Dat ben ik ook tegengekomen! Volgens mij liet Alduin die draag daar spawnen en vloog ie toen wegquote:Op zondag 8 januari 2012 23:30 schreef DeHovenier het volgende:
Dus ik kom een frostdraak tegen, ik versla hem (uiteraard).
Vliegt er verderop nog 1, maar dan kom ik dit tegen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:14 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Van deze wordt je ook gek begeven moment: "Do you get to the Cloud District very often? Oh what am I saying, of course you don't..."
Bah!![]()
Die uitspraak van the cloud district ken ik eigenlijk niet uit het spel; maar ik heb ook pas twee keer the arrow in the knee comment gehad...quote:
Ik wil niet weten wat voor spreuken Joe allemaal kentquote:Op maandag 9 januari 2012 10:11 schreef Kakpizza het volgende:
Nieuwe character: Joe the Magical Homo
Ras: Khajiit
Die heb ik vermoord in zijn slaap, en zijn ontklede lichaam ligt op het haardvuur in de tavern.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:14 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Van deze wordt je ook gek begeven moment: "Do you get to the Cloud District very often? Oh what am I saying, of course you don't..."
Bah!![]()
Denk je nou echt dat de stormcloaks(zonder hulp van de speler) de Thalmor kan verslaan? Die leider(ulfric) is een egoistische sukkel die alleen maar de high king van skyrim wilt worden.(lijkt op hitler) Ze zijn racistisch tegen over alles wat niet Nord is,(Zeker de dark elven) en de Empire wilt gewoon het beste voor skyrim.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:21 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Imperials![]()
Het op een akkoordje gooien met de Thalmor, omdat ze de oorlog niet vol konden houden.. De Thalmor zelf laten vrij ondubbelzinnig weten dat ze de macht toch wel grijpen, als het hun uit komt. Alles beter dan de Empire
Bij mij is zijn lijk verdwenen, hoop niet dat hij weer ergens levend opduiktquote:Op maandag 9 januari 2012 10:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Die heb ik vermoord in zijn slaap, en zijn ontklede lichaam ligt op het haardvuur in de tavern.
Nee, eens dood is 'ie wel dood. Ik kreeg namelijk ook wat hired thugs op me afgestuurd. Die hadden een note bij zich waarop de opdracht stond mij een lesje te leren, uit naam van de vrouw van Nazeem. Wraaklustig character als ik ben heb ik haar vervolgens ook omgelegd.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mij is zijn lijk verdwenen, hoop niet dat hij weer ergens levend opduikt
Terecht.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee, eens dood is 'ie wel dood. Ik kreeg namelijk ook wat hired thugs op me afgestuurd. Die hadden een note bij zich waarop de opdracht stond mij een lesje te leren, uit naam van de vrouw van Nazeem. Wraaklustig character als ik ben heb ik haar vervolgens ook omgelegd.
99 problems but a bitch ain't one.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:34 schreef SiemeN het volgende:
Dat dacht ik. Dat is hoe deze Khajit rolt.
quote:
Whehehequote:
Haha have funquote:Op zondag 8 januari 2012 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heilige schijt, die moet ik hebben
Gister geprobeerd, had een fps van 1quote:
lolquote:Op maandag 9 januari 2012 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister geprobeerd, had een fps van 1Daarna wat zitten rommelen in de configs maar het bleef abominabel triest, dus heb ik het er maar af gegooid.
Hoe heb jij het dan geïnstalleerd?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister geprobeerd, had een fps van 1Daarna wat zitten rommelen in de configs maar het bleef abominabel triest, dus heb ik het er maar af gegooid.
Zoals die kerel het zei, gewoon de files in de map zetten waar TESV.exe staatquote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Hoe heb jij het dan geïnstalleerd?
En welke videokaart heb je?
Ik heb hem ook draaien en zag gelijk verschil, maar ik bleef gewoon bij 60 fps.
Alleen ik haal hem denk ik ook eraf, het is of TE belicht of weer TE donker.
Haha die ga ik de volgende keer proberen, klinkt leuk! Gewoon Skyrim als een beat 'um up spelen!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
Voor de Skyrim Fok!ers die iets nieuws willen proberen.
Ik raad het echt aan om het te kijken.
Wat een bazencommentaarquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
Dat commentaarquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |