Marc-Marie maakte dat seizoen goed, Yvon zeker niet. Wat een luie Mol was dat, ze liet bij de meeste opdrachten de kandidaten aan hun lot over zonder zelf ook maar iets te doen...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gegierd van het lachen bij dat spel! Nog steeds als ik het terugkijk. Wat een heerlijk seizoen vond ik dat. Zelfs met Yvon als mol, ik vond 'r niet zo bijzonder slecht en stom eigenlijk.
Ik vond Inge in dat opzicht nog veel erger.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:08 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Marc-Marie maakte dat seizoen goed, Yvon zeker niet. Wat een luie Mol was dat, ze liet bij de meeste opdrachten de kandidaten aan hun lot over zonder zelf ook maar iets te doen...
Dat ging nergens over nee, erg rare mol vind ik ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond Inge in dat opzicht nog veel erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hee hallo, dit gaat over WIDM 2012!Je weet zelf de oplossingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
quote:
Heb je de lippen van Anne Marie niet gezien?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
Marc-Marie.Geweldig.
Ik mis in deze groep nog wel een beetje de kleurrijke figuren.
Ze doet me denken aan Hot Lips van MASH.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:19 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Heb je de lippen van Anne Marie niet gezien?
Heeft naar mijn mening amper meerwaarde t.o.v. dit topic. Of wordt dit SC?quote:
Daar gaat het meer over de theorieën, hier meer over de afleveringen zelf. Lijkt me.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heeft naar mijn mening amper meerwaarde t.o.v. dit topic. Of wordt dit SC?
In deze preek van pasen 2010 worden beide kreten in 1 Alinea gebruikt...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:19 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Even op terugkomen. Af Jesu Liv is volgens mij een gangbare Deense uitdrukking, wat ik dan toch weer stug ga koppelen aan de Deense Tivoli... dat boekje lag er nu eenmaal ook naast.
quote:Het was als een samenleving, ze waren het dichtst bij de navolging van Jezus 'leven. De maaltijd in de de eerste kerk was de uitdrukking van de diepe vreugde van het behoren tot een nieuwe samenleving waar je kon de mens zijn in een veel vrijere manier dan het leven in de wereld leek toe te staan. Het was alsof ze stapte uit van de "spiegelzaal in Tivoli", waar je altijd zichzelf te zien in verwrongen vorm, in de echte wereld, het koninkrijk van God, bevrijd door Jezus, de broer of zus de tekeningen op elk gezicht te herkennen, een ontmoet, bevrijd als de weerstand groter, dieper context van wat te creëren wereld blijft adskilt.Her tonen van Gods koninkrijk in de wereld, opstanding het leven nu.
Ze zullen sowieso wel niet de hele tijd in één land blijven, dat is bijna nooit zo toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:15 schreef Jabberwocky het volgende:
Of ze gaan hierna gewoon naar Italië.
twitter:mvdweijden twitterde op zaterdag 07-01-2012 om 20:11:24Lieve twittervolgers ik heb een nieuwtje: Ik ga trouwen met mijn aller aller liefste Daisy. Zo mooi kan liefde zijn. #liefde reageer retweet
quote:"We had a love, a love, a love you don't find everyday".
Jawel hoor. Japan bijvoorbeeld, en Mexico.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso wel niet de hele tijd in één land blijven, dat is bijna nooit zo toch?
Nee het is niet zeker. In afl 4 zal de toekomst worden bepaald en die zou weleens erg zonnig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:40 schreef Steve het volgende:
Van de 11 seizoenen zijn ze 3 keer naar 2 landen gegaan.
Maar inderdaad, Art maakte er al een opmerking over, dus ze zullen de warmte wel gaan opzoeken.
Dit denk ik ook dus. In aflevering 5 naar een nieuw land dan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:05 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Nee het is niet zeker. In afl 4 zal de toekomst worden bepaald en die zou weleens erg zonnig kunnen zijn.
Ik denk dat er dit jaar een spel zal komen waarin gespeeld word om een nieuwe locatie. waarschijnlijk wordt het of blijven, of verkassen naar een zonnig land.
Nu ik het zo opschrijf is dat wel onpraktisch, maar je weet het nooit met widm
Nee, je vond het al kut voordat er uberhaupt iets geopend werdquote:
QFTquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef Laysa het volgende:
Niet janken!
RLS was / is zo goed als dood dus goed dat er WIDM erbij komt![]()
Have fun
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef Laysa het volgende:
Niet janken!
RLS was / is zo goed als dood dus goed dat er WIDM erbij komt![]()
Have fun
Ben ik nu mee bezigquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Kan iemand een tweetstopic maken?
Wie weet heet dit hele forum volgend jaar gewoon WIDM ipv RLSquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Het is leuk om het een jaartje hier te proberen zodat we volgend jaar een eigen forum krijgen inderdaad
Pis azijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jezus joh hoeveel topics komen er nog bij... Waarom moeten caps en hints apart.
Is er al een aparte [WIDM SC]? Misschien is dat een mooie plek om dat soort posts te doen, dan houden we dit gewoon voor de hints.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jezus joh hoeveel topics komen er nog bij... Waarom moeten caps en hints apart.
Niet te diep over nadenken lijkt me.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik blijf maar nadenken over deze:
[ afbeelding ]
En die oude foto met mannen maar daar heb ik geen screenshot van nog.
Poffertjes op inductie?! How.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:03 schreef Leandra het volgende:
Aan het eind van aflevering 1, bij het invullen van de test waren onder andere een boekje van Tivoli, een kist met daarop 1843 en een poffertjespan te zien. Het Deense pretpark Tivoli bestaat sinds 1843.
Tivoli heeft diverse restaurants en eetgelegenheden maar maar 1 waar de Deense variant op poffertjes (Ćbleskiver)verkocht wordt; de Vaffelbageriet, dit restaurant is al sinds de opening in 1906 in handen van dezelfde familie, de familie Kraetzmer, die kan ik nog niet linken... maar ik heb na alle combinaties uiteindelijk het woord Poffertjes tesamen met de voor- en achternaam van de deelnemers gegoogled, en bij Hadewych had ik direct een link (geen idee hoe ik het twitterbericht hier als twitterbericht kan neerzetten) vam oudjaarsdag 2010:
http://twitter.com/#!/HadeMini/status/20873960753205248
Compleet met plaatje:
[ afbeelding ]
Dit dacht ik ook precies.twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 05-01-2012 om 20:38:59Deelneemster op strand tegen cameraman. 'ik ben nog nooit zo alleen geweest' Waanzinopening van Wie is de Mol. reageer retweet
Het lijkt een speciale pan te zijn, maar als dat niet kan dan zou het zomaar een hele echte hint kunnen zijnquote:
Die opmerking heeft hij gejat van Fokquote:Op zondag 8 januari 2012 00:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Dit dacht ik ook precies.twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 05-01-2012 om 20:38:59Deelneemster op strand tegen cameraman. 'ik ben nog nooit zo alleen geweest' Waanzinopening van Wie is de Mol. reageer retweet
Ziet er helemaal niet uit als haar pan. Lijkt wel uit twee delen te bestaanquote:Op zondag 8 januari 2012 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt een speciale pan te zijn, maar als dat niet kan dan zou het zomaar een hele echte hint kunnen zijn
Edit: Een speciale pan dus....
Zei mevrouw van Bohemen dat?quote:Op zondag 8 januari 2012 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die opmerking heeft hij gejat van Fok.
Ja die op de foto lijkt een simpele gaspoffertjespan waar de steel van is verwijderd, en vervolgens in een koekepan is gezet...quote:Op zondag 8 januari 2012 00:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ziet er helemaal niet uit als haar pan. Lijkt wel uit twee delen te bestaan.
Hm, en dat kan gewoon? Als die rand genoeg geleid...quote:Op zondag 8 januari 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja die op de foto lijkt een simpele gaspoffertjespan waar de steel van is verwijderd, en vervolgens in een koekepan is gezet...
Programmamakers kunnen iets maken over haar tweet.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:16 schreef Tegan het volgende:
Zal vast geen hint zijn die pan hoor. Want toen wist ze nog helemaal niet dat ze meedeed denk ik zo.
Mwah, ik vroeg vanavond thuis ook al hoe snel de Mol weet dat hij meedoet en de Mol is.... ze moeten immers wel mensen hebben die dan geen andere verplichtingen hebben, en na WIDM vorig jaar ging het gerucht dat Art de taak van PJH over zou nemen ook al heel snel rond.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:16 schreef Tegan het volgende:
Zal vast geen hint zijn die pan hoor. Want toen wist ze nog helemaal niet dat ze meedeed denk ik zo.
Die kan ze toch gewoon aan hebben getrokken?quote:Op zondag 8 januari 2012 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Observatie: Liesbeth heeft op de groepsfoto als enige iets anders aan dan tijdens de vliegtuig opdracht (een bordeauxrode bodywarmer ipv haar knalroze jack)
Vond ik ook typisch, een stuk minder opvallende kleur past ook veel beter bij een molquote:Op zondag 8 januari 2012 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Observatie: Liesbeth heeft op de groepsfoto als enige iets anders aan dan tijdens de vliegtuig opdracht (een bordeauxrode bodywarmer ipv haar knalroze jack)
Inderdaad..quote:Op zondag 8 januari 2012 12:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die kan ze toch gewoon aan hebben getrokken?
Op het laatst wel. Maar inderdaad, hij deed weinig. Dankzij Art hoefde dat ook niet, en de groep zelf was ook niet bijster intelligent.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:22 schreef Lindgren. het volgende:
Patrick was wel echt een faalmol vorig jaar, die heeft niets uit kunnen voeren en er waren bijna geen hints.
Patrick was in mijn ogen geen faalmol, er viel voor hem nauwelijks nog wat te mollen omdat de rest het wel vrijwillig voor hem deed....quote:Op zondag 8 januari 2012 13:22 schreef Lindgren. het volgende:
Patrick was wel echt een faalmol vorig jaar, die heeft niets uit kunnen voeren en er waren bijna geen hints.
Niet veel, maar we krijgen hier een kans om te bewijzen dat we een eigen subforum verdienen.quote:
die www.wiemol.nl?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Is het nog mogelijk mee te doen in die Fok! sub-pool?
Thanks, ga meedoenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:14 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
die www.wiemol.nl?
Jawel:) Gewoon registreren. Voor gebruikersnaam en groepswacthwoord moet je even naar Panhonitius ofzo PM'en, die heeft ze wel:)
En dan pak ik die ook meequote:
Ik wil een bron dat het écht is. Iedereen kan er even een stemmetje achter zetten. Als jij dat filmpje aan mij geeft dat je direct van de aflevering hebt opgenomen. Dan pas is het echt.quote:
widm.avro.nl, rond 40 min.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:35 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Ik wil een bron dat het écht is. Iedereen kan er even een stemmetje achter zetten. Als jij dat filmpje aan mij geeft dat je direct van de aflevering hebt opgenomen. Dan pas is het echt.
Belachelijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:08 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Niet veel, maar we krijgen hier een kans om te bewijzen dat we een eigen subforum verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |