Die probeerde ik, zeg, 20 levels na m'n eerst failure. Ik helemaal in spanning... Twee schoten en hij/zij was dood. Eerste moment dat ik me te overpowered voeldequote:Op zondag 8 januari 2012 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
Die Lu'Ah Al-Skaven is ook moeilijk, met d'r ondode liefje die spell na spell op je afstuurt en steeds Draughts Murderboss Deathkings resurrect
Lol. Zo kan het ook, maar ik gebruik nooit bogen. Naja, soms, ff schieten en dan weer achter een pilaar schuilen, maar dat schoot niet op want ze healde zichzelf steeds weer. En ik probeer ook nooit zo'n Atronach te spammen, dat doe ik alleen als ik het echt niet zelf kan. Maar ik wist niet dat ze 2 Icestorms tegelijk kon gooien, die komen hard aan hoor op Expertquote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die probeerde ik, zeg, 20 levels na m'n eerst failure. Ik helemaal in spanning... Twee schoten en hij/zij was dood. Eerste moment dat ik me te overpowered voelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kan ik eindelijk weg uit die dungeon, het spel is daar al 4x vastgelopenIs dat het noorderlicht 2.0?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef FS1986NL het volgende:
Ik en mijn maat tegen elkaar: 'wat gebeurt er toch in de lucht'. WHAHAHAHA!![]()
Best creepy en het maakt meteen een hele andere sfeer.![]()
[ afbeelding ]Children of the night. What music they make.
Todd Howard is een Nazi?quote:Dat je beide partijen overtuigend voor nazi's kunt uitmaken zegt naar mijn mening wel genoeg.
Dat is niet noodzakelijk zo. Na je eerste encounter is haar level gelocked op die stand (zeg jouw level + 5 of 10 of zo?). ALs je dan pas na 20 level terugkomt ben je natuurlijk veel sterker. Nieuwe bazen zouden best weer jouw level en hoger kunnen zijn... waarschijnlijk ben je dan nog sterker (vanaf level 30 is er niet echt veel erg moeilijk meer tenzijn je bijna geen combat abilities getrained hebt.)quote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die probeerde ik, zeg, 20 levels na m'n eerst failure. Ik helemaal in spanning... Twee schoten en hij/zij was dood. Eerste moment dat ik me te overpowered voelde
Wat is dat?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:43 schreef FS1986NL het volgende:
Ik en mijn maat tegen elkaar: 'wat gebeurt er toch in de lucht'. WHAHAHAHA!![]()
Best creepy en het maakt meteen een hele andere sfeer.![]()
[ afbeelding ]
Ga voor de Imperials naar Solitude om met Tullius te praten, en voor de Stormcloaks naar Windhelm om met Ulfric te pratenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:23 schreef Burrito het volgende:
Hoe kies je dan Imperials/Stormcloaks? Ben level 19 ofzo maar geen idee![]()
Heb ik wat gemist?
Welke q is het? Dat je in het noordoosten zo'n ijsding moet verslaan?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:26 schreef Burrito het volgende:
Oh dan heb ik denk ik voor de Stormcloacks gekozen. Heb een quest van hun namelijk maar ik heb nou niet echt doorgehad dat ik echt een keuze aan het maken was. Ik wilde gewoon die quest ff meenemen
Vermoedde ik al, zag hem zelf net voor 't eerst.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Al geweest
In 't vorige topic weliswaar.
ja ikquote:Op zondag 8 januari 2012 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=5253
Iemand daar al mee aan de gang geweest? Ziet er tof uit
Hahaquote:Op zondag 8 januari 2012 21:48 schreef MaxC het volgende:
Heb ik eindelijk een paard gekocht, wil ik net beginnen met de reis en al die trappen naar de Greybeards, komt er een troll die het op mijn paard heeft voorzien en maakt hem dood. Moet ik helemaal gaan lopen
Heilige schijt, die moet ik hebbenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=5253
Iemand daar al mee aan de gang geweest? Ziet er tof uit
Ik dacht dat jij film zou gaan kijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heilige schijt, die moet ik hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |