Ah jammer ik heb toch echt een persoon die de Golden Claw had gedood.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lol mainquestchars kunnen niet dood
Maar die knakker is niet belangrijkquote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah jammer ik heb toch echt een persoon die de Golden Claw had gedood.
Net of die Lydia belangrijk isquote:Op maandag 9 januari 2012 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar die knakker is niet belangrijk
Ga ik hem ook ff downloaden morgenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:35 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Waarom loopt die bij mij wel soepel dan, terwijl ik ook een HD 6870 heb.
Zie pagina 3 en 5 voor een aantal screens die ik gemaakt heb met die mod.
Juistem!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ga ik hem ook ff downloaden morgenMoet je nog iets speciaals doen bij het installeren, of gewoon in de Skyrim-map pleuren en Skyrim starten in Steam en voila het werkt?!
Ik speel liever op zeker en veilig, dan dat ik mijn eigen dood tegemoet ga, door reuzen aan te vallen.quote:Op maandag 9 januari 2012 23:05 schreef ems. het volgende:
Die companion heeft duidelijk meer cohones dan jij.
Waar heb je die ergens gekochtquote:Op maandag 9 januari 2012 22:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ideaal!
Kreeg vandaag ook de wireless receiver binnen voor mijn Xbox 360 Controller. Ook ff gebruikt met Skyrim, heel handig. Wel spelen met controller, maar de voordelen van de mods kunnen ondervinden
Ebay. Euro of 7 geloof ikquote:Op maandag 9 januari 2012 23:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar heb je die ergens gekocht?
Ik heb heb uit china:quote:Op maandag 9 januari 2012 23:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar heb je die ergens gekocht?
360 bedoel je neem ik aan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef vosss het volgende:
Ik heb niet meer op de pc gespeeld sinds ik hem heb
Ja die heb ik gister ook gezien, al was daar wel een hoop gezeik mee met x64quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb heb uit china:
http://www.dealextreme.co(...)r-for-pc-black-56546
http://www.dealextreme.co(...)-pc-white-grey-47380
Ze zijn er in wit en zwart. Ik geloof in totaal ook iets van 7 of 8 euro incl verzendkosten.
Werkt perfect
Ik heb niet meer op de pc gespeeld sinds ik hem heb
Oh moet je die doden? Bij mij rende hij er vandoor toen ik hem uit de spinnenwebben had bevrijd. Drie kamers verder vind ik hem dood in een kamer met van die on-doden. Blijkbaar hadden zij het klusje al voor mij gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah jammer ik heb toch echt een persoon die de Golden Claw had gedood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |