SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Daarom speel ik ook Skyrim.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:18 schreef maurisioo het volgende:
Lopen is voor mensen die niets beters te doen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van de Greybeards.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toen was dus de bounty weg. misschien handig voor mensen die met eenzelfde probleem zitten.![]()
wat is nu de sterkste vijand die je tegenkomt?quote:
Krosis is a tough motherfuckerquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat is nu de sterkste vijand die je tegenkomt?
Die had ik al op level 18 te pakken. Even een fus ro dah'tje dat ie een klein stukje van de klippen afdondert, en dan gewoon met pijl en boog en magie met hem spelen. Een fire atronach ofzo wil ook helpenquote:
Oeps level 48 hier en nog steeds niet gekozenquote:Ik zit te twijfelen of ik voor de Imperials of de Stormcloaks zal kiezen. Ben lvl 14 en het wordt nu toch wel eens tijd
FOR THE IMPERIALS!quote:Op zondag 8 januari 2012 01:05 schreef GlenSpey het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik voor de Imperials of de Stormcloaks zal kiezen. Ben lvl 14 en het wordt nu toch wel eens tijd. Ik sta in Windhelm (en ben onderweg richting Winterhold voor de college-quests aldaar), en ben een Nord dus de Stormcloaks zouden de meest logische keuze zijn... maar eigelijk vind ik t een onsympathiek zootje
Eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:18 schreef maurisioo het volgende:
Lopen is voor mensen die niets beters te doen hebben
quote:Op zondag 8 januari 2012 00:24 schreef dikkedaniel het volgende:
fasttravel(L)
mensen ff vraagje, hoe komje aan de sleutel tot de labyrinth, en wat gebeurt er wanneer je alle dragon priest maskers daarzo in het altaar doet?
zet antwoord ff in spoilertag voorme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Aezeal op 08-01-2012 01:31:44 ]I'm right and you know it
Ja had je al gemeld.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stormcloaks kiezen is gewoon heil fucking Hitler! Alle Marocs terug naar Turkije!
Ik kies alleen de stormcloaks als ik Altmer (high elf dus) speel, en vanuit rp-opzicht stiekem voor de Thalmor werk om het keizerrijk zoveel mogelijk te verzwakken
Heb nu trouwens twee van m'n chars gecombineerd (best kans dat ik dat in het vorige topic ook al heb gemeld, maargoed):
- Archery
- Block
- Conjuration (bound sword)
- Heavy Armor
- One-handed
Daar komt nog Enchanting bij en in mindere mate Smithing
quote:Op zondag 8 januari 2012 01:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Deze mod toevallig al voorbij gekomen hier?
Hm, qua Conju heb je wel een punt, ik zal dat zwaard vooral gebruiken nadat ik de vijand verzwakt heb met m'n boog (en om souls te stealen), kan dus in principe net zo goed de Soultrap spell castenquote:Op zondag 8 januari 2012 01:36 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ja had je al gemeld.
Hoe ga je healen? Gevonden potions, alchemy of toch gewoon de basis restoration spell?
Overigens voor bound sword zou ik conjuration niet nemen.. lijkt me de moeite niet met zoveel zwaarden in het spel die je wel kan enchanten). ALs je het toch neemt zou ik voor Frost Atronachs en Dremora's gaan, als je dat perse niet wil gewoon niet nemen.
Ik denk niet dat je aan Smithing ontkomt tenzij je jezelf gewoon een extra moeilijkheid wil opleggen.
Stel dat Nederland het in 1940 op een akkoordje had gegooid met Duitsland. Zij zien af van invasie maar mogen wel het land in om communisten, joden, homo's, zigeuners en talos aanhangers op te pakken en af te voeren.quote:Op zondag 8 januari 2012 01:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
FOR THE IMPERIALS!
Stormcloaks staat gelijk aan de pvv/nsb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |