Op het laatst wel. Maar inderdaad, hij deed weinig. Dankzij Art hoefde dat ook niet, en de groep zelf was ook niet bijster intelligent.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:22 schreef Lindgren. het volgende:
Patrick was wel echt een faalmol vorig jaar, die heeft niets uit kunnen voeren en er waren bijna geen hints.
Patrick was in mijn ogen geen faalmol, er viel voor hem nauwelijks nog wat te mollen omdat de rest het wel vrijwillig voor hem deed....quote:Op zondag 8 januari 2012 13:22 schreef Lindgren. het volgende:
Patrick was wel echt een faalmol vorig jaar, die heeft niets uit kunnen voeren en er waren bijna geen hints.
Niet veel, maar we krijgen hier een kans om te bewijzen dat we een eigen subforum verdienen.quote:
die www.wiemol.nl?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Is het nog mogelijk mee te doen in die Fok! sub-pool?
Thanks, ga meedoenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:14 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
die www.wiemol.nl?
Jawel:) Gewoon registreren. Voor gebruikersnaam en groepswacthwoord moet je even naar Panhonitius ofzo PM'en, die heeft ze wel:)
En dan pak ik die ook meequote:
Ik wil een bron dat het écht is. Iedereen kan er even een stemmetje achter zetten. Als jij dat filmpje aan mij geeft dat je direct van de aflevering hebt opgenomen. Dan pas is het echt.quote:
widm.avro.nl, rond 40 min.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:35 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik wil een bron dat het écht is. Iedereen kan er even een stemmetje achter zetten. Als jij dat filmpje aan mij geeft dat je direct van de aflevering hebt opgenomen. Dan pas is het echt.
Belachelijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:08 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Niet veel, maar we krijgen hier een kans om te bewijzen dat we een eigen subforum verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |