineens BSA-files. M.a.w. niet te overschrijven. Dat was niet het geval op mijn vorige pc.
Is dat te veranderen door bepaalde instellingen?
Ik heb al een modmanager geprobeerd en die zegt dat ie de mods installeert, maar je merkt er ingame niets van.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Haha die ga ik de volgende keer proberen, klinkt leuk! Gewoon Skyrim als een beat 'um up spelen!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik raad het echt aan om het te kijken.![]()
![]()
Wat een bazencommentaarquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik raad het echt aan om het te kijken.![]()
Dat commentaarquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik raad het echt aan om het te kijken.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dat is nou een tik van mij, als ik een Dragon aanval ( of hij mij, whatever goes firstquote:Op zondag 8 januari 2012 23:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij kan toch ook gewoon weglopen en wat anders aanvallen?) dan moet en zal ik hem doden
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.![]()
Hallo nieuw hier. Ik ben ook van plan om een goede grapphic mod voor Skyrim te downloaden. Zijn er aanraders? Skyrim HD schijnt (zoals ik hierboven lees) erg onstabiel te zijn, klopt dit?![]()
Volgens mij heeft Drizzt het niet over Skyrim HD hoor..quote:Op maandag 9 januari 2012 15:54 schreef DeWessel het volgende:
Hallo nieuw hier. Ik ben ook van plan om een goede grapphic mod voor Skyrim te downloaden. Zijn er aanraders? Skyrim HD schijnt (zoals ik hierboven lees) erg onstabiel te zijn, klopt dit?
De grafische mods uit de OP schijnen allemaal erg goed te werken. Ik weet 't niet, heb er zelf nog geen geinstalleerd.![]()
Dit is diegene die Drizzt z'n fps naar 1 laat vallen:
En dit is skyrim HD:
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=607![]()
Idd, ik had het over die ENBSeries grahpics enhancement die dinges linktequote:Op maandag 9 januari 2012 15:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Drizzt het niet over Skyrim HD hoor..
De grafische mods uit de OP schijnen allemaal erg goed te werken. Ik weet 't niet, heb er zelf nog geen geinstalleerd.
Iemand?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:10 schreef The_Substitute het volgende:
Voor de modders hier:
Ik heb dus sinds kort een nieuwe pc, dus steam e.d. er opnieuw op moeten zetten. En dus ook skyrim opnieuw moeten downloaden. Maar de skyrim folder waar je dus de mods zou moeten droppen, zijn nu ineens BSA-files. M.a.w. niet te overschrijven. Dat was niet het geval op mijn vorige pc.
Is dat te veranderen door bepaalde instellingen?
Ik heb al een modmanager geprobeerd en die zegt dat ie de mods installeert, maar je merkt er ingame niets van.
Het zijn dus geen bestandsmappen meer, maar dit:
<klik om te vergroten>
Dus modden kan ik niet meer, want die .bsa-files zijn kennelijk zo ontworpen om overschrijven te voorkomen. Dus is dit weer een update o.i.d.?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
hahahahahahhaquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik raad het echt aan om het te kijken.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nee, je moet gewoon de textures uitpakken.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Iemand?
Het zijn dus geen bestandsmappen meer, maar dit:
[ link | afbeelding ]
<klik om te vergroten>
Dus modden kan ik niet meer, want die .bsa-files zijn kennelijk zo ontworpen om overschrijven te voorkomen. Dus is dit weer een update o.i.d.?
Als het goed is heeft Skyrim ingebouwde Archive Invalidation.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Die eerste loopt dus nog niet heel soepel?! Jammer!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:00 schreef Jeff89 het volgende:
Dit is diegene die Drizzt z'n fps naar 1 laat vallen:
En dit is skyrim HD:
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=607![]()
Hmm, ik weet niet wat ik van al die post process injectors moet vinden, meeste zien er vrij onrealistisch uit
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Bij Drizzt loopt hij niet soepel.. Dat zegt niet alles natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Die eerste loopt dus nog niet heel soepel?! Jammer!!!![]()
Lijken verdwijnen omdat ze worden 'begraven' of gecremeerd. Als het goed is vind je zijn kist of urn ergens in de Hall of the Dead in Whiterun. Bij mij ligt die irritante priester daar in elk geval al een tijdje, evenals Lydia (als ze die hebben kunnen vinden). Overigens heb ik die chick helemaal in het begin in Riverwood (zus van de trader) ook afgemaakt en die blijft wel liggen omdat ze daar niet zo'n hal hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mij is zijn lijk verdwenen, hoop niet dat hij weer ergens levend opduiktTranquillo![]()
Betere reden heb je niet nodig.quote:I am sworn to carry your burdens.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..![]()
Huh? Dat moet op een gegeven moment. Ze veranderd langzaam in een vampier en je moet haar doden voordat het te laat is. Dit komt voor in de mainquest. Ik hoop voor je dat je nog niet zo ver bent, anders heb je wss een best wel groot probleem.quote:![]()
![]()
Serieus?
Ik heb een trauma met het vampier-zijn.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
nee maar zou wel leuk zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 19:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Serieus?
Ik heb een trauma met het vampier-zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door maurisioo op 09-01-2012 19:28:01 ]![]()
Mja, ik heb m'n settings zelfs even op Low getest en toen had ik nog steeds een fps van 1quote:Op maandag 9 januari 2012 18:31 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Bij Drizzt loopt hij niet soepel.. Dat zegt niet alles natuurlijk.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Huh? Dat moet op een gegeven moment. Ze veranderd langzaam in een vampier en je moet haar doden voordat het te laat is. Dit komt voor in de mainquest. Ik hoop voor je dat je nog niet zo ver bent, anders heb je wss een best wel groot probleem.![]()
ik heb geen followers.
![]()
Waarom loopt die bij mij wel soepel dan, terwijl ik ook een HD 6870 heb.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Die eerste loopt dus nog niet heel soepel?! Jammer!!!
Zie pagina 3 en 5 voor een aantal screens die ik gemaakt heb met die mod.![]()
Dat meen je niet? Echt niet??quote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef Smoofie het volgende:
Ik ook niet, ze lopen alleen maar in de weg. Maar ze is geen vampier.
![]()
![]()
Hoe heb jij 't dan geïnstalleerd? Misschien zie ik wel iets enorm overduidelijks over het hoofdquote:Op maandag 9 januari 2012 19:35 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Waarom loopt die bij mij wel soepel dan, terwijl ik ook een HD 6870 heb.
Zie pagina 3 en 5 voor een aantal screens die ik gemaakt heb met die mod.
Mijn followers lopen meestal niet in de weg. Ze zitten meestal vast in de traps in crypts waarna ik ze nooit meer ziequote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef Smoofie het volgende:
Ik ook niet, ze lopen alleen maar in de weg. Maar ze is geen vampier.
![]()
![]()
Ik heb 'r niet vermoord. Toen ik haar voor het eerst meenam dacht ik dat het wel leuk zou zijn om een mammoet aan te vallen. Die bleek iets te sterk en er kwam ook een tweede mammoet aan. Toen ben ik weggerend en zag ik Lydia sterven, waarschijnlijk doordat ze twee hits binnen te korte tijd kreeg. Dat de tweede aanval al was ingezet voordat ze begon te kruipen (en dus niet meer wordt aangevallen) zeg maar. Ik ging gewoon door en later terug naar Whiterun met de gedachte dat ik haar weer 'levend kon kopen', zoals bij sommige andere gamesquote:. Bleek niet te kunnen, dus toen terug gegaan naar de plaats des onheil en daar kon ik haar niet meer vinden. Later nog een console command geprobeerd maar ze is toch echt dood. Ik mis haar verder niet, ze heeft maar een paar minuten achter me aangehobbeld tot de eerste de beste mammoet buiten Whiterun.
Nu carried Jordis mijn burdens.Tranquillo![]()
Lol mainquestchars kunnen niet doodquote:Op maandag 9 januari 2012 19:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Huh? Dat moet op een gegeven moment. Ze veranderd langzaam in een vampier en je moet haar doden voordat het te laat is. Dit komt voor in de mainquest. Ik hoop voor je dat je nog niet zo ver bent, anders heb je wss een best wel groot probleem.![]()
![]()
Ah jammer ik heb toch echt een persoon die de Golden Claw had gedood.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lol mainquestchars kunnen niet dood![]()
![]()
Maar die knakker is niet belangrijkquote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah jammer ik heb toch echt een persoon die de Golden Claw had gedood.
Net of die Lydia belangrijk isquote:Op maandag 9 januari 2012 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar die knakker is niet belangrijk![]()
![]()
![]()
Ga ik hem ook ff downloaden morgenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:35 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Waarom loopt die bij mij wel soepel dan, terwijl ik ook een HD 6870 heb.
Zie pagina 3 en 5 voor een aantal screens die ik gemaakt heb met die mod.Moet je nog iets speciaals doen bij het installeren, of gewoon in de Skyrim-map pleuren en Skyrim starten in Steam en voila het werkt?!
![]()
Juistem!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ga ik hem ook ff downloaden morgenMoet je nog iets speciaals doen bij het installeren, of gewoon in de Skyrim-map pleuren en Skyrim starten in Steam en voila het werkt?!
gewoon die files in je map plaatsen waar TESV staat, en dat is voldoende naar mijn weten.![]()
Ideaal!
Kreeg vandaag ook de wireless receiver binnen voor mijn Xbox 360 Controller. Ook ff gebruikt met Skyrim, heel handig. Wel spelen met controller, maar de voordelen van de mods kunnen ondervinden![]()
![]()
Mijn Companion.Zijn er drie reuzen zo'n magekamp aan het aanvallen. Ik kijk er op veilige afstand naar. Besluit mijn companion om opeens die reuzen aan te gaan vallen.
![]()
![]()
Ik ben toen maar weggerend.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik speel liever op zeker en veilig, dan dat ik mijn eigen dood tegemoet ga, door reuzen aan te vallen.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:05 schreef ems. het volgende:
Die companion heeft duidelijk meer cohones dan jij.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Waar heb je die ergens gekochtquote:Op maandag 9 januari 2012 22:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ideaal!
Kreeg vandaag ook de wireless receiver binnen voor mijn Xbox 360 Controller. Ook ff gebruikt met Skyrim, heel handig. Wel spelen met controller, maar de voordelen van de mods kunnen ondervinden?
Ebay. Euro of 7 geloof ikquote:Op maandag 9 januari 2012 23:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar heb je die ergens gekocht?
![]()
archery op 100, en de hoogste perk ervoor is extreem gaafzon super moeilijke vijand paralyzen en dan gewoon doodleuk doodslaan met je pantoffel
Grote boze metalmeneer
Ik heb heb uit china:quote:Op maandag 9 januari 2012 23:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar heb je die ergens gekocht?
http://www.dealextreme.co(...)r-for-pc-black-56546
http://www.dealextreme.co(...)-pc-white-grey-47380
Ze zijn er in wit en zwart. Ik geloof in totaal ook iets van 7 of 8 euro incl verzendkosten.
Werkt perfect
Ik heb niet meer op de pc gespeeld sinds ik hem heb
vosss is de naam,
360 bedoel je neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef vosss het volgende:
Ik heb niet meer op de pc gespeeld sinds ik hem heb![]()
![]()
Nouja ik bedoelde dat ik via mijn pc op de bank gespeeld heb met die wireless gaming receiver en controller.
Dus wel op de PC gespeeld, maar niet achter de pc, maar op de bank.
vosss is de naam,
OW hier nu ook weer
vosss is de naam,
ENB loopt bij mij wel redelijk, maar ik vind het eigenlijk niet erg mooi. Veel te licht naar mijn mening...![]()
Ik hou het gewoon bij een van die eerste versies van FXAA PI (lower saturation).
Ik heb nog een hele zooi andere custom settings geprobeerd, maar ik vind dat toch de mooiste
vosss is de naam,
De eerste preset is toch die higher saturation? Ik heb juist de lower saturation omdat het me anders allemaal veel te vrolijk word
vosss is de naam,
Ik kan Markath niet meer in. Heb een boete op m'n hoofd staan, maar kan niet afbetalen, de gevangenis in of briben. Gesprek loopt telkens uit op vechten (wel weer ideaal om Block en Heavy Armor te levellen)![]()
Ja die heb ik gister ook gezien, al was daar wel een hoop gezeik mee met x64quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb heb uit china:
http://www.dealextreme.co(...)r-for-pc-black-56546
http://www.dealextreme.co(...)-pc-white-grey-47380
Ze zijn er in wit en zwart. Ik geloof in totaal ook iets van 7 of 8 euro incl verzendkosten.
Werkt perfect
Ik heb niet meer op de pc gespeeld sinds ik hem heb
Oh moet je die doden? Bij mij rende hij er vandoor toen ik hem uit de spinnenwebben had bevrijd. Drie kamers verder vind ik hem dood in een kamer met van die on-doden. Blijkbaar hadden zij het klusje al voor mij gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah jammer ik heb toch echt een persoon die de Golden Claw had gedood.![]()
![]()
Hij werkte hier eigenlijk vrijwel meteen op W7x64. Enige probleem was dat ik niet wist dat ik dat connect knopje op de controller moest gebruiken. Daar heb ik een uur naar lopen zoeken waarom ie niets deedquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die heb ik gister ook gezien, al was daar wel een hoop gezeik mee met x64![]()
vosss is de naam,
Zoals mijn Demora Lord zou zeggen, "I smell weakness!"quote:Op maandag 9 januari 2012 23:05 schreef ems. het volgende:
Die companion heeft duidelijk meer cohones dan jij.![]()
Heb een beetje enchanting gelevelled. Al mijn destruction spells kosten nu 0 mana! Heb ook 500 mana met enchants nu, maar moet nodig werken aan mijn health. Ik word soms gewoon ge-oneshotinclusief zo een filmpje.
![]()
Ik heb Lydia geofferd voor een quest.
Gister quest afgemaakt voor zo'n hondje.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Naar mijn huis, fasttravel naar die plek waar ik iemand moest opofferen, draakje klapperen, klaar.quote:
Ben nu ook bij de companions quest dat ik mijn weerwolf kan curen, maar zie het nut niet, het is handig voor heel soms en voor de rest heb ik er geen last van.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Leuk?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:51 schreef Barbapapamama het volgende:
Wat is het doel van een weerwolf zijn?
Wat is het doel van een spel spelen.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
w00t, boots met een muffle enchant erop gevonden
Dan moet je verder met de main quest totdat je een onderhandelingsmissie moet organiseren. Dan moet je kiezen dat de stormcloaks the reach, dus markarth, krijgen... dan ben je je bounty kwijt omdat de heerser verandertquote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:51 schreef Young_David het volgende:
Ik kan Markath niet meer in. Heb een boete op m'n hoofd staan, maar kan niet afbetalen, de gevangenis in of briben. Gesprek loopt telkens uit op vechten (wel weer ideaal om Block en Heavy Armor te levellen)werkte bij mij wel.
![]()
Sjezus. Al 3 weken elke keer een uurtje spelen. En ben net pas "die hele lange trap" op geweest. Volgens mij ben ik rond december wel een keer rond 100%.
Heb nogal de neiging om rond te gaan dwalen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ben ik trouwens de enige die een hoop song of ice and fire referenties ziet?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Nightingale?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
w00t, boots met een muffle enchant erop gevondenFlesje bier![]()
Nope. Ik vind het hele verhaal ook erg veel weg hebben van een (veel zwakkere) song of fire and ice.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben ik trouwens de enige die een hoop song of ice and fire referenties ziet?
King in the north!
Conscience do cost.![]()
Op zoek naar cersei dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Nope. Ik vind het hele verhaal ook erg veel weg hebben van een (veel zwakkere) song of fire and ice.
King in the north!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Nee, random iron boots in een chestquote:Lekker dat je muffle het ook doet met een doodgewone petty soulgem
edit: heb een nieuwe dunmer genaamd Drizzt gemaakt (dankzij de mod waardoor dunmer nu ook paarse ogen hebben), kerel doet aan dualwield, light armor, sneak, archery en enchant, daar is de muffle naartoe gegaan.
Ik trouwen, m'n vrouwtje loopt de kerk uit en is mee pleiten. Nooit meer gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Degodvader het volgende:
Ik trouwen, m'n vrouwtje loopt de kerk uit en is mee pleiten. Nooit meer gezien...Trouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een eenzame baas die elke enemy sloopt. Fuck de mainquest, ik moet naar Solitude voor dat feestje ofzo. Ik heb nu heel m'n questlist opgeruimd van elke andere quest, op die Stones of Barenziah, Skyrim War (Stormcloaks), Dark Bro's Forever en de mainquest na.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:07 schreef Degodvader het volgende:
Ik trouwen, m'n vrouwtje loopt de kerk uit en is mee pleiten. Nooit meer gezien...Moet je nog eens goed zoeken bij het altaar. Mij overkwam hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bahahahaquote:Op zondag 8 januari 2012 22:14 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Bah!![]()
![]()
Toen Lydia in mijn huis woonde vond ik het best.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb Lydia geofferd voor een quest.
Gister quest afgemaakt voor zo'n hondje.
Toen ze ook nog een opmerking maakte over dat ik voorzichtig moet zijn heb ik haar naar een dungeon meegenomen en afgemaakt.
Ik haat Lydia....![]()
Ik loop al weken met die Kahvozein's Fang in mijn inventory en ben er nou pas achter dat je daarmee dragon heart scales uit dooie draken kan halen.![]()
Say whutquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:37 schreef NorthernStar het volgende:
Ik loop al weken met die Kahvozein's Fang in mijn inventory en ben er nou pas achter dat je daarmee dragon heart scales uit dooie draken kan halen.
Het is een spel hè?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Toen Lydia in mijn huis woonde vond ik het best.
Toen ze ook nog een opmerking maakte over dat ik voorzichtig moet zijn heb ik haar naar een dungeon meegenomen en afgemaakt.
Ik haat Lydia....
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ja precies.quote:
Ik heb het opgezocht omdat ik die fang maar niet kwijt raakte
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Alteration_Ritual_Spell
Als je die fang in je hand houdt als je de dragon loot krijg je ze automatisch. En anders moet je met de fang op het skelet slaan.![]()
Whahaahahhahahaquote:![]()
![]()
Damn er is ook overal een filmpje over.![]()
![]()
![]()
CUNT!quote:
Zeg het toch gewoon
quote:
Hmm wat moet ik kiezen.
Stormcloak of imperial
En wat zijn de speciale dingen die je mag doen als je stormcloak kiest.
En welke speciale dingen als je imperial doet![]()
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:32 schreef Terriroty het volgende:
Hmm wat moet ik kiezen.
Stormcloak of imperial
En wat zijn de speciale dingen die je mag doen als je stormcloak kiest.
En welke speciale dingen als je imperial doet
Niks en niks.
Maar kun je als je stormcloak kiest nog wel in de imperial steden?quote:Maakt niet uit.
Niks en niks.![]()
Yup, allemaal geen probleem (belachelijk toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Terriroty het volgende:
[..]
Maar kun je als je stormcloak kiest nog wel in de imperial steden?)
Raar als wij oorlog tegen de duiters gaan voeren zijn we daar toch ook niet meer goed welkom :Squote:Yup, allemaal geen probleem (belachelijk toch?)
![]()
Ik heb gekozen voor de Imperials en was toen in Blackwater Crossing, en heb daar ook gewoon even gepraat met die Stormcloak soldiers.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, allemaal geen probleem (belachelijk toch?)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Please consider the environment before printing this post.
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drinking game al gespeeld?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:34 schreef JellyBeanz het volgende:
Kan iemand mij een goede sidequest aanraden?
Die leuk en lang duurtTranquillo![]()
Even een vraagje... ik ben bezig geweest met de quests voor de Bard Academy.
Ik moest een Flute, Lute en nog iets zoeken.... Die Flute en Lute heb ik en heb ik ook als quest ingeleverd... maar het gaat niet uit mijn inv en het weegt toch wel 2 kilo per stuk (is soms net iets teveel). Iemand enig idee wat ik eraan kan doen? (speel op de PS3 btw)Everybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥![]()
nicequote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij werkte hier eigenlijk vrijwel meteen op W7x64. Enige probleem was dat ik niet wist dat ik dat connect knopje op de controller moest gebruiken. Daar heb ik een uur naar lopen zoeken waarom ie niets deed![]()
Je bent ook niet herkenbaar als deel van de tegenpartij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor de Imperials en was toen in Blackwater Crossing, en heb daar ook gewoon even gepraat met die Stormcloak soldiers.I'm right and you know it![]()
Volgens mij wegen quest items niet echt iets. Ook deze rest-items niet dacht ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:29 schreef GhostWhisperer het volgende:
Even een vraagje... ik ben bezig geweest met de quests voor de Bard Academy.
Ik moest een Flute, Lute en nog iets zoeken.... Die Flute en Lute heb ik en heb ik ook als quest ingeleverd... maar het gaat niet uit mijn inv en het weegt toch wel 2 kilo per stuk (is soms net iets teveel). Iemand enig idee wat ik eraan kan doen? (speel op de PS3 btw)
PS: ook al wegen ze wel wat je kan er op een PS niets aan doen
I'm right and you know it![]()
Sodeju, dat was Krosis + Dragon op lvl 10Kostte me in totaal 17 healpots, 3 stampots (voor powerattacks) en 5 manapots om tussendoor ook ff gewoon te healen, maar ze zijn dood!
Is het nu echt leuk om 20x opnieuw te beginnen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sodeju, dat was Krosis + Dragon op lvl 10Kostte me in totaal 17 healpots, 3 stampots (voor powerattacks) en 5 manapots om tussendoor ook ff gewoon te healen, maar ze zijn dood!
Een moeilijk gevecht is toch altijd leuk. Als je niet moet reloaden is het ook niet echt moeilijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Is het nu echt leuk om 20x opnieuw te beginnen?
Ik geloof dat ik in eerste instantie bij Krosis (na veel reloads toen ik probeerde te vechten) uiteindelijk naar de berg kant in het zuiden gerend ben (mijn meest basale summon liep daar ergens rond) en toen ik de woorden had ben ik snel de berg op gerend en vervolgens de berg af (ook dat kostte nog enkele reloads Krosis one shotte me keer op keer.. en anders de atronach of de draak wel. Krosis pas later gedood
I'm right and you know it![]()
Ik ben een echte alt(ernative characters)-master, heb er in WoW (wowquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Is het nu echt leuk om 20x opnieuw te beginnen?) ook iets van 40 ofzo
Doe je hele inventory maar eens in een kist, kun je zien hoeveel overbodige rommel en gewicht je meetorst.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:56 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Volgens mij wegen quest items niet echt iets. Ook deze rest-items niet dacht ik.
PS: ook al wegen ze wel wat je kan er op een PS niets aan doen![]()
Ik had Krosis ge2shot
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Welk lvl was je?quote:
Ik was trouwens totaal vergeten dat Krosis bij Shearpoint in de kist lag. Ik stond de bandits van Vaultheim Keep in mekaar te beuken en zag ineens die drakenkop op m'n radar tevoorschijn komen, ik er naartoe, zie (uiteraard) die draak op de muur zitten en ga erop af. Beetje vechten met dat beest en ineens hoor ik dat geluid van iets dat uit een kist komt (zoals een draugr), 3 sec later had ik een fireball in m'n nek en begon als een gek op Krosis in te hakken
Kon hem uiteindelijk dmv meppen en shouten richting een klif dwingen en hem er vervolgens afbeuken. Heb het toen afgemaakt met m'n boog
Ik benopnieuw begonnen nadat ik patch 1.3 heb geinstalleerd. Er is volgens iets veranderd met de respawns van bandieten in Skyrim dwz niet in dungeons? Misschien kan iemand het bevestigen?
Zeer lichte spoileralert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.![]()
Ik kocht vanmiddag alweer mijn derde paard.... loop een pad op in het oosten van de map, komen er 3 beren en een spin! Dag dag paardje.... toch weer lopen
Everybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥![]()
Ja, dat zei je al volgens mij x'D. Ze wegen 2 kilo per stuk, en aangezien ik vaak om 0,5 kilo al moeite heb is dat niet handig.... maar goed, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:56 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Volgens mij wegen quest items niet echt iets. Ook deze rest-items niet dacht ik.
PS: ook al wegen ze wel wat je kan er op een PS niets aan doenEverybody sing, like it's the last song you will ever sing. Everybody live, like it's the last day you will ever see. Tell me tell me, do you feel the pressure now? ♥![]()
iksdee iksdeequote:Op woensdag 11 januari 2012 00:44 schreef GhostWhisperer het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al volgens mij x'D. Ze wegen 2 kilo per stuk, en aangezien ik vaak om 0,5 kilo al moeite heb is dat niet handig.... maar goed, maakt niet uit.
Wat moet je trouwens met een paard? Zelf rennen is een stuk relaxter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Skillstorm op 11-01-2012 01:01:26 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:06 schreef Skillstorm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Hmm....ach ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
AHA! Ik ben er eindelijk achter hoe ik m'n wapens tijdens het enchanten kan renamenHet lukte me nooit, niet met R, F, T of whatever... als je links onderin op Rename Item klikt komt er een knipperend streepje vóór de huidige naam van het item dat je dus in beeld ziet te staan.
Even de naam wissen, nieuwe naam invoeren en op enter rammen. De nieuwe naam staat nu in caps maar dat wordt automatisch bijgewerkt als je het item gecreëerd hebt
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:55 schreef Skillstorm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zat ik toen ook een hele tijd over te twijfelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens las ik dat je dit het beste kunt doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk trouwens ook dat ze schuldig is, maar ik heb me toch laten inpakken door een 'pretty face'![]()
![]()
Speel je het nog steeds elke dag joh?quote:Op woensdag 11 januari 2012 03:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
AHA! Ik ben er eindelijk achter hoe ik m'n wapens tijdens het enchanten kan renamenHet lukte me nooit, niet met R, F, T of whatever... als je links onderin op Rename Item klikt komt er een knipperend streepje vóór de huidige naam van het item dat je dus in beeld ziet te staan.
Even de naam wissen, nieuwe naam invoeren en op enter rammen. De nieuwe naam staat nu in caps maar dat wordt automatisch bijgewerkt als je het item gecreëerd hebt![]()
![]()
Neuh, tegenwoordig wat minderquote:Op woensdag 11 januari 2012 03:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Speel je het nog steeds elke dag joh?
Ik doe het de laatste tijd ook wat rustiger aan; al heb ik gistermiddag wel de hele middag zitten gamen
vosss is de naam,
Ik doe 1 quest per dag ofzo. Gisteren The Forbidden Legend gedaan. Die 2de van die 3 klapjosti's was nog best moeilijk te ownen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 05:53 schreef vosss het volgende:
Ik doe het de laatste tijd ook wat rustiger aan; al heb ik gistermiddag wel de hele middag zitten gamen
Vraagje, als ik Falkreath annexeer met de Stormcloacks, zonder dat ik alle missies daar gedaan heb. Kan ik die missies dan nog doen?![]()
Goeie vraag, toen ik een keer met de Stormcloaks Whiterun overnam had ik nog een q in te leveren bij Proventus, even later stond de q marker in Solitudequote:Op woensdag 11 januari 2012 07:22 schreef Amoeba het volgende:
Vraagje, als ik Falkreath annexeer met de Stormcloacks, zonder dat ik alle missies daar gedaan heb. Kan ik die missies dan nog doen?Heb de q niet ingeleverd omdat ik m'n char beu was, dus geen idee of het nog te doen is.
Ja je kan wel doen of ik debiel ben en het verzin maar dan heb je nog geen gelijk. Ik heb net om het te bewijzen even alles gedropt behalve quest itemsquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:44 schreef GhostWhisperer het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al volgens mij x'D. Ze wegen 2 kilo per stuk, en aangezien ik vaak om 0,5 kilo al moeite heb is dat niet handig.... maar goed, maakt niet uit.
16 x stone of Barenziah (16x 0.5)
Attunement sphere 0
runed lexicon 0
Rjorn;s Drum 4
Pantae's flute 2
Finn's lute 4
Zou dus volgens jouw FOUTE gedachten 18 aan gewicht moeten hebben.. maar wonder boven wonder staat de gewichts meter op 0.
Het maakt niets uit wat het spel aangeeft dat ze zouden wegen of wat jij DENKT dat ze wegen: ze wegen NIETS (op de PC). Quest items zie je niet kan droppen wegen nooit iets heb ik begrepen.I'm right and you know it![]()
Juist.. jij hebt dus ook ongelijk (voor de PC versie en laten we eerlijk zijn.. de rest telt niet.. Creation Kit wtf).quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Doe je hele inventory maar eens in een kist, kun je zien hoeveel overbodige rommel en gewicht je meetorst.
Heb je het zelf al eens geprobeerd?I'm right and you know it![]()
Zn toon stond me niet aanquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:43 schreef Hooidraad het volgende:
Wat is dit voor wednesday morning rage?
Je hebt wel gelijk hoor, daar niet van
En die 2e grapjas zegt dat ik iets moet testen zonder dat ie het zelf gedaan heeft.. over dom gesproken.I'm right and you know it![]()
ik gebruik de sneakrollquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
iksdee iksdee
Wat moet je trouwens met een paard? Zelf rennen is een stuk relaxterdan wordt je ook niet gezien. Ninjastyle!
Grote boze metalmeneer
kan je ze na de tijd nor renamen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 03:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even de naam wissen, nieuwe naam invoeren en op enter rammen. De nieuwe naam staat nu in caps maar dat wordt automatisch bijgewerkt als je het item gecreëerd hebtGrote boze metalmeneer
Ik ben nog helemaal niet ver in dit spel, maar heb besloten helemaal voor magie te gaan. Nou heb ik dus een shitload aan armor en weapons die ik graag wil verkopen. Waar krijg je er het meeste geld voor?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Gewoon even bij meerdere vendors langsgaan en dumpen. Je pakt zoveel troep op dat je binnen de kortste tijd een grote bonk geld hebt. Als het kan moet je even proberen zoveel mogelijk soul gems te krijgen (zelfs petty), vullen en dan troep enchanten voordat je het verkoopt. Zo level je enchanting en krijg je er veel meer geld voor.
btw, een weerwolf zijn is handig omdat je dan immuun bent voor alle ziektes.
[ Bericht 21% gewijzigd door Nezhi op 11-01-2012 15:19:32 ]![]()
je krijgt overal hetzelfde maar whiterun is het handigst. 2 blacksmiths en general goods storequote:Op woensdag 11 januari 2012 14:44 schreef delano.888 het volgende:
Ik ben nog helemaal niet ver in dit spel, maar heb besloten helemaal voor magie te gaan. Nou heb ik dus een shitload aan armor en weapons die ik graag wil verkopen. Waar krijg je er het meeste geld voor?![]()
Ik dacht je krijgt vast meer bij bepaalde mensen, blijkbaar niet, daarom maar ff alles bij de drunken huntsman gedropt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Weten jullie hoe je het snelst op een leuke manier conjuration kan levellen? Het is nogal laag waardoor mijn atronachs ge-oneshot worden, en bound sword doet niet bijster veel schade. Ik kan natuurlijk ook rondjes rennen+bound sword casten met een troll achter me aan maar dat is niet zo spannend![]()
![]()
Ik heb het uiteindelijk gedaan op de manier die je als laatste noemt, anders lukte het écht niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:39 schreef Nezhi het volgende:
Weten jullie hoe je het snelst op een leuke manier conjuration kan levellen? Het is nogal laag waardoor mijn atronachs ge-oneshot worden, en bound sword doet niet bijster veel schade. Ik kan natuurlijk ook rondjes rennen+bound sword casten met een troll achter me aan maar dat is niet zo spannend
Dus helaas zit er waarschijnlijk niets anders op dan 'n Atronach summonen, die voor je laten vechten en ondertussen Bound Weapons te spammen![]()
![]()
Makes no sense btw dat alles shops het zelfde geven voor armor, wapens ed, is dat echt zo? In vrijwel alle RPG's zijn er altijd plekken waar je met wat meer moeite heen moet maar meer krijgt voor je loot. Jullie weten het zeker?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
is volgens mij altijd zo geweest in de elder scrolls seriesquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:11 schreef delano.888 het volgende:
Makes no sense btw dat alles shops het zelfde geven voor armor, wapens ed, is dat echt zo? In vrijwel alle RPG's zijn er altijd plekken waar je met wat meer moeite heen moet maar meer krijgt voor je loot. Jullie weten het zeker?![]()
Ok, klinkt al iets logischer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:19 schreef ardi het volgende:
Hoeveel je krijgt is afhankelijk van je Speechcraft stat & perks.T is me eerstequote:Op woensdag 11 januari 2012 17:20 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
is volgens mij altijd zo geweest in de elder scrolls seriesthanks beiden
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
![]()
Hoe kan ik speech eik een beetje fatsoenlijk opkrikken?
Loopt dat sneller op als ik zo een amulet voor betere prizes omdoe?
vosss is de naam,
Zo'n amulet doet precies wat 'ie zegt, de prijzen wat beter maken, heeft niks met speechcraft te maken. Verder vind ik het persoonlijk net zo'n tamme skilltree als lockpickingquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:55 schreef vosss het volgende:
Vosss, Drizzt, en evt anderen...
Jullie zitten volgens mij bij mij in de buurt qua videokaarten (dacht ik). Op welke instellingen spelen jullie?
Ik heb de HD6990, maar als ik skyrim op de hoogste settings zet, krijg ik een erg hoge frameratedrop. Komt dat gewoon door dat lage ram-gebruik? Ik heb nl. niet het idee dat die steam-update voor een verbetering heeft gezorgd, door 'de steam-versie te upgraden naar 4 Gb'.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Hmm, op ultra merk ik wel dat het spel wat trager wordt, maar echt schokkerig is het niet. Heb het maar op high gezet voor een smoothere gameplayquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef The_Substitute het volgende:
Jullie zitten volgens mij bij mij in de buurt qua videokaarten (dacht ik). Op welke instellingen spelen jullie?
Ik heb de HD6990, maar als ik skyrim op de hoogste settings zet, krijg ik een erg hoge frameratedrop. Komt dat gewoon door dat lage ram-gebruik? Ik heb nl. niet het idee dat die steam-update voor een verbetering heeft gezorgd, door 'de steam-versie te upgraden naar 4 Gb'.
Als het nodig is doe ik de 'Amulet of Dibella' om (+10) en de 'Masque of Clavicus Vile' op (+10).quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:55 schreef vosss het volgende:
Ik heb ook aardig wat in speech getraind bij die gast met die kerstmuts in de Bards College.![]()
Hmz, die heb ik ook allebei. Kan ik die ook omdoen om skills in die tree te unlocken? Ik kom er namelijk nog wat tekort en wil wel overal mn loot kunnen verkopen, gejat dan bedoel ik, en ik wil kunnen investeren en ik wil dat iedere shopkeeper er 1000 bij krijgt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als het nodig is doe ik de 'Amulet of Dibella' om (+10) en de 'Masque of Clavicus Vile' op (+10).
Ik heb ook aardig wat in speech getraind bij die gast met die kerstmuts in de Bards College.
Kan ik die dingen aandoen, skill unlocken en dan weer afdoen?
vosss is de naam,
Ik heb een i5 2500K en een 6870 en 8gb intern, alles op stock en ik draai hem op ultra, alles volle bak erin en wat initweaks (bv ugridstoload op 9 ipv 5) en een hele shitload aan highresmods en dat gaat prima.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef The_Substitute het volgende:
Ik heb de HD6990, maar als ik skyrim op de hoogste settings zet, krijg ik een erg hoge frameratedrop. Komt dat gewoon door dat lage ram-gebruik? Ik heb nl. niet het idee dat die steam-update voor een verbetering heeft gezorgd, door 'de steam-versie te upgraden naar 4 Gb'.
Helemaal vloeiend is het niet, maar bij een dergelijke game hoe ik ook niet constant 60+ fps te hebben. Ik heb geen idee hoeveel fps ik heb maar als ik moet gokken dan zit het rond de 30 met af en toe dipjes richting de 22 ofzo.
Ow en sinds ik op mn tv speel (die helaas slechts 1360x768 resolutie heeft) draait het wel beter want mn pc hoeft nu veel minder pixels te berekenen tov mijn 1920x1200 resolutie op de pc.
vosss is de naam,
Hoe doe ik dat; dat was mn eerdere vraag ook dacht ik. Moment even teruglezenquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef SoldMayor het volgende:
Boost gewoon je speech skill..
In een half uur van level 1 naar 100.
vosss is de naam,
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat; dat was mn eerdere vraag ook dacht ik. Moment even teruglezenJa, dat was mn eerdere vraag zo te zienquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:55 schreef vosss het volgende:
vosss is de naam,
Easy Speech Skill Improvementquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat; dat was mn eerdere vraag ook dacht ik. Moment even teruglezenHet is simpel... alleen moet je dus wel ff een tijdje op die ene optie blijven klikken.quote:1.Take off for Riften. A guard will be waiting outside the door.
2.Bribe, persuade, or intimidate the guard to let you inside. When you’re in the town, enter the Black Briar Meadrey. Save your game before continuing.
3.You’re looking for Ungrien in the tavern. Just wait if he isn’t around, he’ll eventually show up at the bar.
4.Talk to Ungrien, and choose the “Tell Me About…” speech option. Then choose to Bribe him.
5.After bribing him, choose the “Tell me About…” speech option again. Now, instead of trying to Bribe him, try to Persuade him.
6.Choose the Bribe speech option again, whether you succeed or fail trying to Persuade Ungrien doesn’t matter.
7.Choose the “Tell me About…” option a third time. Then choose the Persuade option for a second time.
8.Now, just keep choosing the Persuade option. You’ll continue to gain Speech skill points. It’s just that easy.![]()
Je boost je speechcraft door successvolle persuasions, bribes en ook door het kopen en verkopen van itemsquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat; dat was mn eerdere vraag ook dacht ik. Moment even teruglezen. Hoe hoger de prijs hoe meer speechcraft xp je verdient.
![]()
Nee, werkt niet voor perks.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Hmz, die heb ik ook allebei. Kan ik die ook omdoen om skills in die tree te unlocken? Ik kom er namelijk nog wat tekort en wil wel overal mn loot kunnen verkopen, gejat dan bedoel ik, en ik wil kunnen investeren en ik wil dat iedere shopkeeper er 1000 bij krijgt.
Kan ik die dingen aandoen, skill unlocken en dan weer afdoen?Dan kun je net zo goed een cheat code invoeren.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Easy Speech Skill Improvement
[..]
Het is simpel... alleen moet je dus wel ff een tijdje op die ene optie blijven klikken.![]()
Hoezo zelf niet getest.quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Zn toon stond me niet aan
En die 2e grapjas zegt dat ik iets moet testen zonder dat ie het zelf gedaan heeft.. over dom gesproken.Voor diplomatic immunity moet je alles afstaan en ik had iets van 25 aan gewicht. Wat moet dat anders zijn dan de questitems? Je hebt verder alleen party clothes en shoes die iets van 3 in totaal wegen.
Ik zou niet weten waar het extra gewicht anders vandaan komt.![]()
![]()
Ach je hebt dan nog wel het gevoel dat je eerlijk speelt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een cheat code invoeren.
Ik spawn altijd vijanden zodat ik geen grotten enzo in hoef en mijn eigen vijanden kan bepalen![]()
![]()
![]()
Man man man... ik probeer van lydia af te komen zonder haar zelf dood te maken, neem haar mee naar een giant kamp, dump haar en kill1 giant die achter me aankomt, lydia de lucht in, komt er een 2e giant aan, ik rennen en schieten, giant dood, wie staat er achter me? lydia....
Wat is verder een leuke follower?![]()
Ahtar en Cosnach vind ik wel tof.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Cremesoep het volgende:
Man man man... ik probeer van lydia af te komen zonder haar zelf dood te maken, neem haar mee naar een giant kamp, dump haar en kill1 giant die achter me aankomt, lydia de lucht in, komt er een 2e giant aan, ik rennen en schieten, giant dood, wie staat er achter me? lydia....
Wat is verder een leuke follower?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Cicero ftwquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Cremesoep het volgende:
Wat is verder een leuke follower?
*hoest* cheater! *kuch*quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ach je hebt dan nog wel het gevoel dat je eerlijk speelt.
Ik spawn altijd vijanden zodat ik geen grotten enzo in hoef en mijn eigen vijanden kan bepalen![]()
Het is wel algemeen bekend dat de items van de Bards College geen gewicht met zich meedragen als je klaar bent met die quests. Vaag dat het bij jou dan niet zo blijkt te zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hoezo zelf niet getest.Voor diplomatic immunity moet je alles afstaan en ik had iets van 25 aan gewicht. Wat moet dat anders zijn dan de questitems? Je hebt verder alleen party clothes en shoes die iets van 3 in totaal wegen.
Ik zou niet weten waar het extra gewicht anders vandaan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, wel goed om te weten dat je bij Diplomatic Immutity alles moet afstaan. Krijg je je spullen wel weer terug?
Of kan ik beter uit voorzorg al m'n spullen dumpen in m'n huis?![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het is wel algemeen bekend dat de items van de Bards College geen gewicht met zich meedragen als je klaar bent met die quests. Vaag dat het bij jou dan niet zo blijkt te zijn.Tis geen woensdag morgen meer.. maar anders.. ze houden wel stug vol de idioten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, wel goed om te weten dat je bij Diplomatic Immutity alles moet afstaan. Krijg je je spullen wel weer terug?
Of kan ik beter uit voorzorg al m'n spullen dumpen in m'n huis?
Anyway op jouw vraag: je krijgt het wel terug. Waarschijnlijk heb je dan wel zoveel op gepikt dat je te veel hebt. Voor je eraan begint je inventory opschonen kan dus ook geen kwaad.
(PM enige kans om een steentje van Barenziah te krijgen daar begreep ik)I'm right and you know it![]()
[..]
Het is wel algemeen bekend dat de items van de Bards College geen gewicht met zich meedragen als je klaar bent met die quests. Vaag dat het bij jou dan niet zo blijkt te zijn.Je krijgt het na de quest terug zodra je met Christine (zo heet ze toch, die van de Blades?) praat. Maar je kunt wel een aantal voorwerpen meegeven aan die gast, zodat je daarbinnen ook nog wat hebt (als je niks meegeeft, zorg dan op zn minst voor een save van vlak voor je de missie aangaat, just in caseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, wel goed om te weten dat je bij Diplomatic Immutity alles moet afstaan. Krijg je je spullen wel weer terug?
Of kan ik beter uit voorzorg al m'n spullen dumpen in m'n huis?)
![]()
Barbas werkt erg goed. Gaat niet dood om te beginnen. Verder ga ik voor Dremoraquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Cremesoep het volgende:
Wat is verder een leuke follower?. Ik heb verder alleen followers gehad om te dumpen bij de Blades.
Overigens.. je kan Lydia toch gewoon zeggen dat ze weg moet gaan.. gaat ze weer op zolder zitten in Breezehome.
PM ze heet DelphineI'm right and you know it![]()
Hoe werkt dat? Ik heb Morrowind en Oblivion gespeeld, maar eigenlijk nooit fatsoenlijk aan magic gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2012 14:47 schreef Nezhi het volgende:
Gewoon even bij meerdere vendors langsgaan en dumpen. Je pakt zoveel troep op dat je binnen de kortste tijd een grote bonk geld hebt. Als het kan moet je even proberen zoveel mogelijk soul gems te krijgen (zelfs petty), vullen en dan troep enchanten voordat je het verkoopt. Zo level je enchanting en krijg je er veel meer geld voor..
![]()
[..]
Het is wel algemeen bekend dat de items van de Bards College geen gewicht met zich meedragen als je klaar bent met die quests. Vaag dat het bij jou dan niet zo blijkt te zijn.En van de bethsoft forums:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien dat het daar mee te maken had. Plus dat ik met vier niet te verwijderen heksenhoofden in mijn inventory zat.quote:Any Item including Quest-items sometime become invisible in any and all item lists (containers, your own character etc.) - they simply will not show in any lists, which can break many quests where you have to loot a specific quest item etc. and their weight still adds to Carry Weight which can cause premature over-encumberance
Het was tijdens mijn eerste karakter die ik niet afgemaakt heb trouwens. Daar had ik idd gebroken quests van de bard collage en ook van de mage guild (oa. een staf terugbrengen die hij niet wilde aannemen).
Nou pak ik niks meer op dat op een questitem lijkt voor ik de quest ook daadwerkelijk heb.Twee keer gespeeld en beide keren goed gegaan.quote:Trouwens, wel goed om te weten dat je bij Diplomatic Immutity alles moet afstaan. Krijg je je spullen wel weer terug?
Of kan ik beter uit voorzorg al m'n spullen dumpen in m'n huis?Maar vooraf een save maken is nooit een slecht idee in Skyrim.
Wat mankeert jou?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:44 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Tis geen woensdag morgen meer.. maar anders.. ze houden wel stug vol de idioten.![]()
![]()
Wat is Barbas toch een ongelooflijk irritante follower. Die stuur ik altijd per direct weg. Als ie nou niet telkens moest staan waar je zelf staat, vooruit. Maar nu?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:47 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Barbas werkt erg goed. Gaat niet dood om te beginnen. Verder ga ik voor Dremora. Ik heb verder alleen followers gehad om te dumpen bij de Blades.
Overigens.. je kan Lydia toch gewoon zeggen dat ze weg moet gaan.. gaat ze weer op zolder zitten in Breezehome.
PM ze heet DelphineDit. Of J'Zargo.quote:PSN: ardpsiko
Forum Opties Forumhop: Hop naar: