Even op terugkomen. Af Jesu Liv is volgens mij een gangbare Deense uitdrukking, wat ik dan toch weer stug ga koppelen aan de Deense Tivoli... dat boekje lag er nu eenmaal ook naast.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja fail, ik zat met XIV in mn hoofd
Klopt, want op een gegeven moment zegt hij dat hij naar zn koffer moet.quote:
Dit vind ik wel een zinnige post daar over in dat topic:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
Als jullie nou even helpen met het overtuigen van yvonne in FB dat WIDM echt een subforum verdient?
Vier seizoenen zelfs.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:52 schreef MrManiak het volgende:
"Hé René, ik weet wie de Mol is!"
- Ah, wie dan?
"Dat is toch die ene Dennis?"
- Je loopt twee seizoenen achter.
"Ah...Is het weer begonnen dan?"
Ach
Damn, nu je het zegt...quote:
Ninja-editquote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:57 schreef Jabberwocky het volgende:
Je vergeet Kim () nog tussen Patrick (
) en Jon.
edit: oh je had het al door.![]()
Bij Kim en Patrick die smileys zeten en dan niet bij Jon. Als er iemand een faalmol was.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:57 schreef Jabberwocky het volgende:
Je vergeet Kim () nog tussen Patrick (
) en Jon.
edit: oh je had het al door.![]()
Yvon en Miloushka waren ook ruk...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:58 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Bij Kim en Patrick die smileys zeten en dan niet bij Jon. Als er iemand een faalmol was.
Samen met Nico uit seizoen 2 de slechte Mol.
Ik vond de T-shirt-theorie van Edo echt briljant verzonnen. Jammer dat het niet waar bleek te zijn.quote:
Seizoen 9 vond ik het saaiste seizoen ooit. Ik heb het wel gekeken, want de Mol. Maar het was niet heel goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Ja Jon was ik ook teleurgesteld in. "Waarom kijk je dan nog?" kun je vragen. Tja, omdat ik de eerste afleveringen toch altijd weer hoop heb, en daarna maak ik het dan ook maar af.
Dennis was wel een baas.
Ik heb gegierd van het lachen bij dat spelquote:
Soundosquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vorige jaar ben ik afgehaakt vanwege die turkse...
Wat een irritant mens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |