SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Wie is de Mol? - Aflevering 1
Anne-Marie
Dio
Frits
Hadewych
Liesbeth
Maarten
Marit
Tim
William
Tussenstand:
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
De muzikale aanwijzingen gaan dit jaar over de komende afvaller en niet over de molquote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
de tekst van het lied, en de regels die mij opvielen:
You never close your eyes anymore when I kiss your lips.
And there's no tenderness like before in your fingertips.
You're trying hard not to show it, (baby).
But baby, baby I know it...
You've lost that lovin' feeling,
Whoa, that lovin' feeling,
Now it's gone...gone...gone...wooooooh.
Now there's no welcome look in your eyes
when I reach for you.
And now your're starting to critisize little things I do.
It makes me just feel like crying, (baby).
'Cause baby, something in you is dying.
You lost that lovin' feeling,
Whoa, that lovin' feeling,
Now it's gone...gone...gone...woooooah
Baby, baby, I get down on my knees for you.
If you would only love me like you used to do, yeah.
We had a love...a love...a love you don't find everyday.
So don't...don't...don't...don't let it slip away.
Baby (baby), baby (baby),
I beg of you please...please,
I need your love (I need your love),
I need your love (I need your love),
So bring it on back (So bring it on back),
Bring it on back (so bring it on back).
Bring back that lovin' feeling,
Whoa, that lovin' feeling
'Cause it's gone...gone...gone,
and I can't go on,
noooo...
Whoa, that lovin' feeling
'Cause it's gone...gone...
Op mij komen deze stukjes tekst over als opmerkingen die de mol kan maken/ bepaald gedrag wat de mol kan tonen... maar misschien zit ik er dan weer compleet naast
Ze kreeg toch één dag van te voren te horen dat ze zwanger was.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar wanneer waren de opnames? Was zij toen al zwanger?
Afgaand op wat ik hier eerder heb gelezen, ontdekte ze een dag voor vertrek dat ze zwanger was.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar wanneer waren de opnames? Was zij toen al zwanger?
De zin die werd uitgezonden was:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:25 schreef Re het volgende:
you've lost that loving feeling koppelen aan een baby is ook wel cru hoor
quote:we had a love a love a love you don't find every day
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De muzikale aanwijzingen gaan dit jaar over de komende afvaller en niet over de mol.
En ik zie zo vaak het woord 'baby' in die tekst, dat je bijna aan de zwangere Hadewych zou gaan denken.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan op Hadewych slaan.. aangezien ze zwanger bleek te zijn..
Frits en Dio begonnen toch over een speciale band?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
De zin die werd uitgezonden was:
[..]
Of Frits en Tim die gelijk op elkaar duiken..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Frits en Dio begonnen toch over een speciale band?
Zou dat kunnen slaan op de geaardheid van Frits?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
De zin die werd uitgezonden was:
[..]
Volgens mij zei Frits het maar William of Tim ging geloof ik kijken. Of misschien zei Frits het alleen op commentaar, niet op locatie.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:57 schreef Gnieperd het volgende:
Wie zei eigenlijk datd e koffer vies was? Verdacht, om iemand anders verdacht te maken
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:57 schreef Gnieperd het volgende:
Wie zei eigenlijk datd e koffer vies was? Verdacht, om iemand anders verdacht te maken
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Plus dat geen enkele koffer echt vies was.
Het is voornamelijk zwart grind eigenlijk daarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:52 schreef DaFrenk het volgende:
Net de herhaling bekeken. Iemand zei dat ze de broek en schoenen van de Mol zagen aan het begin toen hij/zij de auto uit stapte? Heb er nog eens extra op gelet maar je zit niks. Zelfs geen handen. Wel zie je later Liesbeth uit de auto stappen als zij gedropt wordt, maar dat was al ver na dat terugzetten van de klok.
Verder vraag ik me af of de schone koffers van Liesbeth zo verdacht is. Ze was immers met de auto opgehaald en ze had haar bagage naast haar op de achterbank liggen. Denk niet dat de crew de hele auto onder de vulkaanas wil hebben en haar eerst die koffer liet afvegen
1 zinnetje maar, We had a love, a love, a love you don't find everyday.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:25 schreef DaMart het volgende:
Maar de muzikale hint kan ook slaan op iets wat in de volgende aflevering pas gebeurt. Ik weet ook niet welke regels nou precies te horen waren op de radio. In die regels zullen we de hint moeten zoeken, lijkt me.
Ah okquote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:14 schreef Re het volgende:
[..]
Het is voornamelijk zwart grind eigenlijk daar
quote:Dan de kandidaten... een schot voor de boeg. Marit van Bohemen zegt in een promotiefilmpje zoiets als: 'Toen we terugkwamen...'. Kandidaten die uit het spel geknikkerd worden moeten alleen terug. Behalve de laatste drie, de finalisten.
Dan weet je gelijk wie er afvalt raar..of begrijp ik verkeerd..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:17 schreef DaMart het volgende:
De muzikale aanwijzingen gaan dit jaar over de komende afvaller en niet over de mol.
En ik zie zo vaak het woord 'baby' in die tekst, dat je bijna aan de zwangere Hadewych zou gaan denken.
het is groep 1 en Frits staat er niet op...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die is gemaakt tijdens de gletsjer-opdracht.
Als je de hint goed ontcijfert, dan weet je inderdaad wie de volgende afvaller is. Dat is ook de bedoeling van de muzikale hints dit jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk wie er afvalt raar..of begrijp ik verkeerd..
De zwangere dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je de hint goed ontcijfert, dan weet je inderdaad wie de volgende afvaller is. Dat is ook de bedoeling van de muzikale hints dit jaar.
DIe was in rep en roer met zijn vrijstellingenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:42 schreef cptmarco het volgende:
[..]
het is groep 1 en Frits staat er niet op...
'A love you don't find every day' kan ook op Frits slaan, als je het vertaalt als 'liefde die anders is dan gebruikelijk'.quote:
Wie is dat dan volgens jou?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Overigens hoop ik niet dat het waar zal zijn, maar als ze bij de Avro niet een promofilmpje goed kunnen editten (knippen en plakken) dan is het wel heel duidelijk wie de volgende afvaller is.
Trouwens wel schattig hoe Marit en Hadewych handjes aan het vasthouden waren tijdens de eerste executie.
Hallowa ik heb vrijdag niet naar de hints kunnen luisteren..erg flauw van je om mij niet willen zeggen wat je daarmee bedoeldquote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:44 schreef DaMart het volgende:
Als je de hint goed ontcijfert, dan weet je inderdaad wie de volgende afvaller is. Dat is ook de bedoeling van de muzikale hints dit jaar.
Ik zeg precies wat ik bedoel hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hallowa ik heb vrijdag niet naar de hints kunnen luisteren..erg flauw van je om mij niet willen zeggen wat je daarmee bedoeld
Dio heeft op zijn eerste album een, volgens kenners, ontzettend goed lied gemaakt. Hij staat op de tracklist op nummer 8.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Later heeft hij dit nummer uitgebracht met de band The Madd. En die werd bij Giel op 3FM zeer goed ontvangen. Resultaat; videoclip:quote:Tracklist
1. Het Is Je Boy (Ft. Voicst)
2. Aye (Ft. Sef)
3. Tijdmachine (Ft. Sef)
4. Probleem
5. Duivelszoon (Ft. Big2 & Sjaak)
6. Blijf Lopen
7. Interlude
8. Baby
9. Ze Roepen (Dio)
10. Voor Dough (Ft. The Opposites)
11. Papa
12. Cool (Ft. Reverse & Jayh)
13. Ruimteschip (Ft. Reverse & De Jeugd Van Tegenwoordig)
14. Rustig
15. Tijd Is Geweest (Ft. Willy)
16. Laat Niet Los
Een zwangere vrouw die een verre reis moet maken?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:26 schreef Leandra het volgende:
Liv staat er volgens mij achter... Af Jesu Liv
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:03 schreef Leandra het volgende:
Aan het eind van aflevering 1, bij het invullen van de test waren onder andere een boekje van Tivoli, een kist met daarop 1843 en een poffertjespan te zien. Het Deense pretpark Tivoli bestaat sinds 1843.
Tivoli heeft diverse restaurants en eetgelegenheden maar maar 1 waar de Deense variant op poffertjes (Æbleskiver)verkocht wordt; de Vaffelbageriet, dit restaurant is al sinds de opening in 1906 in handen van dezelfde familie, de familie Kraetzmer, die kan ik nog niet linken... maar ik heb na alle combinaties uiteindelijk het woord Poffertjes tesamen met de voor- en achternaam van de deelnemers gegoogled, en bij Hadewych had ik direct een link (geen idee hoe ik het twitterbericht hier als twitterbericht kan neerzetten) vam oudjaarsdag 2010:
http://twitter.com/#!/HadeMini/status/20873960753205248
Compleet met plaatje:
[ afbeelding ]
Hadewych wist het toch pas de dag ervoor, lijkt me niet dat ze het a. meteen de WIDM crew heeft verteld en ook niet dat b. die WIDM crew daar zo snel op in kon spelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een zwangere vrouw die een verre reis moet maken?
De montage zal achteraf hebben plaatsgevonden, en als ze dan net toepasselijke beelden voorhanden hadden...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Hadewych wist het toch pas de dag ervoor, lijkt me niet dat ze het a. meteen de WIDM crew heeft verteld en ook niet dat b. die WIDM crew daar zo snel op in kon spelen.
Dat is dus: over het leven van Jezus. Hebben we een gelovige kandidaat? (Voor mij zijn het allemaal onbekende Nederlandersquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:26 schreef Leandra het volgende:
Liv staat er volgens mij achter... Af Jesu Liv
Ja, hij droeg n shirt aan met t logo van war child, maar dan 'woah child' oidquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:00 schreef Gnieperd het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie dat pijltje midden onderin? Is dat van zijn T-shirt?
Lolwut??quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:21 schreef pleeborstel het volgende:
Oh, ik ontdek nu pas dat die irritante stem van de Kruidvat reclames van Hadewych is...
Ja, gevalletje mooier op bewegend beeld.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, Hadewych lijkt best mooi bij WIDM maar bespaar jezelf de horror van Google Image.
Oh gaan we nou zo beginnenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Jajajaja. Dat jij er niet achter staat weten we ondertussen wel
. En het is dus jarenlang zo gegaan zoals jij wilde
.
Tja, het is idd twijfelachtig om zulk een enorme koffer mee te gaan nemen bij Wie is de Mol. Maar ze blijven blijkbaar wel verdacht schoonquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga 't ook volgen, maar kan helaas niet de live uitzendingen kijken
![]()
En na 2 minuten te hebben gekeken vraag ik me af of de opdracht was 'neem een KOFFER' mee, want ik vraag me af waarom je dat zou doen als je meedoet aan WIDM als je mag kiezen tussen een fatsoenlijke rugzak en een koffer... want je weet toch niet waar je mee mag beginnen?
Graag, theorieen, complotten e.d. gescheiden van het live geblaat.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
Als jullie nou even helpen met het overtuigen van yvonne in FB dat WIDM echt een subforum verdient?
Hahah, dat is ook weer waar. Ik wilde er daarom ook niet te veel van maken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik ook zou gniffelen als je na de eerste opdracht op -500 staat. Je mag hopen dat een mol wel iets beter weet te verbergen dat ie blij is als er geld uit de pot gaat.
Of je weet dat je met WIDM veel moet reizen en afstanden moet afleggen en dat een koffer niet altijd even handig is.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, Frits had een rugzak. Heel slim, achteraf. Echter, de Mol weet van te voren de opdrachten al. Voorbedachte rade?
Common sense.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, Frits had een rugzak. Heel slim, achteraf. Echter, de Mol weet van te voren de opdrachten al. Voorbedachte rade?
Ohja fail, ik zat met XIV in mn hoofdquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
L = 50
IV = 5-1=4
--------------
LIV = 54
Hij had ook een koffer.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Even op terugkomen. Af Jesu Liv is volgens mij een gangbare Deense uitdrukking, wat ik dan toch weer stug ga koppelen aan de Deense Tivoli... dat boekje lag er nu eenmaal ook naast.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja fail, ik zat met XIV in mn hoofd
Klopt, want op een gegeven moment zegt hij dat hij naar zn koffer moet.quote:
Dit vind ik wel een zinnige post daar over in dat topic:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
Als jullie nou even helpen met het overtuigen van yvonne in FB dat WIDM echt een subforum verdient?
Vier seizoenen zelfs.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:52 schreef MrManiak het volgende:
"Hé René, ik weet wie de Mol is!"
- Ah, wie dan?
"Dat is toch die ene Dennis?"
- Je loopt twee seizoenen achter.
"Ah...Is het weer begonnen dan?"
Ach
Damn, nu je het zegt...quote:
Ninja-editquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:57 schreef Jabberwocky het volgende:
Je vergeet Kim () nog tussen Patrick (
) en Jon.
edit: oh je had het al door.![]()
Bij Kim en Patrick die smileys zeten en dan niet bij Jon. Als er iemand een faalmol was.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:57 schreef Jabberwocky het volgende:
Je vergeet Kim () nog tussen Patrick (
) en Jon.
edit: oh je had het al door.![]()
Yvon en Miloushka waren ook ruk...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:58 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Bij Kim en Patrick die smileys zeten en dan niet bij Jon. Als er iemand een faalmol was.
Samen met Nico uit seizoen 2 de slechte Mol.
Ik vond de T-shirt-theorie van Edo echt briljant verzonnen. Jammer dat het niet waar bleek te zijn.quote:
Seizoen 9 vond ik het saaiste seizoen ooit. Ik heb het wel gekeken, want de Mol. Maar het was niet heel goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Ja Jon was ik ook teleurgesteld in. "Waarom kijk je dan nog?" kun je vragen. Tja, omdat ik de eerste afleveringen toch altijd weer hoop heb, en daarna maak ik het dan ook maar af.
Dennis was wel een baas.
Ik heb gegierd van het lachen bij dat spelquote:
Soundosquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorige jaar ben ik afgehaakt vanwege die turkse...
Wat een irritant mens...
Marc-Marie maakte dat seizoen goed, Yvon zeker niet. Wat een luie Mol was dat, ze liet bij de meeste opdrachten de kandidaten aan hun lot over zonder zelf ook maar iets te doen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gegierd van het lachen bij dat spel! Nog steeds als ik het terugkijk. Wat een heerlijk seizoen vond ik dat. Zelfs met Yvon als mol, ik vond 'r niet zo bijzonder slecht en stom eigenlijk.
Ik vond Inge in dat opzicht nog veel erger.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:08 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Marc-Marie maakte dat seizoen goed, Yvon zeker niet. Wat een luie Mol was dat, ze liet bij de meeste opdrachten de kandidaten aan hun lot over zonder zelf ook maar iets te doen...
Dat ging nergens over nee, erg rare mol vind ik ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond Inge in dat opzicht nog veel erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hee hallo, dit gaat over WIDM 2012!Je weet zelf de oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
quote:
Heb je de lippen van Anne Marie niet gezien?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
Marc-Marie.Geweldig.
Ik mis in deze groep nog wel een beetje de kleurrijke figuren.
Ze doet me denken aan Hot Lips van MASH.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:19 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Heb je de lippen van Anne Marie niet gezien?
Heeft naar mijn mening amper meerwaarde t.o.v. dit topic. Of wordt dit SC?quote:
Daar gaat het meer over de theorieën, hier meer over de afleveringen zelf. Lijkt me.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heeft naar mijn mening amper meerwaarde t.o.v. dit topic. Of wordt dit SC?
In deze preek van pasen 2010 worden beide kreten in 1 Alinea gebruikt...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Even op terugkomen. Af Jesu Liv is volgens mij een gangbare Deense uitdrukking, wat ik dan toch weer stug ga koppelen aan de Deense Tivoli... dat boekje lag er nu eenmaal ook naast.
quote:Het was als een samenleving, ze waren het dichtst bij de navolging van Jezus 'leven. De maaltijd in de de eerste kerk was de uitdrukking van de diepe vreugde van het behoren tot een nieuwe samenleving waar je kon de mens zijn in een veel vrijere manier dan het leven in de wereld leek toe te staan. Het was alsof ze stapte uit van de "spiegelzaal in Tivoli", waar je altijd zichzelf te zien in verwrongen vorm, in de echte wereld, het koninkrijk van God, bevrijd door Jezus, de broer of zus de tekeningen op elk gezicht te herkennen, een ontmoet, bevrijd als de weerstand groter, dieper context van wat te creëren wereld blijft adskilt.Her tonen van Gods koninkrijk in de wereld, opstanding het leven nu.
Ze zullen sowieso wel niet de hele tijd in één land blijven, dat is bijna nooit zo toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:15 schreef Jabberwocky het volgende:
Of ze gaan hierna gewoon naar Italië.
twitter:mvdweijden twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 20:11:24Lieve twittervolgers ik heb een nieuwtje: Ik ga trouwen met mijn aller aller liefste Daisy. Zo mooi kan liefde zijn. #liefde reageer retweet
quote:"We had a love, a love, a love you don't find everyday".
Jawel hoor. Japan bijvoorbeeld, en Mexico.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso wel niet de hele tijd in één land blijven, dat is bijna nooit zo toch?
Nee het is niet zeker. In afl 4 zal de toekomst worden bepaald en die zou weleens erg zonnig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:40 schreef Steve het volgende:
Van de 11 seizoenen zijn ze 3 keer naar 2 landen gegaan.
Maar inderdaad, Art maakte er al een opmerking over, dus ze zullen de warmte wel gaan opzoeken.
Dit denk ik ook dus. In aflevering 5 naar een nieuw land dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:05 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Nee het is niet zeker. In afl 4 zal de toekomst worden bepaald en die zou weleens erg zonnig kunnen zijn.
Ik denk dat er dit jaar een spel zal komen waarin gespeeld word om een nieuwe locatie. waarschijnlijk wordt het of blijven, of verkassen naar een zonnig land.
Nu ik het zo opschrijf is dat wel onpraktisch, maar je weet het nooit met widm
Nee, je vond het al kut voordat er uberhaupt iets geopend werdquote:
QFTquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef Laysa het volgende:
Niet janken!
RLS was / is zo goed als dood dus goed dat er WIDM erbij komt![]()
Have fun
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef Laysa het volgende:
Niet janken!
RLS was / is zo goed als dood dus goed dat er WIDM erbij komt![]()
Have fun
Ben ik nu mee bezigquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Kan iemand een tweetstopic maken?
Wie weet heet dit hele forum volgend jaar gewoon WIDM ipv RLSquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Het is leuk om het een jaartje hier te proberen zodat we volgend jaar een eigen forum krijgen inderdaad
Pis azijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jezus joh hoeveel topics komen er nog bij... Waarom moeten caps en hints apart.
Is er al een aparte [WIDM SC]? Misschien is dat een mooie plek om dat soort posts te doen, dan houden we dit gewoon voor de hints.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jezus joh hoeveel topics komen er nog bij... Waarom moeten caps en hints apart.
Niet te diep over nadenken lijkt me.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik blijf maar nadenken over deze:
[ afbeelding ]
En die oude foto met mannen maar daar heb ik geen screenshot van nog.
Poffertjes op inductie?! How.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:03 schreef Leandra het volgende:
Aan het eind van aflevering 1, bij het invullen van de test waren onder andere een boekje van Tivoli, een kist met daarop 1843 en een poffertjespan te zien. Het Deense pretpark Tivoli bestaat sinds 1843.
Tivoli heeft diverse restaurants en eetgelegenheden maar maar 1 waar de Deense variant op poffertjes (Æbleskiver)verkocht wordt; de Vaffelbageriet, dit restaurant is al sinds de opening in 1906 in handen van dezelfde familie, de familie Kraetzmer, die kan ik nog niet linken... maar ik heb na alle combinaties uiteindelijk het woord Poffertjes tesamen met de voor- en achternaam van de deelnemers gegoogled, en bij Hadewych had ik direct een link (geen idee hoe ik het twitterbericht hier als twitterbericht kan neerzetten) vam oudjaarsdag 2010:
http://twitter.com/#!/HadeMini/status/20873960753205248
Compleet met plaatje:
[ afbeelding ]
Dit dacht ik ook precies.twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 05-01-2012 om 20:38:59Deelneemster op strand tegen cameraman. 'ik ben nog nooit zo alleen geweest' Waanzinopening van Wie is de Mol. reageer retweet
Het lijkt een speciale pan te zijn, maar als dat niet kan dan zou het zomaar een hele echte hint kunnen zijnquote:
Die opmerking heeft hij gejat van Fokquote:Op zondag 8 januari 2012 00:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Dit dacht ik ook precies.twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 05-01-2012 om 20:38:59Deelneemster op strand tegen cameraman. 'ik ben nog nooit zo alleen geweest' Waanzinopening van Wie is de Mol. reageer retweet
Ziet er helemaal niet uit als haar pan. Lijkt wel uit twee delen te bestaanquote:Op zondag 8 januari 2012 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt een speciale pan te zijn, maar als dat niet kan dan zou het zomaar een hele echte hint kunnen zijn
Edit: Een speciale pan dus....
Zei mevrouw van Bohemen dat?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die opmerking heeft hij gejat van Fok.
Ja die op de foto lijkt een simpele gaspoffertjespan waar de steel van is verwijderd, en vervolgens in een koekepan is gezet...quote:Op zondag 8 januari 2012 00:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ziet er helemaal niet uit als haar pan. Lijkt wel uit twee delen te bestaan.
Hm, en dat kan gewoon? Als die rand genoeg geleid...quote:Op zondag 8 januari 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja die op de foto lijkt een simpele gaspoffertjespan waar de steel van is verwijderd, en vervolgens in een koekepan is gezet...
Programmamakers kunnen iets maken over haar tweet.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:16 schreef Tegan het volgende:
Zal vast geen hint zijn die pan hoor. Want toen wist ze nog helemaal niet dat ze meedeed denk ik zo.
Mwah, ik vroeg vanavond thuis ook al hoe snel de Mol weet dat hij meedoet en de Mol is.... ze moeten immers wel mensen hebben die dan geen andere verplichtingen hebben, en na WIDM vorig jaar ging het gerucht dat Art de taak van PJH over zou nemen ook al heel snel rond.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:16 schreef Tegan het volgende:
Zal vast geen hint zijn die pan hoor. Want toen wist ze nog helemaal niet dat ze meedeed denk ik zo.
Die kan ze toch gewoon aan hebben getrokken?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Observatie: Liesbeth heeft op de groepsfoto als enige iets anders aan dan tijdens de vliegtuig opdracht (een bordeauxrode bodywarmer ipv haar knalroze jack)
Vond ik ook typisch, een stuk minder opvallende kleur past ook veel beter bij een molquote:Op zondag 8 januari 2012 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Observatie: Liesbeth heeft op de groepsfoto als enige iets anders aan dan tijdens de vliegtuig opdracht (een bordeauxrode bodywarmer ipv haar knalroze jack)
Inderdaad..quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die kan ze toch gewoon aan hebben getrokken?
Op het laatst wel. Maar inderdaad, hij deed weinig. Dankzij Art hoefde dat ook niet, en de groep zelf was ook niet bijster intelligent.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:22 schreef Lindgren. het volgende:
Patrick was wel echt een faalmol vorig jaar, die heeft niets uit kunnen voeren en er waren bijna geen hints.
Patrick was in mijn ogen geen faalmol, er viel voor hem nauwelijks nog wat te mollen omdat de rest het wel vrijwillig voor hem deed....quote:Op zondag 8 januari 2012 13:22 schreef Lindgren. het volgende:
Patrick was wel echt een faalmol vorig jaar, die heeft niets uit kunnen voeren en er waren bijna geen hints.
Niet veel, maar we krijgen hier een kans om te bewijzen dat we een eigen subforum verdienen.quote:
die www.wiemol.nl?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Is het nog mogelijk mee te doen in die Fok! sub-pool?
Thanks, ga meedoenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:14 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
die www.wiemol.nl?
Jawel:) Gewoon registreren. Voor gebruikersnaam en groepswacthwoord moet je even naar Panhonitius ofzo PM'en, die heeft ze wel:)
En dan pak ik die ook meequote:
Ik wil een bron dat het écht is. Iedereen kan er even een stemmetje achter zetten. Als jij dat filmpje aan mij geeft dat je direct van de aflevering hebt opgenomen. Dan pas is het echt.quote:
widm.avro.nl, rond 40 min.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:35 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik wil een bron dat het écht is. Iedereen kan er even een stemmetje achter zetten. Als jij dat filmpje aan mij geeft dat je direct van de aflevering hebt opgenomen. Dan pas is het echt.
Belachelijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:08 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Niet veel, maar we krijgen hier een kans om te bewijzen dat we een eigen subforum verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Moest het ook nog een keer terug luisteren; dat zijn nou nog eens leuke verborgen hints!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Godverdomme zeg, het zit er echt in.
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
en dan het gezicht van Frits op het einde
Het lijkt er op alsof frits het ook hoort inderdaad. Ik vind het erg vaag.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
en dan het gezicht van Frits op het einde
Haha, volgens mij was Frits nog helemaal verguld met zijn eigen vrijstelling, als een kind zo blij, en heeft ie er helemaal niets van gehoordquote:Op zondag 8 januari 2012 20:05 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Het lijkt er op alsof frits het ook hoort inderdaad. Ik vind het erg vaag.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Haha, volgens mij was Frits nog helemaal verguld met zijn eigen vrijstelling, als een kind zo blij, en heeft ie er helemaal niets van gehoord
Ik dacht eerst ook dat het erin geplakt was ofzo.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Godverdomme zeg, het zit er echt in.
Volgens mij hoorde hij het juist wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:06 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Haha, volgens mij was Frits nog helemaal verguld met zijn eigen vrijstelling, als een kind zo blij, en heeft ie er helemaal niets van gehoord
In beide gevallen is zijn uitdrukking gepastquote:Op zondag 8 januari 2012 20:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde hij het juist wel.
Wie is marcel :Squote:Op zondag 8 januari 2012 20:23 schreef roos85 het volgende:
Zou Marcel al een baarmoeder gevonden hebben?
Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierigquote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:28 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:48 schreef Buitendam het volgende:
Maar die Marcel is dus nog steeds alleen. De enige man in Nederland met trillende eierstokken heeft nog altijd geen vrouw. Die wordt he-le-maal gek.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:23 schreef roos85 het volgende:
Zou Marcel al een baarmoeder gevonden hebben?
twitter:MaritvBohemen twitterde op zondag 08-01-2012 om 23:36:04@Jules_NL ik heb erg hard gelachen om je filmpje. Ik kan t me niet herinneren, maar dat zegt niks:-) reageer retweet
Vooralsnog heb ik alleen nog maar mensen af kunnen schrijven. Nu hoop ik in de volgende aflevering dat dat gevoel ook bevestigd wordt, maar waarschijnlijk wisselt het rijtje 'mollen' en 'kandidaten' weer precies van kant na de 2e uitzending.quote:
Damn, nu al ontmaskertquote:Op maandag 9 januari 2012 00:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Jij bent de Mol! Nu snapt niemand er meer iets van.
Volgens mij was het Yvonne.... ik weet niet of je nu de omschrijving van de persoon die het gedaan heeft nog wilt aanpassen? Dan pas ik m'n quote ook wel even aanquote:Op maandag 9 januari 2012 20:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Welke koekwous heeft dit topic naar RLS verplaatst
RLS is nu het WIDM subforum.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Welke koekwous heeft dit topic naar RLS verplaatst
Ik leef graag op het randje.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was het Yvonne.... ik weet niet of je nu de omschrijving van de persoon die het gedaan heeft nog wilt aanpassen? Dan pas ik m'n quote ook wel even aan
Ik ook!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch he, is WIDM een van de redenen dat ik beroemd zou willen zijn.
Dat zal toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Idd.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Johnny doet mee met wie is de snol!!quote:
Als moderator op FOK! ben je best wel bekend bij veel mensen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat zal toch niet zo moeilijk zijn?
Meestal zitten er in WIDM? semi bekende Nederlanders, dus dat moet toch lukken?
Nee die maken er een heel eigen programma van.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:21 schreef themole het volgende:
[..]
Idd.
Zit net te denken dat volgend jaar best wel een 'oh oh ster' of Britt kan meedoen.
Asiel, de gesloten afdeling van de psychiatrische inrichting zal je bedoelen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:05 schreef themole het volgende:
[..]
RLS is nu het WIDM subforum.
We hebben asiel gekregen.
Ik heb het daar niet over, maar hoe je snel een BN'er kan worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef themole het volgende:
[..]
Als moderator op FOK! ben je best wel bekend bij veel mensen.
1. Doe mee aan reallife soap en val op.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb het daar niet over, maar hoe je snel een BN'er kan worden.
7. Schrijf een goed boek.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef themole het volgende:
[..]
1. Doe mee aan reallife soap en val op.
2. Wordt topsporter.
3. Ga acteren in GTST
4. Wordt tv-presentator
5. Wordt slechte zanger
6. Wordt cabaretier
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Johnny doet mee met wie is de snol!!
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Asiel, de gesloten afdeling van de psychiatrische inrichting zal je bedoelen.
Ja dat komt door alle nieuwe topicsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar was het veel rustiger in het WIDMtopic
Da's mooi, want dan hoef ik én niet langer te wachten en kan ik donderdagavond rustig twitter blijven checken zonder bang te zijn voor allerlei spoilersquote:En kun je niet tot donderdag wachten? Vanaf woensdag 20:30 uur kun je op wieisdemol.avro.nl al de tweede uitzending tot de executie bekijken!
DaMart meldde het ons net, de aankondiging in de MolMail.Hij stelt voor om users die woensdagavond al kijken te vragen om spoilers te gebruiken als ze iets posten over wat er in de aflvering te zien is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:20 schreef CindieY het volgende:
Jeej, krijg net de MolMail binnen en wat lees ik tot mijn grote verrassing:
[..]
Da's mooi, want dan hoef ik én niet langer te wachten en kan ik donderdagavond rustig twitter blijven checken zonder bang te zijn voor allerlei spoilersIk ben dan namelijk op de nieuwjaarsreceptie van Met Michiel
Omdat de echte fan's de uitzending toch 3 a 4 x kijken....dus die kijken donderdagavond toch welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef Gert het volgende:
Ze rekenen neem ik aan wel op flink wat online kijkers, anders heeft niemand er wat aan.
Maar.. waarom zouden ze het eigenlijk doen?
Meer hits op de site (dus populairder, en op de site kunnen ze het programma en natuurlijk ook de AVRO zelf veel beter profileren als op TV, ze hebben tenslotte altijd omroep-leden nodig), en aangezien tegenwoordig 'uitgesteld kijken' wordt meegeteld bij de kijkcijfers gaan de TV-kijkcijfers dus amper/niet omlaag.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef Gert het volgende:
Ze rekenen neem ik aan wel op flink wat online kijkers, anders heeft niemand er wat aan.
De livesite die ze vorige week online hebben gezet, werkte anders ook niet tijdens de uitzending, en vlak na een uitzending is de site ook vaak moeilijk bereikbaar, dus of ze ook echt rekening houden met extra capaciteit...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef Gert het volgende:
De executie is morgen nog niet te zien op internet hequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:54 schreef June. het volgende:
Hm, lijkt me logisch dat je dan de prono ook voor morgen half 9 moet invullen dan..
Ik denk niet dat het er zo duidelijk bovenop zou liggen. Ik denk niet dat dit echt een hint isquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Liq het volgende:
Heb hier de vorige aflevering opgenomen en de screencap op het begin met MOLXII even zelf gemaakt van de HD opname. Hierop is ook tekst leesbaar, op de screencap toch iets minder dan op het gepauzeerde frame. Maar hierop staat "Van Bohemen" & "1971" goed leesbaar op. Tevens vaag iets in de trent van "is presentatrice".
Marit van Bohemen en 1971 haar geboortejaar, ik ga haar de volgende aflevering even in de gaten houden maar dit lijkt me erg goed bewijs.
Screencap:
[ http://img337.imageshack.us/img337/209/vlcsnap2012011020h02m14.png (copy/paste deze link) ]
Één frame later zie je dezelfde plaat, maar met de CV van Frits. Zeg dus niets. Enige overeenkomst is dat ze een vrijstelling hadden. Misschien dan toch TIM de mol? of een van zijn tegenstanders in het paintballspel? Ik raak er van in de warquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:33 schreef Liq het volgende:
Heb hier de vorige aflevering opgenomen en de screencap op het begin met MOLXII even zelf gemaakt van de HD opname. Hierop is ook tekst leesbaar, op de screencap toch iets minder dan op het gepauzeerde frame. Maar hierop staat "Van Bohemen" & "1971" goed leesbaar op. Tevens vaag iets in de trent van "is presentatrice".
Marit van Bohemen en 1971 haar geboortejaar, ik ga haar de volgende aflevering even in de gaten houden maar dit lijkt me erg goed bewijs.
Screencap:
[ http://img337.imageshack.us/img337/209/vlcsnap2012011020h02m14.png (copy/paste deze link) ]
Vrees dat ik mezelf ook niet onder bedwang kan houden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn beheersing, wat doen ze?!Ik kan heel hard roepen nu dat ik pas donderdag kijk, maar de kans is aanwezig... Acht wie houd ik voor de gek. Morgen al!
Nee hoor, ik vind het ook maar niks. Iedereen gaat het spoilen woensdag en ik zie er de toegevoegde waarde niet van in.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Ben ik de enige die het helemaal niks vindt dat je woensdag de aflevering al grotendeels kan bekijken?
Nee. Ik vind het ook stom. Ik hoop dat het een grap is van de mol (Tijdmachine, jeweetz).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Ben ik de enige die het helemaal niks vindt dat je woensdag de aflevering al grotendeels kan bekijken?
Hè wat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Nee.. al ben ik aan de andere kant weer te nieuwsgierigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Eens, wat mij betreft is het niet nodig, maar ik weet nu al dat ik te nieuwsgierig ben om tot donderdag te wachten. Verder geen meerwaarde voor mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef Beaudelaire het volgende:
En dit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat een onzin, verpest de magie van het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |