Als moderator op FOK! ben je best wel bekend bij veel mensen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat zal toch niet zo moeilijk zijn?
Meestal zitten er in WIDM? semi bekende Nederlanders, dus dat moet toch lukken?
Nee die maken er een heel eigen programma van.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:21 schreef themole het volgende:
[..]
Idd.
Zit net te denken dat volgend jaar best wel een 'oh oh ster' of Britt kan meedoen.
Asiel, de gesloten afdeling van de psychiatrische inrichting zal je bedoelen.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:05 schreef themole het volgende:
[..]
RLS is nu het WIDM subforum.
We hebben asiel gekregen.
Ik heb het daar niet over, maar hoe je snel een BN'er kan worden.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef themole het volgende:
[..]
Als moderator op FOK! ben je best wel bekend bij veel mensen.
1. Doe mee aan reallife soap en val op.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb het daar niet over, maar hoe je snel een BN'er kan worden.
7. Schrijf een goed boek.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:24 schreef themole het volgende:
[..]
1. Doe mee aan reallife soap en val op.
2. Wordt topsporter.
3. Ga acteren in GTST
4. Wordt tv-presentator
5. Wordt slechte zanger
6. Wordt cabaretier
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Johnny doet mee met wie is de snol!!
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Asiel, de gesloten afdeling van de psychiatrische inrichting zal je bedoelen.
Ja dat komt door alle nieuwe topicsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar was het veel rustiger in het WIDMtopic
Da's mooi, want dan hoef ik én niet langer te wachten en kan ik donderdagavond rustig twitter blijven checken zonder bang te zijn voor allerlei spoilersquote:En kun je niet tot donderdag wachten? Vanaf woensdag 20:30 uur kun je op wieisdemol.avro.nl al de tweede uitzending tot de executie bekijken!
DaMart meldde het ons net, de aankondiging in de MolMail.Hij stelt voor om users die woensdagavond al kijken te vragen om spoilers te gebruiken als ze iets posten over wat er in de aflvering te zien is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:20 schreef CindieY het volgende:
Jeej, krijg net de MolMail binnen en wat lees ik tot mijn grote verrassing:
[..]
Da's mooi, want dan hoef ik én niet langer te wachten en kan ik donderdagavond rustig twitter blijven checken zonder bang te zijn voor allerlei spoilersIk ben dan namelijk op de nieuwjaarsreceptie van Met Michiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |