Bij mij is zijn lijk verdwenen, hoop niet dat hij weer ergens levend opduiktquote:Op maandag 9 januari 2012 10:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Die heb ik vermoord in zijn slaap, en zijn ontklede lichaam ligt op het haardvuur in de tavern.
Nee, eens dood is 'ie wel dood. Ik kreeg namelijk ook wat hired thugs op me afgestuurd. Die hadden een note bij zich waarop de opdracht stond mij een lesje te leren, uit naam van de vrouw van Nazeem. Wraaklustig character als ik ben heb ik haar vervolgens ook omgelegd.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mij is zijn lijk verdwenen, hoop niet dat hij weer ergens levend opduikt
Terecht.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee, eens dood is 'ie wel dood. Ik kreeg namelijk ook wat hired thugs op me afgestuurd. Die hadden een note bij zich waarop de opdracht stond mij een lesje te leren, uit naam van de vrouw van Nazeem. Wraaklustig character als ik ben heb ik haar vervolgens ook omgelegd.
99 problems but a bitch ain't one.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:34 schreef SiemeN het volgende:
Dat dacht ik. Dat is hoe deze Khajit rolt.
quote:
Whehehequote:
Haha have funquote:Op zondag 8 januari 2012 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heilige schijt, die moet ik hebben
Gister geprobeerd, had een fps van 1quote:
lolquote:Op maandag 9 januari 2012 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister geprobeerd, had een fps van 1Daarna wat zitten rommelen in de configs maar het bleef abominabel triest, dus heb ik het er maar af gegooid.
Hoe heb jij het dan geïnstalleerd?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister geprobeerd, had een fps van 1Daarna wat zitten rommelen in de configs maar het bleef abominabel triest, dus heb ik het er maar af gegooid.
Zoals die kerel het zei, gewoon de files in de map zetten waar TESV.exe staatquote:Op maandag 9 januari 2012 13:44 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Hoe heb jij het dan geïnstalleerd?
En welke videokaart heb je?
Ik heb hem ook draaien en zag gelijk verschil, maar ik bleef gewoon bij 60 fps.
Alleen ik haal hem denk ik ook eraf, het is of TE belicht of weer TE donker.
Haha die ga ik de volgende keer proberen, klinkt leuk! Gewoon Skyrim als een beat 'um up spelen!quote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
Voor de Skyrim Fok!ers die iets nieuws willen proberen.
Ik raad het echt aan om het te kijken.
Wat een bazencommentaarquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
Dat commentaarquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
Dat is nou een tik van mij, als ik een Dragon aanval ( of hij mij, whatever goes firstquote:Op zondag 8 januari 2012 23:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij kan toch ook gewoon weglopen en wat anders aanvallen?
Volgens mij heeft Drizzt het niet over Skyrim HD hoor..quote:Op maandag 9 januari 2012 15:54 schreef DeWessel het volgende:
Hallo nieuw hier. Ik ben ook van plan om een goede grapphic mod voor Skyrim te downloaden. Zijn er aanraders? Skyrim HD schijnt (zoals ik hierboven lees) erg onstabiel te zijn, klopt dit?
Idd, ik had het over die ENBSeries grahpics enhancement die dinges linktequote:Op maandag 9 januari 2012 15:59 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Drizzt het niet over Skyrim HD hoor..
De grafische mods uit de OP schijnen allemaal erg goed te werken. Ik weet 't niet, heb er zelf nog geen geinstalleerd.
Iemand?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:10 schreef The_Substitute het volgende:
Voor de modders hier:
Ik heb dus sinds kort een nieuwe pc, dus steam e.d. er opnieuw op moeten zetten. En dus ook skyrim opnieuw moeten downloaden. Maar de skyrim folder waar je dus de mods zou moeten droppen, zijn nu ineens BSA-files. M.a.w. niet te overschrijven. Dat was niet het geval op mijn vorige pc.
Is dat te veranderen door bepaalde instellingen?
Ik heb al een modmanager geprobeerd en die zegt dat ie de mods installeert, maar je merkt er ingame niets van.
hahahahahahhaquote:Op maandag 9 januari 2012 12:11 schreef Krabs2.0 het volgende:
Nee, je moet gewoon de textures uitpakken.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Iemand?
Het zijn dus geen bestandsmappen meer, maar dit:
[ link | afbeelding ]
<klik om te vergroten>
Dus modden kan ik niet meer, want die .bsa-files zijn kennelijk zo ontworpen om overschrijven te voorkomen. Dus is dit weer een update o.i.d.?
Die eerste loopt dus nog niet heel soepel?! Jammer!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 16:00 schreef Jeff89 het volgende:
Dit is diegene die Drizzt z'n fps naar 1 laat vallen:
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=5253
En dit is skyrim HD:
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=607
Bij Drizzt loopt hij niet soepel.. Dat zegt niet alles natuurlijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Die eerste loopt dus nog niet heel soepel?! Jammer!!!
Lijken verdwijnen omdat ze worden 'begraven' of gecremeerd. Als het goed is vind je zijn kist of urn ergens in de Hall of the Dead in Whiterun. Bij mij ligt die irritante priester daar in elk geval al een tijdje, evenals Lydia (als ze die hebben kunnen vinden). Overigens heb ik die chick helemaal in het begin in Riverwood (zus van de trader) ook afgemaakt en die blijft wel liggen omdat ze daar niet zo'n hal hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mij is zijn lijk verdwenen, hoop niet dat hij weer ergens levend opduikt
Betere reden heb je niet nodig.quote:I am sworn to carry your burdens.
Huh? Dat moet op een gegeven moment. Ze veranderd langzaam in een vampier en je moet haar doden voordat het te laat is. Dit komt voor in de mainquest. Ik hoop voor je dat je nog niet zo ver bent, anders heb je wss een best wel groot probleem.quote:
nee maar zou wel leuk zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 19:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Serieus?
Ik heb een trauma met het vampier-zijn.
Mja, ik heb m'n settings zelfs even op Low getest en toen had ik nog steeds een fps van 1quote:Op maandag 9 januari 2012 18:31 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Bij Drizzt loopt hij niet soepel.. Dat zegt niet alles natuurlijk.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Huh? Dat moet op een gegeven moment. Ze veranderd langzaam in een vampier en je moet haar doden voordat het te laat is. Dit komt voor in de mainquest. Ik hoop voor je dat je nog niet zo ver bent, anders heb je wss een best wel groot probleem.
Waarom loopt die bij mij wel soepel dan, terwijl ik ook een HD 6870 heb.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:11 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Die eerste loopt dus nog niet heel soepel?! Jammer!!!
Dat meen je niet? Echt niet??quote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef Smoofie het volgende:
Ik ook niet, ze lopen alleen maar in de weg. Maar ze is geen vampier.
Hoe heb jij 't dan geïnstalleerd? Misschien zie ik wel iets enorm overduidelijks over het hoofdquote:Op maandag 9 januari 2012 19:35 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Waarom loopt die bij mij wel soepel dan, terwijl ik ook een HD 6870 heb.
Zie pagina 3 en 5 voor een aantal screens die ik gemaakt heb met die mod.
Mijn followers lopen meestal niet in de weg. Ze zitten meestal vast in de traps in crypts waarna ik ze nooit meer ziequote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef Smoofie het volgende:
Ik ook niet, ze lopen alleen maar in de weg. Maar ze is geen vampier.
Ik heb 'r niet vermoord. Toen ik haar voor het eerst meenam dacht ik dat het wel leuk zou zijn om een mammoet aan te vallen. Die bleek iets te sterk en er kwam ook een tweede mammoet aan. Toen ben ik weggerend en zag ik Lydia sterven, waarschijnlijk doordat ze twee hits binnen te korte tijd kreeg. Dat de tweede aanval al was ingezet voordat ze begon te kruipen (en dus niet meer wordt aangevallen) zeg maar. Ik ging gewoon door en later terug naar Whiterun met de gedachte dat ik haar weer 'levend kon kopen', zoals bij sommige andere gamesquote:
Lol mainquestchars kunnen niet doodquote:Op maandag 9 januari 2012 19:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Huh? Dat moet op een gegeven moment. Ze veranderd langzaam in een vampier en je moet haar doden voordat het te laat is. Dit komt voor in de mainquest. Ik hoop voor je dat je nog niet zo ver bent, anders heb je wss een best wel groot probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |