abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106698246
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:23 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Als het nodig is doe ik de 'Amulet of Dibella' om (+10) en de 'Masque of Clavicus Vile' op (+10).

Ik heb ook aardig wat in speech getraind bij die gast met die kerstmuts in de Bards College.
Hmz, die heb ik ook allebei. Kan ik die ook omdoen om skills in die tree te unlocken? Ik kom er namelijk nog wat tekort en wil wel overal mn loot kunnen verkopen, gejat dan bedoel ik, en ik wil kunnen investeren en ik wil dat iedere shopkeeper er 1000 bij krijgt.

Kan ik die dingen aandoen, skill unlocken en dan weer afdoen? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_106698343
Boost gewoon je speech skill..

In een half uur van level 1 naar 100. :D
pi_106698474
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:18 schreef The_Substitute het volgende:
Vosss, Drizzt, en evt anderen...

Jullie zitten volgens mij bij mij in de buurt qua videokaarten (dacht ik). Op welke instellingen spelen jullie?

Ik heb de HD6990, maar als ik skyrim op de hoogste settings zet, krijg ik een erg hoge frameratedrop. Komt dat gewoon door dat lage ram-gebruik? Ik heb nl. niet het idee dat die steam-update voor een verbetering heeft gezorgd, door 'de steam-versie te upgraden naar 4 Gb'.
Ik heb een i5 2500K en een 6870 en 8gb intern, alles op stock en ik draai hem op ultra, alles volle bak erin en wat initweaks (bv ugridstoload op 9 ipv 5) en een hele shitload aan highresmods en dat gaat prima.

Helemaal vloeiend is het niet, maar bij een dergelijke game hoe ik ook niet constant 60+ fps te hebben. Ik heb geen idee hoeveel fps ik heb maar als ik moet gokken dan zit het rond de 30 met af en toe dipjes richting de 22 ofzo.

Ow en sinds ik op mn tv speel (die helaas slechts 1360x768 resolutie heeft) draait het wel beter want mn pc hoeft nu veel minder pixels te berekenen tov mijn 1920x1200 resolutie op de pc.

:)
vosss is de naam,
pi_106698503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef SoldMayor het volgende:
Boost gewoon je speech skill..

In een half uur van level 1 naar 100. :D
Hoe doe ik dat; dat was mn eerdere vraag ook dacht ik. Moment even teruglezen :)
vosss is de naam,
pi_106698545
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:53 schreef vosss het volgende:

[..]

Hoe doe ik dat; dat was mn eerdere vraag ook dacht ik. Moment even teruglezen :)
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:55 schreef vosss het volgende:
Hoe kan ik speech eik een beetje fatsoenlijk opkrikken?
Ja, dat was mn eerdere vraag zo te zien :7
vosss is de naam,
pi_106698705
quote:

[..]

Easy Speech Skill Improvement

quote:
1.Take off for Riften. A guard will be waiting outside the door.
2.Bribe, persuade, or intimidate the guard to let you inside. When you’re in the town, enter the Black Briar Meadrey. Save your game before continuing.
3.You’re looking for Ungrien in the tavern. Just wait if he isn’t around, he’ll eventually show up at the bar.
4.Talk to Ungrien, and choose the “Tell Me About…” speech option. Then choose to Bribe him.
5.After bribing him, choose the “Tell me About…” speech option again. Now, instead of trying to Bribe him, try to Persuade him.
6.Choose the Bribe speech option again, whether you succeed or fail trying to Persuade Ungrien doesn’t matter.
7.Choose the “Tell me About…” option a third time. Then choose the Persuade option for a second time.
8.Now, just keep choosing the Persuade option. You’ll continue to gain Speech skill points. It’s just that easy.
Het is simpel... alleen moet je dus wel ff een tijdje op die ene optie blijven klikken.
pi_106702450
quote:

[..]

Je boost je speechcraft door successvolle persuasions, bribes en ook door het kopen en verkopen van items :). Hoe hoger de prijs hoe meer speechcraft xp je verdient.
pi_106703256
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Hmz, die heb ik ook allebei. Kan ik die ook omdoen om skills in die tree te unlocken? Ik kom er namelijk nog wat tekort en wil wel overal mn loot kunnen verkopen, gejat dan bedoel ik, en ik wil kunnen investeren en ik wil dat iedere shopkeeper er 1000 bij krijgt.

Kan ik die dingen aandoen, skill unlocken en dan weer afdoen? :@
Nee, werkt niet voor perks.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:56 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Easy Speech Skill Improvement

[..]

Het is simpel... alleen moet je dus wel ff een tijdje op die ene optie blijven klikken.
Dan kun je net zo goed een cheat code invoeren.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2012 @ 22:06:39 #284
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_106703337
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 11:57 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Zn toon stond me niet aan :D

En die 2e grapjas zegt dat ik iets moet testen zonder dat ie het zelf gedaan heeft.. over dom gesproken.
Hoezo zelf niet getest. :{w Voor diplomatic immunity moet je alles afstaan en ik had iets van 25 aan gewicht. Wat moet dat anders zijn dan de questitems? Je hebt verder alleen party clothes en shoes die iets van 3 in totaal wegen.

Ik zou niet weten waar het extra gewicht anders vandaan komt. :{
pi_106703363
quote:
7s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Dan kun je net zo goed een cheat code invoeren.
Ach je hebt dan nog wel het gevoel dat je eerlijk speelt. :P

Ik spawn altijd vijanden zodat ik geen grotten enzo in hoef en mijn eigen vijanden kan bepalen :@
  Moderator / Redactie FP woensdag 11 januari 2012 @ 22:09:42 #287
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106703499
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2012 @ 22:13:40 #288
21290 NorthernStar
Insurgent
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:50:13 #289
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_106705756
Man man man... ik probeer van lydia af te komen zonder haar zelf dood te maken, neem haar mee naar een giant kamp, dump haar en kill1 giant die achter me aankomt, lydia de lucht in, komt er een 2e giant aan, ik rennen en schieten, giant dood, wie staat er achter me? lydia....
Wat is verder een leuke follower?
pi_106705824
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:50 schreef Cremesoep het volgende:
Man man man... ik probeer van lydia af te komen zonder haar zelf dood te maken, neem haar mee naar een giant kamp, dump haar en kill1 giant die achter me aankomt, lydia de lucht in, komt er een 2e giant aan, ik rennen en schieten, giant dood, wie staat er achter me? lydia....
Ahtar en Cosnach vind ik wel tof.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:04:57 #291
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_106706487
en is die hond meeko ook iets? wil trouwens ook Aela the huntress, lijkt me ook wel fijn
  Moderator / Redactie FP woensdag 11 januari 2012 @ 23:09:50 #292
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_106706686
quote:
Cicero ftw :9
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_106707344
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:07 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ach je hebt dan nog wel het gevoel dat je eerlijk speelt. :P

Ik spawn altijd vijanden zodat ik geen grotten enzo in hoef en mijn eigen vijanden kan bepalen :@
*hoest* cheater! *kuch*
pi_106707684
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hoezo zelf niet getest. :{w Voor diplomatic immunity moet je alles afstaan en ik had iets van 25 aan gewicht. Wat moet dat anders zijn dan de questitems? Je hebt verder alleen party clothes en shoes die iets van 3 in totaal wegen.

Ik zou niet weten waar het extra gewicht anders vandaan komt. :{
Het is wel algemeen bekend dat de items van de Bards College geen gewicht met zich meedragen als je klaar bent met die quests. Vaag dat het bij jou dan niet zo blijkt te zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, wel goed om te weten dat je bij Diplomatic Immutity alles moet afstaan. Krijg je je spullen wel weer terug?
Of kan ik beter uit voorzorg al m'n spullen dumpen in m'n huis?
pi_106708180
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:33 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Het is wel algemeen bekend dat de items van de Bards College geen gewicht met zich meedragen als je klaar bent met die quests. Vaag dat het bij jou dan niet zo blijkt te zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, wel goed om te weten dat je bij Diplomatic Immutity alles moet afstaan. Krijg je je spullen wel weer terug?
Tis geen woensdag morgen meer.. maar anders.. ze houden wel stug vol de idioten.
Anyway op jouw vraag: je krijgt het wel terug. Waarschijnlijk heb je dan wel zoveel op gepikt dat je te veel hebt. Voor je eraan begint je inventory opschonen kan dus ook geen kwaad.
(PM enige kans om een steentje van Barenziah te krijgen daar begreep ik)
I'm right and you know it
pi_106708235
quote:

[..]

SPOILER
Je krijgt het na de quest terug zodra je met Christine (zo heet ze toch, die van de Blades?) praat. Maar je kunt wel een aantal voorwerpen meegeven aan die gast, zodat je daarbinnen ook nog wat hebt (als je niks meegeeft, zorg dan op zn minst voor een save van vlak voor je de missie aangaat, just in case ;) )
pi_106708317
quote:
Barbas werkt erg goed. Gaat niet dood om te beginnen. Verder ga ik voor Dremora :D. Ik heb verder alleen followers gehad om te dumpen bij de Blades.
Overigens.. je kan Lydia toch gewoon zeggen dat ze weg moet gaan.. gaat ze weer op zolder zitten in Breezehome.

PM ze heet Delphine
I'm right and you know it
pi_106710199
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 14:47 schreef Nezhi het volgende:
Gewoon even bij meerdere vendors langsgaan en dumpen. Je pakt zoveel troep op dat je binnen de kortste tijd een grote bonk geld hebt. Als het kan moet je even proberen zoveel mogelijk soul gems te krijgen (zelfs petty), vullen en dan troep enchanten voordat je het verkoopt. Zo level je enchanting en krijg je er veel meer geld voor.
Hoe werkt dat? Ik heb Morrowind en Oblivion gespeeld, maar eigenlijk nooit fatsoenlijk aan magic gedaan :').
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2012 @ 03:19:28 #299
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_106712660
quote:

[..]

SPOILER
En van de bethsoft forums:

quote:
Any Item including Quest-items sometime become invisible in any and all item lists (containers, your own character etc.) - they simply will not show in any lists, which can break many quests where you have to loot a specific quest item etc. and their weight still adds to Carry Weight which can cause premature over-encumberance
Misschien dat het daar mee te maken had. Plus dat ik met vier niet te verwijderen heksenhoofden in mijn inventory zat.

Het was tijdens mijn eerste karakter die ik niet afgemaakt heb trouwens. Daar had ik idd gebroken quests van de bard collage en ook van de mage guild (oa. een staf terugbrengen die hij niet wilde aannemen).

Nou pak ik niks meer op dat op een questitem lijkt voor ik de quest ook daadwerkelijk heb.

quote:
Twee keer gespeeld en beide keren goed gegaan. :) Maar vooraf een save maken is nooit een slecht idee in Skyrim.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:44 schreef Aezeal het volgende:

[..]

Tis geen woensdag morgen meer.. maar anders.. ze houden wel stug vol de idioten.

Wat mankeert jou? :?
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2012 @ 08:48:45 #300
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_106713667
Skyrim Desktop

best aardig :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')